Op woensdag 18/09 hebben we onze eerste IUI gehad. Nu had ik de dagen erna 1x per dag last van een slijmdraad van ca. 4 cm uit m'n ding, het was super elastisch en doorzichtig en er zat een heel klein beetje bruine afscheiding bij. Ik heb geen hormonen gebruikt, we doen het op basis van mijn eigen cyclus. Weet iemand of het sperma wordt vermengd met iets bij het inbrengen? En is dit wat er daarna naar buiten komt? Ook heb ik sinds zaterdag wat last van dikke klodders witte afscheiding (met name 's ochtends). Herkent iemand dit??
Ik denk eerder dat het vruchtbaar slijm is. Het zaad wordt zo diep ingebracht dat het niet meer uit je zal lopen. Dikke klodders witte afscheiding heb ik altijd na mn ei. Het is een reactie van je lichaam op progesteron.
Hm....dus het kan zijn dat mijn inseminatie toch wat aan de vroege kant was? Ik had dinsdagochtend een dik positieve ovulatietest (en er waren 2 follikels te zien van 19 en 17 mm) en die woensdagochtend ben ik om 10:45 uur geïnsemineerd... Woensdagavond op bed kreeg ik 2 felle steken tpv mijn eierstok, dus ik vermoed mijn eisprong. Tjonge, wat ga je er dan toch ineens weer anders mee om hè na zo'n IUI. Rekenen...rekenen....haha.
Euhm heb je ook seks gehad in die dagen? Als je opgewonden bent zeg maar, dan krijg je vergelijkbare afscheiding als vruchtbaar slijm!