Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolo, 28 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

Wie van jullie neemt ook utrogestan? Ik moet deze blijven doornemen nu ik pril zwanger ben. Maar nu heb ik een vraagje. Ik heb daarstraks een bolletje opgestoken en ben meteen daarna een halfuurtje een wandelingetje gaan maken. Toen ik thuis kwam en ik naar het toilet ging, zag ik dat de hele beige inhoud van het bolletje in mijn onderbroek zat. niet een klein beetje, maar dus echt wel volledig. Is dit normaal? Dit is de eerste keer dat ik dit voor heb. Kan het kwaad dat alles er meteen weer is uitgekomen? Ik neem 3 bolletjes per dag.

2. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik zou mij er geen zorgen om maken dit hoort een beetje bij de utro .. Als je maar zorgt dat je ze echt een beetje hoog opsteekt kan dit echt geen kwaad. Gefeliciteerd met je zwangerschap

3. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor de reactie en de felicitatie ! :)

crystals vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee maakt niet uit. Ik gebruik ook utrogestan en bij mijn zoontje ook gebruikt tot12 wk zwangerschap en deed 2x2 bollen per dag (nu ook). Als ik ze 's ochtends opsteek, dan heb ik ook geen tijd om 'plat' te liggen en doe ik ook gewoon mijn normale, dagelijkse dingen. Dat het omhulsel eruit komt is normaal: utrogestan wordt heel snel door je lichaam opgenomen.

5. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, het ding was dat het het omhulsel niet was, maar echt de volledige inhoud :oops: Ik denk dat ik iets te hevig ben geweest met wandelen :roflmao:
    Daarnet resultaten van bloedonderzoek van deze morgen gekregen en progesteron is toch nog 37,5 dus dat was goed.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Was het bolletje nog heel toen die eruit kwam? Nee toch? Er is heus wel wat in je lichaam terecht gekomen.
    Bij mijn zoontje deed ik altijd dit:
    6.00 wekker.
    6.15 utro en gaan sporten.
    Ik ga je een ding zeggen, er kwam toen ook zat mee terug (had altijd inlegkruisjes bij me naar sportschool) maar dont worry, je lichaam neemt genoeg op!

7. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Nee hoor. Het spul staat er om bekend , waarschijnlijk ook nog wat rest van je vorige bolletje. Ik ga na opsteken altijd 45 min fietsen haha. Ik heb 3x 2 per dag! Te hevig wandelen kan niet hoor, dat spul wordt bijna instant opgenomen!

8. Chayenneriveira

4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    hi ladies,

Een hele brutale vraag. De topic zegt het al.. wie heeft er utrogestan over? Evt tegen een vergoeding?
    Ik heb nog maar niet voldoende. Ik gebruik op dit moment clomid en wil deze ronde (na eisprong) beginnen met utro ivm miskramen.
    Het voelt niet goed om ze niet door te kunnen gebruiken. Ik wil ze tot ong 12 weken innemen.
    Dit lees ik het meest met de beste resultaten.

Groetjes!

9. Chayenneriveira

4 nov 2018
    11
    0
    1
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina