Cryo terugplaatsing in mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Ja ik zie een tweede streepje wou wat leuk !!

2. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Misschien is het bij deze beter te zien in het echt in ieder geval geen tuurstreepje

Bijgevoegde bestanden:

3. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Ja hij staat er echt he! Pff hopelijk kleurt het van de week wat beter, deze heb ik wel al in de middag gedaan

4. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Wanneer mag je testen ??
    Heb je geen pregnyl gespoten ?
    Dat moest ik toen wel en mocht dan niet te vroeg testen ondat de test dan positief kan zijn.

Maar ik hoop gewoon dat die van de week steeds donkerder word en dan heb jij over een maand of 8 een wolk van een baby :)

5. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Wauww die is al duidelijk je jennifer! Hoeveel dpo ben je nu? Ik hoop dat ze mooi gaan oplopen deze week!

6. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @Clara14, ik heb geen pregnyl gespoten.. volgende week pas bloedtest, maar ze zijn altijd laat bij ons..

@Salie, ik zit nu 7 dagen na mijn terugplaatsing van een blasto dus waarschijnlijk 5 dagen oud..
    Hoe is het met jou?

Vind het zo spannend nu..

7. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    @Jennifer85 ik krijg nu ook testdrang nu ik jouw testjes zie :p

Is dit de eerste keer dat je een positieve test hebt? Ook voor een eerste kindje?
    En hoeveelste tp?

Dit was nog maar mn eerste tp van ivf 1, dus ik durf nog niet echt hoop te hebben....ik voel ook echt helemaal niets

8. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Ojee sorry was niet mijn bedoeling hihi.. ja dit was de eerste keer dat ik deed testen omdat ik ervan overtuigd was dat het weer mislukt was.. dit is voor een tweede kindje en uit icsi 2 de eerste cryo..
    Hoop moet je altijd blijven houden, maar je angst voor die teleurstelling is gewoon groter..

Jij had twee dagen na mij een tp toch? Hoeveel dagen was die?

9. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Ja klopt ik had twee dagen na jou op woensdag de tp. Die was 3-daags de vriezer ingegaan, maar bij ontdooien begon die enorm snel te delen waardoor ik m bijna als blasto terugkreeg de volgende dag. Dus ik hou het op een 4-daags cryo. Dan zou ik donderdag even ver zijn als jij nu. Ik twijfel nu wanneer ik zal testen hihi

10. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Tja dat is lastig, want zo fel zijn mijn testen ook nog niet dus in jou geval misschien toch wachten tot vrijdag.. pff ik weet hoe moeilijk dat dat is en dan nog kan het vals negatief zijn.. het is lastig, maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt, ben nou wel erg nieuwsgierig ook haha

11. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @Clara14 bij jou nog niks doorgekomen?

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een mooie test al Jennifer, gefeliciteerd zeg ik alvast. Ziet er goed uit!

Voor jou ook spannend Salie, wanneer ga je testen?

Ik zit nu op cd16, normaal wel 17 mijn eisprong maar nog niets nu.
    Nu donderdag weer een echo dus ben benieuwd weer

13. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Sjonge wat spannend allemaal

@Jennifer85 gefeliciteerd echt leuk.

@Salie ook spannend voor jou hopelijk eind van de week een positieve test.

@Suze29 jij ook een lange cycles dus hopelijk van de week de tp.

Hopelijk niemand vergeten.

Hier is helaas nog steeds geen rood te bekennen, wel zeurend gevoel af en toe maar zet niet door. En ik heb ook altijd lange cyclus. Dus word nog spannend eind mei hebben we een hele dag bruiloft. En zit er al over te piekeren dat je dan net zul zien dat me ei gesprongen is. Dan wachten we een maandje extra omdat wij die dag ceremoniemeesters zijn !! Dus het gaat heerlijk hier grrr

14. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @Suze29 dank je, vind het nog wel spannend hoor..

Ow he dat is vervelend als je op die 17e natuurlijk gehoopt had, jij doet het in de natuurlijke cyclus dan? Maar als normaal je ei morgen zou kunnen komen dan vind ik donderdag nogal laat of lijkt dat maar?

15. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @Clara14 jeetje dat is lastig maar waarom wil je dan wachten? het ligt er misschien aan wanneer die regels onderhand doorkomen.. pff dat wachten blijft ellendig

16. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    @Suze29 heb geen idee wanneer te testen. Ik twijfel omdat ik bang ben dat het is mislukt omdat ik zo goed als niets voel...

Dankjullie wel voor de succeswensen dames! Het wordt een zenuwslopend weekje...

17. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, ik ben nu 8dagen Progynova aan het slikken ter voorbereiding op de cryo tp volgende week..,
    en van alle meds die ik heb gebruikt is Progynovan echt een horor voor mij :(..
    ik word daar zooo misselijk van de hele dag en mn maag doet continu pijn.
    Ik heb al een zwakke maag en hoop dat dit snel weer normaal word want ik heb zo ook geen eetlust..
    Iemand hier ervaring mee?

18. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @samira28 wat een ellende, is het wel van de progynova? Daar heb ik zelf nooit geen last mee gehad, maar ik zou dit bespreken met de gyn. Misschien dat je een maagbeschermer ofzo krijg..

19. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Nog voorzichtig gefeliciteerd meid , ik zie nu pas je test ..duimen voor een knaller op de testdag!

Ja het komt door de progynova, sommigen hebben daar ook last van..
    Ik vroeg mn arts idd om maagbeschermers maar dat mag ik nu alleen innemen als ik nog geen tp heb gekregen..
    Ja dan heeft het voor mij niet echt zin,wil geen risico nemen..
    Ik heb wat tips gekregen om gember thee en kamille thee met honing te drinken steeds wat kleins eten tussendoor..hopelijk werkt dat

20. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @samira28 oww pff zo niet leuk! Ik hoop dat het een goed resultaat word, want voor niks is het nog vervelender! We gaan uit van een mooie cryo tp!

Dank je, maar ben al beetje ongerust want nu in de ochtend getest en test is hetzelfde en digitale geeft aan niet zwanger, hopelijk is het te vroeg maar heb nu ook last van bruine afscheiding..

Deel Deze Pagina