Net nog even naar de action gesjeesd om nieuwe testen te halen, en zie hier het resultaat. Ik twijfel nog even het zh te bellen hierover, wanneer hebben jullie gebeld dat je een positieve test had?
Is het een idee om een clubje te maken voor diegene die zwanger zijn, zodat er daar verder kunnen kletsen?
Die van mij was ook 5 dagen. Daarom ik denk dat ik het gewoon ga proberen.. Voel je al iets van de zwangerschap of heb je nergens last van?
Wanneer was je tp? Ik teste gisteren op wd 9 positief. Ik duim voor je!! Ik voel steeds trekjes in mn buik en het rommelt steeds bij mn darmen, verder echt helemaal niets!!
Omdat we hier met een aantal kletsen en er een aantal zwangere tussen zitten lijkt het me leuk hier verder over te praten. Ik heb een apart topic ervoor aangemaakt http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ivf-mamas-januari-februari-2018.656882/
Goedemorgen Dames, Ik begin deze dag met goed nieuws. Kan het nog niet helemaal geloven en ben nog lichtelijk in shock en ook wat onzeker maar heb vanmorgen POSITIEF getest.... whaaaaaa!!! Fijne dag allemaal!
Jeeeeejjjjj!!! Wat geweldig zeg!! Gat goed hier in het groepje, veel meiden hebben positief getest. Foto??
Goodmorning dames, Wat een hoop blij nieuws! @BakingSoda @Tine85 Van harte gefeliciteerd! Wat een spannende tijd. Moeten jullie nu ook naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Inmiddels hcg bekend. Het is 180 en ze waren enthousiast en feliciteerde me.
Wat goed! Ik heb geen idee moet as vrijdag officieel testen en het laten weten dan zal ik het wel horen.. dit is mijn eerste keer ben nog nooit zwanger geweest ben zo blij! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan
Super spannende tijd inderdaad! Je wordt zeker ook geslingerd van intense blijdschap naar onzekerheid... nu nog even tot vrijdag volhouden... Ik ga voor je duimen!
Prachtige testen hoor!! Ik heb net het zh gebeld met het blijde nieuws, maar van mijn zh zeggen ze pas 2 weken na tp, dus dat zou pas 3 juni zijn. Vanuit het vu zeiden ze 12 sagen na tp dus dat zou morgen al zijn. De assistente zei dat het nog te vroeg was om te testen en omdat Pinksteren ertussen zit moet ik van hun dinsdag weer testen en als die positief is moet ik weer bellen en krijg ik een echo met 7 weken. Nog even geduld dus!
Meiden gefeliciteerd!!!! wat een goed nieuws allemaal!!! hopelijk gaat het allemaal goed ❤️. @Suze29 ik bel ook pas dinsdag...mijn officiële testdatum is ook as zaterdag.
Je kan via de site van freya je uitgerekende datum bereken en zie je ook hoever je bent. Google ff : " freya uitgerekende datum"