Cryo terugplaatsing in januari; wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Bij mij op dag 5/6 mijn zoontje is na drie dagen terug geplaatst (verse) en de rest hebben ze door laten groeien tot blasto

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Afgelopen zondag ben ik het "vruchtje" verloren.
    Gisteren bij de arts bleek op de echo dat mijn slijmvlies ook al dunner aan het worden was & mijn HCG iets gezakt.
    Wel zag ze bij mijn linker eierstok vocht (geen idee wat dat betekend).

Ben deels opgelucht dat het eruit is & we nu na 1,5 week bloedden en ellende kunnen zeggen het is een miskraam geworden.
    Vrijdag moet ik weer bloed prikken om te zien hoe mijn HCG dan is & in de middag krijg ik weer een echo.
    Dan zullen we ook weer verder gaan kijken, ik weet namelijk niet of ik direct weer door kan of dat er een maand tussen moet zitten.

Vroeg mij trouwens af, hoeveel cryo's hebben jullie momenteel nog?
    Zou je eventueel opnieuw een punctie laten doen mocht dit nodig zijn?

3. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @xprincess wat vervelend meid. Hoe voel je je nu?

Wat betreft cryo's, ik heb er nog 5 in de vriezer. En als ze allemaal op zijn dan ga ik natuurlijk voor punctie nummer 2, maar waarschijnlijk in het buitenland.
    Hoeveel heb jij nog?

4. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ik heb er nu nog 3.

Voel me eigenlijk wel goed, ben blij dat er duidelijkheid is afgelopen dagen waren echt slopend.. die onzekerheid :(!
    Hoop dat we snel door kunnen, al is een maandje wachten ook geen drama na dit alles

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    xprinces balen zrg! maar snap ook wel dat duidelijkheid idd fijn is! op naar een volgende en goede zwangerschap.

ik heb kijn murola kwaliteit 1 inmiddels aan boord :) heb nu nog 1 cryo en ja ik zou een nieuwe punctie doen.

6. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    yay denanja, morula is what we want! welkom op het wachtbankje :)

7. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Spannende tijd zo voor jullie Anniko en Denanja!! We gaan onze duimen weer blauw draaien ;) Het zou zo mooi zijn al deze pogingen slagen!!

Xprincess wat verdrietig om te horen....heel veel sterkte!
    Denk goed aan jezelf! Na mijn miskraam moest ik een rustmaand nemen, voor mezelf was dat toen eigenlijk wel heel goed. Had namelijk best last gehad van alle emoties die dit mee zich meebracht... maar dat is voor iedereen ook weer verschillend natuurlijk....kan me ook goed voorstellen dat je gelijk door wilt.
    Op dit moment heb ik nog 4 cryo's over....en zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik zeker weer voor een punctie gaan...

8. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Ik besefte me net iets... in zo'n natuurlijke cyclus zonder pregnyl ga ik geen false positive op een test krijgen, en ik kan niet meer utrogestan de schuld geven als ik iets voel. Raar he? :D

9. ILoveMootje

ILoveMootje Niet meer actief

@x Princess sterkte meis :(

@anniko wij zitten in ongeveer hetzelfde schuitje. Ik heb gisteren een terugplaatsing gehad van een beginnende blastocyst. De cellen waren ontelbaar terwijl het bij het invriezen volgens mij 12 cellig was. Volgens mij las ik ergens dat jij ook bij het lumc zit

10. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    meiden!!!! sorry sorry sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd .. Ik ben de laatste week een kip zonder kop geweest, ik was namelijk zwanger en was het gelukkigste mens op aarde denk ik ;).
    Helaas is het vorige week woensdag toch nog mis gegaan, zo verdrietig! Nu morgen naar het ziekenhuis en hopen dat alles weg is en dat me lichaam er weer klaar voor is, ik hoop namelijk echt deze maand nog een TP te kunnen krijgen.

Meiden op het wachtbankje heel veel succes en ik denk aan jullie!!

Ik heb even alles snel doorgelezen maar ben even de kluts kwijt wie waar zit maar komt goed haha!

Groetjes

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh lisjeer wat een k*t nieuws :( :( hoop ook super erg voor je dat je schoon bent en dan deze maand nog een tp hebt!

12. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lisjeee: wat erg, klote zeg! Ik hoop voor je dat je snel verder kunt, als je daaraan toe bent. Bij ons adviseerde ze om 1 cyclus te wachten, omdat de cryo'tjes toch erg kostbaar zijn, en je dus zeker wil weten dat je baarmoeder helemaal schoon is bij een nieuwe tp (zodat je baarmoeder niet gaat krampen voor een nog achtergebleven stukje en daardoor het vruchtje 'eruit krampt')...

Succes allemaal met wachten, spannend he!

Nou, ik heb afgelopen zaterdag dus een negatieve test gehad en m'n menstruatie is die dag begonnen (in de loop van de middag)... In de nacht van zondag op maandag was m'n menstruatie al nagenoeg over... Gister niks, vandaag met afvegen soms wat bruin... Ik hoop maar dat alles goed weg is en mijn volgende cyclus goed opgang is gekomen... Heb normaal altijd een flinke menstruatie van zeker 6 dagen! Aankomende dinsdag echo daarvoor...

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    pff wat een onzekerheid hallo... gek hoor

14. ILoveMootje

Was de terugplaatsing bij jullie btw ook zonder echo?

15. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @lisjeee wat kut voor je meid! Succes morgen, ik hoop dat alles in orde is!

@ILoveMootje hey, leuk! Technisch gezien zit ik in Den Haag bij HMC Westeinde maar de bevruchting, tp en mijn cryo's zijn in het LUMC. Succes! Leuk dat je met ons op het wachtbankje zit!

TP zonder echo idd bij LUMC, sommige zh doen de echo wel. Ik zou het zeker leuk vinden!

16. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Thanxx meiden!!
    Hoop idd dat alles schoon is en gelijk door mag, vindt het wachten zo erg...

@ Hallo, kan het niet zijn dat je zwanger bent en dit je innesteling bloeding is geweest?

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bij ons doen ze sinds kort ook met echo. was wel grappig maar vond t geen meerwaarde hebben.

18. ILoveMootje

@anniko wat grappig. Ik dus precies zo hahaha. Ik loop bij dr geluk en dr ranzijn in het westeinde. Grappig zeg

Spannend dames. Ik lees trouwens vaak over pregnyl spuit voor een eisprong. Ik krijg iedere x ovitrelle. Wat is dan het verschil?

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik had ook ovitrelle.
    Werkt allebei precies hetzelfde alleen pregnyl is gemaakt van urine van zwangere vrouwen en ovitrelle is de "chemische" variant zeg maar in het laboratorium gemaakt dus niet van urine van zwangere vrouwen.

20. ILoveMootje

Maar dan is de pregnyl toch alleen nadelig. Want je mag dan veel.later pas testen. Of is dat te kort door de bocht

Deel Deze Pagina