Hi ladies, Even een nieuw topic openen voor diegenen, die samen met mij, op het wachtbankje zitten of komen te zitten in de maanden november/december. Korte, persoonlijke schets: juli '17 onze eerste icsi - poging & meteen raak! Echter na 8w een miskraam, het hartje van ons wonder was gestopt met kloppen. Voorbije dinsdag (31.10) terugplaatsing gekregen van een cryo. Dus op de wachtbank voor twee weken. Hoe ervaren jullie de wachtweken & wat voelen jullie precies? Vele groetjes & hopelijk kunnen we samen na het wachtbank - moment (& andere moeilijke momenten) onze positieve ervaringen ook delen!x.
Wat verdrietig van de miskraam. Succes met wachten!! Echt zo killing die wachtweken. Ik ben er net vanaf, helaas ongesteld geworden En doe trouwens maar iui.
Ik ben bezig met IUI, september opnieuw geopereerd aan endometriose. Hierna begonnen met hormonen voor IUI poging 3 mislukt. 4e poging afgezegd wegens overstimulatie en advies geen gemeenschap te hebben. Ik heb mij daar niet aangehouden en gemeenschap gehad met 5 rijpe follikels. NOD 14/15 november
@ShallY Jammer om te horen dat je ongesteld bent geworden! Doe je onmiddellijk verder met een nieuwe poging? @Pannenkoekenplant Wow, ook al een hele weg afgelegd! Hopelijk niet te veel pijn/last gehad bij de overstimulatie? Toi toi toi voor deze maand, wie weet... het kan altijd! We liggen dicht bij elkaar, mijn nod zou 12 november zijn
@Lotusje0506 ik hoop dat ik wel ongesteld ben, anders heb ik wat uit te leggen aan het ziekenhuis haha! eerste maand dat ik het hoop....
@Pannenkoekenplant De dokters hun gezicht zouden inderdaad geld waard zijn Bij welk ziekenhuis ben jij in behandeling? Hou me zeker op de hoogte hé
Ja vanavond weer de eerste spuit gonal f zetten. En dan hopen op weer een snelle cylcus.. Heb echt maanden gehad dat ik bijna 20 dagen of meer moest spuiten en de laatste keer maar 13 dagen.
@ShallY Ik hoop met je mee dat je ook deze keer een kortere cyclus hebt. Waar ben jij in behandeling?
Ik zit ook op het wachtbankje. Ik mag vrijdag testen. Doodeng! Hiervoor; 6 rondes clomid zonder enig resultaat. Zaad van mijn man blijkt superslecht te zijn. In september begonnen met 1e ICSI met decapeptyl en slechts 9 dagen stimuleren met menopur. 2 Weken geleden de punctie en de 27ste de terugplaatsing gehad. En een dikke mindfuck. Ik voel me zo zwanger, maar de teleurstelling is dan des te groter als de test negatief blijkt te zijn.
@papillons Spannend zeg, lopen we ongeveer gelijk! Ik duim alvast voor je! Laat je wat weten als je nieuws hebt? Verschrikkelijk hé die wachtweken. Je voelt zoveel en kan niet de oorzaak momenteel benadrukken. Heb jij speciale 'kwaaltjes'? Hier zondag (sorry voor de details) een heel klein beetje bruinverlies gehad, ook last van steekjes in mijn buik sinds eind vorige week. Zo'n schrik dat deze poging niets zal zijn, 'k weet niet goed wat te denken ervan. Thuisverpleegster die spuitjes plaats zegt dat het nog steeds alle kanten op kan. Ik blijf me vast houden aan mijn motto: ook al lukt het deze poging niet, elke dag is een stapje dichter bij ons wonder.
Is er ook een speciaal wachtbankjes topic? Mag ik erbij op het bankje? Haha. Het is onze tweede IUI behandeling en nu op 13 DPO. Vorige keer vals positief getest (ik denk vanwege de Ovitrelle), dus nu met mezelf afgesproken pas te testen over twee dagen... vooralsnog precies dezelfde klachten als voor een menstruatie. Ik kan het niet meer goed herinneren bij mijn miskramen (waarvan 1 BBZ) hoe ik me voelde voor een zwangerschap, maar dat is inmiddels ook alweer 9 maanden geleden.
Gisteren punctie gehad voor onze ICSI poging. Morgen horen we of er zaterdag een terugplaatsing is en we op het wachtbankje mogen!