Van de 24 waren er 17 rijp en die zijn geïnjecteerd en daarvan zijn er dus 5 bevrucht....Ik weet niet waarom er zoveel afgevallen zijn....Ik denk dat dit toch te wijten is aan het feit dat het zaadcellen zijn verkregen door micro tese....Ik weet het niet... Ik krijg nu progynova schema en dan mogen we gelijk door. Bij mijn dochter in 2012 hebben er 2 van de 3 bevruchte eicellen het gered tot dag 5....1 daarvan is mijn meisje
Hoi Juffie, Snap ik soms ook niet het is een hele afvalrace maar er zijn er nog 5 over. Maar vriezen ze pas in bij dag 5 ? Ik had toen punctie en toen ze bevrucht waren werden ze gelijk ingevroren. Mijn dochter was ook een 4 cellig toen het terug geplaatst werd.
Haha wel grappig dat je door het lezen van deze pagina het woord Progynova het jou deed herrineren , goed toch! Moet jij ook 2 x per dag innemen? Ik heb weer de wekker gezet ervoor voor ik het vergeet want daar ben ik echt angstig voor. Dat is mooi! Hoeveel mm is je bms?
wel fijn dat je in ieder geval gelijk door kan..heel veel succes deze maand ik heb maar 1 cryo in de vriezer kunnen maken helaas, hopelijk word deze m. Wanneer kan/mag jij beginnen met de Progynova?
Ja klopt bij ons is alles 4 cellig bij de terug plaatsing. En het werkt want ben er zwanger van geweest
Dat hoop ik ook voor je Salie, zeker omdat je er maar 1 hebt. Elke verloten cryo is jammer, maar als je er maar 1 hebt is dat echt erg, daarena moet er weer n hele poging opgestart worden. Ik mag morgen voor de eerste fm! Spannend benieuwd hoe het ervoor staat
Succes morgen !! Ik mag woensdag voor gesprek en dan gelijk door deze maand voor tp. Maar zit te wachten op me ongie, maar vind het allemaal reuze spannend dus ja dat stelt het uit grr
Haha ja was ook wel blij dat ik het me herinnerde! Want ik wilde vlak daarna de deur uit, dus had de progynova net op rijd herinnerd. Ik moet inderdaad ook met wekkertjes gaan werken. Dat deed ik wel in de stimulatiefase, maar ik werd helemaal zenuwachtig van al die wekkertjes, maar helaas zal het wel moeten als ik wil dat het allemaal goed gaat. Ik moet de progynova iedere ochtend nemen en dan 3 pilletjes in 1 keer. Smiddags en savonds hoeft verder niet. Mijn bms was 10 mm na 14 dagen progynova slikken
Spannend suze! Ik hoop op een mooie echo voor jou morgen! Het is inderdaad heel erg spannend of cryo het gaat overleven omdat dit de enige is van poging 1. Als dit m niet wordt, moet ik door voor poging 2. Ik wacht het telefoontje af
Dat zou echt niet fijn zijn als je weer een nieuwe poging moet opstarten omdat je cryo niet goed ontdooit is. Wanneer krijg je het te horen?
Hallo, Ik meld mij hier ook aan, in April heb ik een verse TP gehad van ICSI 1, helaas heeft dit niets teweeggebracht. Bij het AMC gaan ze gelijk door dus zit nu aan de Progynova en 10 mei weer echo om bms te controleren. Spannend weer allemaal!
Nog weinig te zien op de echo, normaal heb ik mijn eisprong rond dag 16 a 18 dus verwachtte ook niet zoveel. Zaten wel veel kleintjes. Vrijdag weer een echo, dus ben benieuwd dan!
Hoi dames! Ik was even een paar dagen afwezig maar mijn emmie is inmiddels aan boord! nu die spannende wachtweken weer en theorieën die ik ga opzoeken bij ieder kwaaltje. Nemen jullie ook progynova en utrogestan? Ik moet progynova blijven slikken tot de testdatum, maar ik vroeg me af wat de progynova nu precies doet? Ik dacht dat die alleen de cyclus stilt zodat er geen eitje groeit, en dat je die dus na de tp niet meer hoeft te nemen. Maar nu blijkt dat ik die toch nog dagelijks moet slikken. Iemand een idee?