Hier hetzelfde, maar het is nauwelijks te zien. Morgenavond maar eens testen, op dat tijdstip test ik meestal wel duidelijk. Zit dan op mijn nod. Maar denk dat het niks is. Ben in de veronderstelling dat ik al een duidelijkere streep had moeten hebben. Spannend ook voor jou, ben benieuwd of die van jou duidelijker is. @MariaC hoe ist met jou?
Nou ook hier vanmorgen geen duidelijke streep. Wel al drie dagen over mijn nod en dat is echt nog nooit gebeurd. Vandaag met afvegen wat rood bloed dus dacht dat was het dan. Maar nu weer niets..... ik vind het nu wel zenuwslopend eigenlijk......morgen hoop ik duidelijkheid met de bloedtest. Wanneer heb jij de bloedtest?
Das gek, bij jou dus ook al zo vaag! Test je ook met kV? Zag toevallig vandaag van mij een post van meer dan een jaar terug over een test vh kruidvat. Zo zien ze er nu ook uitZ dus denk dat de niet kloppen/niet goed zijn Als je utro gebruikt, kan je menstr later komen hè, maar dat zul je wrs wel weten. Moet vrijdag eig bloedprikken, maar dat gaat dan niet. Dus kan pas over een week..
Ik had de 2 voor 5 euro van trekpleister merk en vanochtend de vroege van trekpleister eigen merk. Ik heb tp gehad in eigen cyclus dus gebruik nu geen utro. Morgen drie weken geleden de pregnyl gezet dus dat kan het ook niet zijn. Drie licht positieve testen en bruine afscheiding voorspeld voor mij niet veel goeds al hoop ik natuurlijk nog steeds op een wonder morgen...... ik laat het weten morgen hoor. Ik had overigens een kv vroege test toen ik voor het eerst dik positief teste toen ik zwanger bleek van mijn zoon. Dus die testen werken wel...... ik had toen een dikke vette plus in het venster staan.
En....? Ik hoop zo voor je dat ie positief is! Hier een oen die midden op de dsg een test doet (echt, ze branden in m'n tas!) anderhalf uur nadat ik ook al had geplast... Niks te zien natuurlijk. Geduld bewaren tot morgenochtend.mmissch nog vanavond...
Helaas vanmorgen ongesteld geworden wel nog bloed laten prikken en ik kan zo bellen voor de uitslag. Maaaarr die weet ik natuurlijk al.... Pfffff wat was dit zenuwslopend zeg. Ik dacht omdat het nu de tweede is ik minder gestrest zou zijn maar helaas. Verdorie ook nog 5 dagen over tijd wat natuurlijk ook niet echt mee helpt om rustig te blijven. Hier dus game-over voor deze maand en straks hoor ik hoe nu verder als ik bel voor de uitslag. Ik hoop dat je straks positief test maar zou echt pas morgen of beter nog overmorgen testen want als hij vanmiddag niet positief was is dat vanavond ook niet denk ik. Het is alleen zelf kwelling...... Ik heb er twee dagen tussen laten zitten ook omdat ik het zonde van al het geld vind al die testen. Maarrrrrr ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat hij positief is. Wachtdag hoeveel zit ik je nu dan eigenlijk?
Helaas is hij niet donkerder geworden. Vanmorgen ongesteld geworden....... Heel eventjes zwanger geweest.
Hè verdorie...!! Wat ontzettend jammer en balen!! Heb je nog een cryo over? Hopelijk Kun je dan gauw door voor een nieuwe poging. Ik zit nu op de 14e dag. Ik ga idd morgenochtend testen. Verwacht er niks meer van eigenlijk.. lijkt me dan zo laat! Mag iig een dag eerder om bloed te laten prikken. Ik laat het wel even weten! Ik denk da'k mezelf zo kwel omdat ik opzie tegen weer heel de riedel opnieuw en hoop dat deze toch nog raak is.. pfff. Idd zenuwslopend