Hoi allemaal, Even een vraagje; Ik krijg bijna mijn HSG onderzoek. Nu weet ik dat dit na je menstruatie en voor je eisprong moet, maar weet iemand of het erg is als je in je laatste dag(en) van je menstruatie zit waarbij je enkel nog wat bruinverlies hebt? Ik vloei meestal maar 3 dagen echt en daarna 2,3 of 4 dagen bruinverlies maar daar is helaas geen peil op te trekken. Dus weet iemand of dit heel erg is? Alvast dank!
Nee hoor is niet erg ik had toen ook nog licht bruin verlies. Het is meer bedoeld zodat ze je eitje niet wegspoelen zeg maar (met alle gevolgen van dien). Verder gaat het om je eileiders. Succes!
Vind je het spannend? Zoals hierboven gezegd: het gaat er om dat je zeker weet at je niet zwanger bent. Als ik zou weten dat ik mogelijk nog wat bruinverlies heb waar geen peil op te trekken is, zou ik dat wel even telefonisch doorgeven, zodat niemand voor verrassingen komt te staan, maar kan me inderdaad niet voorstellen dat het een probleem is. Succes met je HSG, ook al is elk lichaam anders, mij viel het 100% mee. Toen ik dacht: hmm nu vind ik het minder leuk, was het al klaar.
Ik mag komende donderdag, en maak me nog niet zo druk gelukkig! Ik laat het op me af komen. Heb het aangegeven en wat bruinverlies is geen probleem vertelde ze mij!