Pff dan begint het ellendige wachten nu ook voor jou.. echt mega veel sterkte! Dat er straks maar weer iets moois in je buik mag groeien
Nou ik heb dus vandaag negatief getest. De tp was 6 mei dus zit nu op dag 9 met een embryo van 5 dagen embryoscoop (ontwikkeld als een 4daagse)
@3112 ohnee niet jij ook al.. misschien toch nog te vroeg?? Wanneer was jou bloedtest? Anders toch over 2 dagen weer proberen.. pff sterkte meid!
Dankjewel lieve meiden❤️ Ik laat het jullie weten!! Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht en morgenvroeg een dikke posi test!!
Ik heb eigenlijk nooit een bloedtest Ik moet sowieso dinsdag (dat is de dag die ze me heeft meegegeven) nog een test doen maar ik heb er geen vertrouwen meer in, de test was hagelwit Ik zit met mijn gedachten alweer in de volgende (tevens laatste cryo) poging. Wanneer moet jij officieel testen?
@3112, pff dat is balen he! Als je eenmaal die witte test hebt dan gaat dat vertrouwen snel weg.. ik moet morgen idd bloed prikken dus tegelijk met jou de testdag.. @Sass25 heb je goed nieuws??
Hoi lieve meiden! Ik kan het nog niet bevatten. Maar ik ben zwanger! Ik mag om 13.15 bellen voor mn bloeduitslagen dan hoor ik hoe hoog mijn hcg is. Ik ben zo gelukkig en t is onwerkelijk tegelijk. ❤️
Jeeehh!! Gefeliciteerd, eindelijk goed nieuws hier! Hihi spannend hoor, maar het ziet er goed uit! Geniet ervan
Het voelt inderdaad heel rot, maar niets aan te doen helaas. Nu ik aan de tweede poging moet beginnen, moeten we eerst een gesprek voeren met onze gyn wat we gaan veranderen aan poging 2 zodat ik geen overstimulatie meer krijg, en we kunnen pas in juni terecht voor het gesprek, dus waarschijnlijk volgende poging pas in juli.... Gefeliciteerd lieve Sas! Geniet van je zwangerschap
@Salie dat is altijd balen he! Je kan niet even lekker door, want als je zo dichtbij bent steeds dan wil je verder (althans ik heb dat wel) Gebruik die maandjes dan wel om even bij te tanken zodat je weer vol goede moed verder gaat..
@3112 heb je nog getest vandaag? Hopelijk is er nog iets veranderd.. Ik heb vandaag weer gebeld en idd geen HCG meer gevonden, volgende week mag ik gewoon weer beginnen met de progynova.. Hoe gaat het met de rest van de dames?
Negatief getest zoals verwacht. Ik mag bij aanvang van menstruatie alweer beginnen met de hormonen in verder te gaan We gaan er dus weer met volle moed tegenaan Echt balen voor jou Jennifer, dan zit je enzo dichtbij en gaat het alsnog mis ❤️
Ow balen zeg!! Dan blijven we misschien wel gelijk lopen Ja is niet leuk, maar als we zo steeds een stapje dichterbij komen dan komt het ook wel goed.. positief naar de volgende behandeling is ook belangrijk!
Nee mijn vriend wil niet naar het buitenland en eerlijk gezegd lijkt het mij ook best veel gedoe.. als het niet lukt dan zijn we blij met onze dochter dus we zien het wel.. (maar stiekem willen we het wel graag)
Gisteren een cryo tp gehad van een morula, dus we zitten weer op het ellendige wachtbankje! 29 mei mogen we testen!
Aah succes op het wachtbankje!! Ik vindt dat altijd wel het zwaarst van de mmm. Lekker rustig aan doen en ontspannen
Qua "gedoe" valt het best mee hoor Nu met de cryo pogingen is het gelukkig maar 1 keer per cyclus gelukkig. Het scheelt dat we er wel altijd een "uitje" van maken Een gedwongen roadtrip. Ik sta er hetzelfde in..als het niet lukt dan heel erg blij met mijn zoontje maar het gevoel wil er toch 1 bij. En eigenlijk ook omdat ik ons zoontje een zusje/broertje gun. Laten we hopen dat het komende cyclus een gunstige wordt voor ons allemaal