Hoi dames, ik was deze groep ff kwijt..ik kreeg geen meldingen meer..moet nog echt gaan wennen hoor aan deze nieuwe site. Gefeliciteerd aan de zwangeren, sterkte voor de gene met een negatieve test en succes voor de gene op het wachtbankje. Ik heb zelf afgelopen woensdag de tp gehad van een 5 daagse cryo. En zit nu dus ook op het wachtbankje, 3dp5dt.
Hoi dames Mag ik hier ook meeschrijven? Ik heb vorige week vrijdag 2 cryo's teruggeplaatst gekregen, we zijn er weer voor teruggaan naar Spanje. (zie handtekening) Aanstaande dinsdag moeten we een bloedtest laten doen. Het is weer bloedstollend spannend, we hebben nog 3 cryo's over. Onze donor is inmiddels te oud om te doneren en we willen geen andere donor meer. Had maandag af en aan menstruatieachtig gevoel in m'n onderbuik. En vandaag heb ik een apart gevoel in m'n liezen, drukkend en 'moe' gevoel. Maar ik gebruik veel Utrogestan (8 bolletjes per dag) en Progynova, dus kan ook daardoor komen. Durf nergens op te hopen.
Hoi Zara, welkom Spannend hoor 2 cryo's! 8bolletjes van 100mg per bol per dag? Dat is wel veel idd..hebben ze het in Spanje je geadviseerd of doe je hey gewoon op eigen houtje? Wat een prachtige dochter heb je.. hopelijk heb je zo goed nieuws! Is er iemand hier die ook temperatuurt? Ik heb vandaag getemt en had 37,2 terwijl ik normaal gesproken 36,5 heb.. Hopelijk is dat een goede teken..
Ja 2 maal daags 4 bolletjes van 100mg. In het buitenland hebben ze zo ook in 200mg, maar hier niet. Dus het is een flink geprop. Ik doe dit in opdracht van de kliniek. Bij een zwangerschap moet ik ermee doorgaan met utrogestan en Progynova tot de 12 week. Ook slik ik sinds de terugplaatsing kinderaspirines, ook in opdracht van.. Over het temperaturen valt weinig te zeggen, aangezien je hormonen gebruikt. Toen ik lang geleden nog temperatuurde daalde mijn temperatuur altijd pas 1 dag voor NOD of op Nod...
Wat spannend @Zara75 ! Mag ik vragen welke kinderaspirine je gebruikt? En waarvoor dient het precies? Ik zou het ook graag willen gebruiken bij de volgende tp.
Ik ben hier maar van korte duur geweest helaas, vandaag een test gedaan. 2 dagen voor NOD en hij was helaas witter dan wit. Heel veel succes dames
Ooow nee @Zara75 ! wat vreselijk, ik hoop alsnog op een wondertje en hcg in je bloed tegen dinsdag....
Hoi! Mag ik ook aanhaken? Gister cryo teruggekregen.....we hadden er 1 en deze had nog 2 cellen over bij het ontdooien, (was 4 cellig op dag 3 voor het invriezen) gister was hij al doorgedeeld naar 6 cellen binnen 24 uur, wij zijn positief! Iedereen veel succes ook!
@samira28 spannend meid! Succes, ik heb nooit getempt dus kan je helaas geen advies geven @Zara75 via Spanje dat is een pittige weg die je dan al hebt gehad.. en wat naar dat je een witte test hebt.. moet je voor je volgende cryo's dan weer naar Spanje? En welke tijd zit daar dan nu nog tussen? @BakingSoda jeetje spannend zeg! Fijn zo'n goed begin, wanneer mag je testen?
Oww pff dat is altijd lang he! Ik moet meestal 16 na tp bloed prikken.. ga je zelf al testen van te voren?
@Jennifer85 Ja de cryo's zijn in Spanje. Er is geen wachtlijst dus in theorie zouden we zsm weer terug kunnen. Maar, als we nog gaan, is niet zeker, dan gaan we in september..
@zara jammer meid, sterkte.. @Jennifer dank je jij ook veel succes! @BakingSoda welkom en gefeliciteerd gelijk haha, goede binnenkomst. Ik ben vandaag 6dp5dt.. kan niet wachten om te testen maar ik moet geduld hebben
Goed dat je zo lang mogelijk gaat wachten bakingsoda, hopelijk hou je het vol tot de test datum. Wij mogen officieel 1 juni testen, maar doen het 29 mei alvast want dan zijn wel allebei vrij. Jij bent ook al lekker opwegen met de wachtdagen samira. Wanneer wil jij testen?
Dames, Ik lees wel de hele tijd mee en ik vindt het zo spannend voor iedereen. @zara wat jammer zeg!! @samira28 ik wilde afgelopen keer eigenlijk temperaturen, uiteindelijk toch maar niet gedaan want ik dacht dat ik mezelf gek zou maken. Maar naar wat ik allemaal gelezen heb is het gunstig dat je temperatuur zo verhoogd is. Meet je wel telkens gelijk bij wakker worden? @Jennifer85 spannend weer he!! Hopelijk deze ronde meer "geluk" Iedereen op het wachtbankje veel succes! Ik zit nu op cyclusdag 5 met progynova. Nog 1 cryo