Eerste poging icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Darliiing7, 8 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darliiing7

27 aug 2021
    68
    81
    18
    Vrouw
    Hallo,

Na enkele onsuccesvolle iui en ivf behandelingen, hebben we deze maand onze eerste icsi-behandeling.

Vorige week woensdag ovitrelle gespoten en nu woensdag (2 dagen geleden) tp gehad van 1 verse blasto.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die na de icsi al zelf zijn gaan testen en vanaf wanneer?
    Ik heb vanmorgen 1 test gedaan om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam was en deze test was volledig negatief. Dus zou de ovitrelle al eruit zijn?
    Vanaf wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen? Volgende week vrijdag heb ik pas een bloedname, maar zo lang kan ik echt niet meer wachten :(
    Na jaren en jaren proberen wordt ik elke behandeling weer iets ongeduldiger. Maar dit is de eerste keer dat ik erover denk om zelf al eens te gaan testen.
    Dus, wie heeft tips? Vanaf wanneer kan ik best testen?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Ik hou 13 dpo aan. Ik heb net als jij vorige week woensdag ovitrelle gespoten, ik in de ochtend. 36 uur later eisprong en dag daarna: vrijdag 1dpo. Als ik 13 dpo negatief test stop ik met utrogestan. Zonde om door te gaan als t toch mislukt is.

(Ik doe ovulatie inductie maar voor de berekening maakt t niet uit omdat je ovitrelle zet)

Deel Deze Pagina