Ugh, ik word er nu al vet onzeker van. Bijna de hele dag donker roze afscheiding, met af en toe slijm en een beetje rood. Zo nu en dan bruinige afscheiding en buikpijn. Ben nu al klaar met wachten!
Oh vreselijk he dat wachten. Maar voor een menstruatie inderdaad heel vroeg. Innesteling misschien? Ik krijg vanmiddag een cryo teruggeplaatst. Zo spannend!
Fijn! Ik hoop voor je dat ie blijft zitten! Hier is het nu al einde verhaal geloof ik. Sinds vanavond heel veel bloedverlies. Wel een menstruatie te noemen, qua hoeveelheid en kleur.
Nah... Hoe kan dat nou?! Wat ongelooflijk rot zeg, als het idd je menstruatie is. Wel eens eerder gehad? Had je een terugplaatsing in je eigen cyclus?
Ja echt super klote! Ik heb geen idee hoe het kan. Maar het embryo heeft max 2 dagen gehad om te beginnen met innestelen... als het al begonnen was. Had op dag 2 al bloedverlies. Is een terugplaatsing geweest in eigen cyclus. Maar mijn Lf is dan 7 dagen geweest... heel kort lijkt me!
Hoe trekken jullie het wachten nog? Ik heb vanmorgen getest en er was nog niks te zien. Morgen is deel terugplaatsing een week geleden. Toen ik zwanger was van onze dochter had ik een week na terugplaatsing een positieve test... ik vind het wachten veel zwaarder dan ik me herinnerde
Hee meiden, Ik heb vanavond een test durven doen enne hij was positief!!!! Nog wel vrij licht maar streep is een streep. Het was vandaag een dag voor mijn nod. Ik heb 19 nov een cryo terugplaatsing gehad in eigen cyclus. Nvbr ik zie dat jij op het wachtbankje zit..... ging de terugplaatsing goed?
Oh wat spannend! Alvast een beetje voorzichtig gefeliciteerd!!! Dus een dag voor je NOD.. De terugplaatsing ging goed, het was een blastocyste geworden, dus al flink doorgedeeld. We gingen met een heel goed gevoel wegz Ik dacht: ik ga de afloop van Pregnyl bijhouden, met die goedkope testen van de action. leek me wel interessant. Kun je heel mooi zien. Gisterochtend de laatste gedaan, helemaal wit. Vanmiddag ga ik kv halen en dan ergens in het weekend testen. Zit dan 1 a 2 dgn voor NOD. Maria, ik vind het wachten ook echt heel zwaar. Ben zo bang voor een negatieve test! Ik ben bang dat dat ook zo zal zijn, krijg pukkeltjes, last van buik en rug.. stomme wachtweken, ik haat ze!
Bij ons missch ook! We zien heel ver weg een streep, echt megatuur. Gaan morgen weer eentje doen, dan 1 dag voor nod. Blossom, hoe is het? Nog getest?
Hee gaat goed hier. Gisterochtend nog getest maar was eigenlijk hetzelfde lichte streepje als de eerste test dus ik denk te snel erna getest..... heeft natuurlijk geen nut. Morgenvroeg een nieuwe test maar dan een vroege test. Vanavond met afvegen wat roze dus vind het eigenlijk wel heel spannend. Morgen dus nog een laatste test en maandag de bloedtest. Dan wel klaar met dat testen en hopelijk snel een echo Benieuwd hoe hert nu met jou gaat. Heb je nog durven testen of wanneer ga je weer testen?