Echt! Dat geeft dan wel weer een beetje hoop. Ik heb verder ook niet gevraagd waarom ik de progynova moet doorslikken, bij de zwangerschap van mijn zoontje hoefde dat niet. Ik zal het de volgende keer vragen
Ja vandaag zelfs een cb geeft zwanger 1-2 aan, dus erg spannend nog allemaal.. we kunnen het nog niet echt bevatten.. Weet je al wanneer je gaat testen?
OW super gefeliciteerd alvast hoor Ik ga echt wel wachten tot dinsdag (dag 10) ik heb Mn dagen ook met veel afleiding ingedeeld en het scheelt dat er een weekend tussen zit. In het weekend gaan we lekker uit eten en heb ik leuk werk en Moederdag vieren net Mn zoontje natuurlijk dat houdt me wel zoet Ik wordt altijd ook zo panisch van die streeptestjes. Ik ga dan gelijk een cb doen of is dat niet zo slim? Ik lees weleens dat die het pas laat aangeven. Liefs
Dank je! Fijn dat je zoveel afleiding hebt, kan je goed gebruiken nu hihi.. Als je die cb gebruikt kan je het beste die met indicator, die is gevoeliger dan als er alleen maar staat zwanger of niet zwanger.. Fijn weekend alvast!
Wat geweldig Jennifer, gefeliciteerd! Hier cd 19, maar mn ei is pas 12 mm. Zondag weer, Pfff duurt lang dit keer.
Dames misschien kunnen jullie "helpen" ik kom er niet uit.... Vandaag zet mijn menstruatie denk ik wel goed Door maar nu twijfel ik wat ik moet doen wel of toch maar geen progynova......aan de ene kant wil ik nu zo snel mogelijk Door en duidelijkheid aan de andere kant wil ik niet nog meer hormonen als het niet nodig is. Mijn cyclus was voor de spuitronde prima regelmatig en ook mijn bms was rond de 9 a 10 dus dat was ook prima. Cuypers adviseert toch om kunstmatig te doen nu omdat het na 24 eicellen misschien lang kan duren voordat de boel weer op orde is voor een natuurlijke tp......De bijsluiter van de progynova stekt daarbij ook niet gerust en al zijn die bij evt gevolgen vanaf 5 jaar gebruik het laat me niet los en ik zit nu echt te twijfelen wat ik moet.......daarbij geld in een natuurlijke cyclus stel dat de tp op zondag zou vallen dan zijn ze dicht dus moet je weer een maand wachten dat leverde de vorige keer ook de nodige stress op..... Jullie kunnen mij daar ook geen antwoordt op geven natuurlijk maar misschien tips of iets als jullie progynova gebruikt hebben hoe je dat ervaren hebt....ook dat verschilt weer bij iedereen ook dat weet ik. Goed ik ben het weer kwijt....zucht wat een gedoe ook....
Kom net van het ziekenhuis. Mn baarmoederslijmvlies is 9,9mm dus netjes en alles zag er goed uit. As dinsdag word de cryo ontdooit en de volgende dag dis woensdag ochtend word ik gebeld of het goed is ontdooit , zoja dan gelijk de tp
Wat een dilemma Juffie, ik heb nog nooit profynova gebruikt dus jan je niet adviseren helaas. Wat zegt je gevoel? Wat een goed vooruitzicht Samira, nu hopen dat het ontdooien goed gaat!
@Suze29, jeetje jou geduld word ook op de proef gesteld.. hoe groot moet je ei zijn? @Juffie26, voor mij zou die vraag niet moeilijk zijn. Ik zou geen risico nemen en progynova nemen, maar ik heb daar ook geen last van.. er zijn wel meiden die er wel problemen mee hebben.. succes!
@samira28, jeej wat spannend! Ik zal voor je duimen dat je een mooi cryo'tje terug krijgt.. Ik was gister super blij met die test van cb, net weer met kv getest en die loopt af .. hopelijk komt het doordat ik meer heb gedronken vandaag, maar het voelt ineens niet zo lekker meer.. ik moet toch echt mn bloedtest afwachten.. ughh..
Ik weet niet of je al een beslissing hebt gemaakt..ik gebruik nu al 3 cyclussen progynova en ik heb ook echt wel bijwerkingen gehad namelijk: -hoofdpijn -misselijk -buikpijn -maagpijn -gevoelige borsten -gewichtstoename De bijwerkingen hebben elkaar wel afgewisseld gelukkig. Zo was het echt wel goed uit te houden. Ik vindt het wel waard want het geeft mij een soort controle. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes
Nou mijn menstruatie is erdoor en heb vandaag besloten om niet aan de prognova te beginnen. Ik heb ff een pauze nodig. Dan zie ik wel wat mijn cyclus gaat doen en doen we het in een natuurlijke cyclus en of dat over 2, 3 of 4 maanden is geen idee maar ik heb er nu even geen energie meer voor en heb even rust en afstand nodig van de mmm
@Juffie26, maar als het wel uit komt dan doe je de terugplaatsing wel begrijp ik? Goed dat je tot zo'n besluit komt. Is helemaal niet erg om even pauze in te lassen, kan je even van opladen.. sterkte!
Nee nu doe ik even voorlopig niks even rust even die rotzooi uit mijn lijf en even pas op de plaats en opladen. Ik wil het toch in natuurlijk cyclus en ik wacht wel net zolang tot die weer goed is.
@Jennifer85 Oh echt gefeliciteerd wat een mooi nieuws! Wanneer heb je getest op welke wachtdag? Ik wil wachten tot de dag dat ik echt mag testen dinsdag bloed prikken. Dus misschien maandag thuis een testje. Maandag ben k ook vrij van mn werk. Moet eerst dit weekend goed zien door te komen dag 9 en 10...
Dank jullie wel meiden xxx @juffie, ik ben aan de Progynova. En voor mij was het toevallig een horror pilletje. Erg misselijk werd ik ervan en erg maagpijn. Ik hield ook vocht vast en gewichtstoename.. Vandaag de 12de dag dat ik het slik en het word nu gelukkig wel steeds minder. Ik slik het nu niet op een lege maag
Zo hoop geschreven hier, moet het allemaal nog terug lezen. Maar ik neem even bewust afstand, omdat me hele menstruatie niet meer op komt dagen. Heb vanmorgen test gedaan die was negatief dus nu hopen dat na zo n 12 dagen overtijd een keer wat op gang komt. Meiden op het wachtbankje succes en ik hoop snel aan te mogen schuiven.