ahh balen hallo!! hier vanmorgen telrfoontje gekregen dat de cryo goed deelt jeeeuj. bijna zeker morgen 11u de t. zoooo blij. ons dochtertje is ziek 6de ziekte en keel/neus infectie zo sneu. mn vrouw kan dus morgen misschien niet mee dat zou balen zijn. weten jullie wat je de dag van de tp nog meer moet laten/doen behalve geen deo-parfum enz?
Spannend!! Hier vrijdag de terugplaatsing van een dag 5 cryo. Geen idee wat je moet laten voor de terugplaatsing maar van geen Deo of parfum of iets heb ik echt nog nooit gehoord..... Hier met lege blaas in de auto stappen en onderweg 500ml drinken zodat je blaas vol is als je de terugplaatsing hebt. Verder doe ik acupunctuur en drink ik granaatappelsap en je voeten warm houden schijnt te helpen. Maar ik ben toch wel heel benieuwd waarom parfum en Deo niet mag ik heb het werkelijk nog nooit ergens gehoord
@Anniko wat spannend!!!!!! Heel succes vanmiddag. @Juffie duurde zeker lang. 10 dagen telaat. Heb geveld en ze zegt dat er nu gewoon weer een nieuwe cyclus begint en heb een afspraak staan voor dinsdsg 7 feb voor een slijmvlies echo. Zo spannend het gaat voor mij ook eindelijk dichtbij komen. @Hallo, ook super jammer voor jou zeg dat het niet gelukt is. Hoop dat je snel weer mee kan!
Geen deo, parfum en bodylotion is puur voor de hygiëne. Een volle blaas is voor de echo die ze erbij maken, zodat het contrast beter wordt. Bij ons (Nij Geertgen) deden ze de tp's eerst zonder echo, en sinds een aantal maanden met echo. Ik had dus een lege blaas bij m'n laatste tp, omdat ik de verandering niet wist. Bij de echo was daardoor erg lastig te zien wat je zou moeten zien. Gelukkig zag de gynaecoloog het wel @Denanja: Dat zou jammer zijn zeg, als ze niet mee kan!
hallo goed dat je t zegt!!! wij zitten oo bij nijgeertgen namelijk volle blaas was vorige keer idd niet. zal t morgen aan de telefoon zoiezo nog even vragen. may spannend op naar februari! jeuj mn dochtertje dr koorts is weg nu de rest nog.
Nee bij m'n tp in november was dat ook niet, en in januari wel. Ze doen daar voortaan een uitwendige echo bij de tp, best leuk! Maar bij mij zagen ze dus niet zo heel veel:s, een volle blaas was beter geweest. Grappig dat jullie daar ook zitten Ons dochtertje is ook uit een behandeling daar, in december 2015 geboren
Hey lieve dames! Hier alles prima gegaan vandaag. Ik kreeg een 4 dagen oud embryo dat precies dezelfde kwaliteit (uitstekend) na de ontdooiing is als voor het invriezen en die al zover is doorgedeeld dat de cellen ontelbaar zijn geworden. Ik ben zo trots op ons toppertje @hallo balen zeg! Maar wel fijn dat je straks weer mag beginnen! @denanja succes morgen!
Even een vraagje aan de ervaren dames, 7 feb is voor mij dag 10 en is de echo. Klopt het dat je eisprong ongeveer 14 dagen na je 1e menstruatie dag komt? Dus zou dat dan betekenen (als ei optijd komt) dat ong 11 feb de eispring is, en dan na 5 dagen plaatsen ze terug? Klopt dat een beetje? Probeer even te berekenen wanneer het ong zo ver is
annilo wat super goed!! dat is zeker een toppertje! vaak idd dag 13/14 positef en 15 eisprong dan 5 dgaen later tp idd dus je berekening zal wel ongeveer kloppen op een 28 daagse cyclus. hallo toevallig dat je bij dezelfde kliniek zit dan schelen onze dochtertjes niet veel
@xmayx als je cyclus idd 28 dagen lang is dan ja, dag 14, maar als ie langer is zoals bij mij dan kan het later zijn. Trouwens, op welke dag werden jullie embryo's ingevroren? Want bij mij op dag 3 en dus de terugplaatsing is op dag 4 en niet 5.
Oh oké ik dacht gelezen te hebben dat ze op dag 5 plaatsen. bij mij werden ze ook op dag 3 ingevroren. oké mij cyclus is Ong 29 dagen. snap er niks meer van ben niet zo n rekenwonder als dan de 7e de echo is, dat is dan op dag 10. Welke dag, aan de hand van die 29 dagen cyclus en tp op dag 4 zou dan de tp zijn?
Oke dankje! Zou wel heel byzonder zijn als het 16 feb is. Dat is onze trouwdag! En we zijn die week ook nog is op vakantie. Gelukkig maar 5 kwartier rijden en rij met alle liefde terug voor een TP. Had vooraf gedacht dan al op t wachtvankje te zitten maar door die stomme late menstruatie is dat een beetje anders nu..
Bij ons is de embryo op dag 5 ingevroren nadat ze uit de embryoscope kwamen. Volle blaas bij de terugplaatsing moest ik 5 jaar geleden in dusseldorf al en ook altijd met echo erbij en foto van de embryo.
16 feb. is zeker mooie datum, dan word ik 30 . mijn cryo is pp dag 1 ingevroren en mogen zelf kiezen wanneer we hem terug plaatsen. foto krijgen wij ook altijd ja
Hoi Dames, Succes voor de dames die binnenkort de terugplaatsing hebben! hopelijk kan ik snel weer met jullie meezitten op de wachtbank. Vandaag ziekenhuis gebeld en ik mag gelukkig gewoon gelijk door voor een nieuwe ronde! Jammer Hallo456...toch wel een flinke teleurstelling zo....hoeveelste terugplaatsing wordt dit nu voor jou? Ik hoop deze week mijn menstruatie te krijgen, wil gelijk weer door!
Heel erg balen zeg.. ! hopelijk kun je idd gelijk door Edit: lees nu dat je gelijk door mag, super fijn