Oei @Jennifer85 ! Ik snap je bezorgdheid Maar je hebt nog even tot je nod, dus bruin bloed kan ook van de innesteling zijn! En in principe heeft hcg 48 uur nodig om te verdubbelen, dus vandaag hoeft de test nog niet donkerder te zijn. Ik heb vandaag tegen beter weten in ook een testje gedaan, en hartstikke negatief natuurlijk ik ben nu 10dpo, en zie hier vaak op t forum dat velen al op 10dpo een tuurstreepje zien. Ik zag helemaal niets.... Mn hoop is eigenlijk al een beetje vervlogen...
Vanmorgen hele tijd met vrouwelijke arts gebeld van dusseldorf. Het weinige aantal bevruchtingen is te wijten aan het slechte zaad van mijn man helaas....we kunnen überhaupt blij zijn dat het er 5 zijn want voor hetzelfde geld was er niks geweest. In overleg toch besloten om voor progynova schema te gaan, het zou anders nu wel eens heel erg lang kunnen duren voordat mijn cyclus weer op gang komt na 24 eicellen. Dus ik heb toch besloten om te starten met progynova het wachten is nog op mijn menstruatie.....gisterenavond dacht ik dat mijn menstruatie Door kwam maar vannacht alweer gestopt dus nog maar ff wachten dan. Als blijkt op cyclus dag 12 dat mijn bms dik genoeg is wordt de tp gepland en gaan er 2 van de 5 in de embryoscope. We willen in eerste instantie 1 tp. Mochten ze beide overblijven dan gaat er 1 terug en 1 weer in vriezer. Mochten we echt veel pech hebben en ze het allebei niet halen dan moeten we ronde wachten. Ik hoop echt dat er 1 van die 5 wilt blijven bij ons......wel spannend de tp kan al vrij snel zijn dan.
@Salie, oh dat is balen, maar je bent nog veel te vroeg hoor! Ik testte zo licht volgens mij op 12 dpo.. ff nog hoop blijven houden hoor, nog niet opgeven dan doe ik dat ook nog niet @Juffie26, jeetje wat spannend zeg.. vervelend als je zit te wachten op die menstruatie, normaal zou je er niet blij mee zijn nu kan het niet snel genoeg komen hihi.. maar er liggen er nu dus 5 in de vriezer? Dan blijft er heus wel minimaal 1 over hoor..
Hai meid, Had ik de eerste maand ook, precies nadat ik het ingenomen had kreeg ik flinke maagpijn en supermisselijk en wanneer het dan bijna weg was, was het weet tijd om nieuwe in te nemen. De tweede en derde ronde heb ik daar gelukkig geen last van, alsof mijn lichaam eraan gewend is
Zo dat is wel fijn dat er een reden is waarom er zo weinig bevrucht zijn. Al is dat natuurlijk geen leuk nieuws. Nu hopen dat er een sterke bij zit die heerlijk bij jou innesteld en een wolk van een baby mag groeien. Hopen dat de menstruatie snel op gang komt.
@Jennifer85 moed houden hoor het kan nog !! @Salie ook bij jou kan het nog hoor hou de moed erin. Hier nog steeds geen menstruatie, zit er nooit op te wachten nu wel. Ben ook heel slecht in opschrijven geweest dus kan ook niks terug kijken hoe het anders was. Ik weet dat het niet heel regelmatig is en vooral niet als ik er mee bezig ben. Het was 13 jaar geleden zo erg dat ik graag zwanger wilde worden. Dat ik dan dan dacht zal ik zwanger zijn ?? Was ik weet ik hoelang overtijd en toen deed ik test en was negatief en dezelfde dag ongesteld. Dus het zit tussen me oortjes grrr
Misschien de hcg nog te laag voor de clearblue. Want die moet vanaf 25 positief testen. Wanneer is je testdag dan?
Ik slik het nog steeds. Ik zit nu in de wachtdagen na de derde cryo tp en ik gebruik het al vanaf de eerste poging. Mijn lichaam is er gewend aan geraakt denk ik want ik heb die vreselijke maag/buikpijn niet meer.
Oh super zeg, goed om te weten! Ik moet dus nog geduld hebben Ik lees nu ook dat je het 8weken moet slikken als het positief is..
@Clara14, misschien moet je maar gewoon een test doen dan hihi.. laat het nu maar komen dan kan je meedoen ipv wachten.. @3112, wat spannend ook voor jou! Welke dag zit je? @samira28, ik moet gewoon stoppen met die progynova op dag 28 geloof ik. Met de utrogestan moet je doorgaan als je zwanger bent.. @Salie, hoe gaat het met jou?
@Jennifer85 ik voel nog steeds niets eigenlijk. Dus ik vrees er wel voor hierna las ik denk ik even een pauze in voor een paar maandjes, even m'n mind op andere dingen focussen en hier even niet meer mee bezig zijn. Het is lastig als dit op de voorgrond gaat staan in je leven, maar het beheerst mijn gedachten en leven behoorlijk momenteel.... Hoe is het met jou? Begin je al iets te voelen? Ik hoop dat je een duidelijke test hebt morgen!
Ja klopt als het positief ik zou ik het moeten doorslikken volgens mij tot 12 weken maar dat zal ik dan weer moeten navragen.
Pfffff ik ga volhouden tot dinsdag (Ahum) Ik vindt het deze keer zo spannend dat ik waarschijnlijk niet eens durf te testen. Ik heb vorige maand een scratching gehad en de cryo die is teruggeplaatst was geen blastocyste geworden terwijl de vorige 2 dat wel waren. De cryo deelde zich langzamer Maar de arts vond het toch waard om deze terug te plaatsen Ik heb ergens geen geloof in deze maar aan de andere kant had ik bij de vorige poging wel een heel goed gevoel. Ik heb de helft van het wachten erop zitten (positie)
@Salie, ow wat vervelend, maar het zegt nog niks hoor.. ik snap dat gevoel heel goed.. als je in de mmm zit dan draait alles alleen nog maar om het zwanger worden en alles op datum en tijd.. ik duim nog wel voor je hoor! @3112, succes met wachten, ik ben daar meestal geen ster in haha.. en mijn dochter was ook van een minder kwaliteit embryo dus het zegt niks.. Wel apart dat jullie die progynova moeten blijven slikkenals je zwanger bent, want je Hcg zorgt er toch voor dat er geen eisprong komt dus je cyclus hoeft dan toch niet meer plat gelegd te worden?
Hoi allemaal ik zit op wachtdag 6 na 6 dagen oude blastocyste. (Dag 6 teruggeplaatst) hij zou binnen 1-2 dagen moeten innestelen. Nu ben ik dag 4 hele dag misselijk geweest. En vanaf dag 2 al af en toe menstruatie achtige pijn. Heb het idee dat mn borsten elke dag gevoeliger worden. Als ik erop druk brandt het ook. Mn darmen borrelen als een gek. En ik slaap slecht... Maarja t is niet de eerste keer dat mn lichaam me voor de gek houdt.. hebben jullie last van kwaaltjes? Ik mag dinsdag bloed prikken, 12 dagen na tp.
@Sass25 wat spannend zeg! Ik mag mijn bloedtest ook dinsdag doen. Ik heb al wel positief getest, maar helemaal geen kwaaltjes.. alleen erg moe.. ik heb bij eerdere terug plaatsingen altijd kwaaltjes gehad door de utrogestan, maar nooit zwanger.. ga je al wat eerder testen?