Hey hoi! Ik belde fijn met het zkh om een echo te plannen... zei de assistente aan de lijn ineens: de planning is vol mevrouw... Wacht maar een menstruatie af. Tja dat is t probleem dus... ik heb geen eigen cyclus. Moet ik weer aan de pil enz.?! Nou ja... Het is niet anders... Ik had intussen al héél wat tranen weggeslikt... en was al aan het mailen naar mijn hoofdbehandelaar... En voila daar werd ik teruggebeld. U mag op de planning erbij mevrouw! Héél fijn. Dat was immers ook de afspraak die 2 dagen geleden gemaakt werd. Pffff!! Inmiddels gruwelijk pijnlijk ongesteld. Tóch wel te merken dat dit cryotje een poging tot gedaan heeft dus!
Terugplaatsing januari / februari 2018 De weg naar ons wonder Coccie - 3e (1 engeltje) kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 15-1 - NOD 29-1---》 Niet zwanger. Op CD 2 terug gestart met Progynova voor onze laatste cryo van onze poging waaruit ook onze engel* ontstaan is. Anders terug start ICSI 1! xxLinn - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 18-01 - zwanger! CaDi - 1e kindje - IVF poging 2 - terugplaatsing 2 - echo BMS-meting op 27-01 Lotusbloempje - 2e kindje (1engeltje) - ICSI poging 2 - terugplaatsing 5 op 17-01 - NOD 28-01 Cassie21 - .. kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 20-01 - NOD 30-01? Kiwietje85 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - echo 02-02 Anke1988 - 2de kindje - cryo ICSI poging 2 - terugplaatsing 1 Barbje - .1e kindje - IVF poging 1- Erasmus Rotterdam - terugplaatsing 4 * NOD 30-1 MarloesK85 - 1e kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 26-01 Littlegirl89 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - Testdatum 8-2
@Littlegirl1989 Officieel mag ik ook donderdag 8 februari testen maar hou het niet vol tot die datum hoor. Maar ik heb eigenlijk al het gevoel dat het mislukt is. Heb nu best wel last van een soort doffe pijn onder in mijn buik, dat komt en gaat als krampen. Pfff wat zijn die wachtweken toch spannend....! Wanneer ga jij testen?
Geef het niet te vroeg op @MarloesK85 De pijn die jij beschrijft had ik ook vanaf 10dpo, menstruatiepijn, dan weer wel, dan weer niet, soms een velle steek (en nu trouwens nog steeds af en toe).
Hier ook steeds doffe menstruatiepijnen, meer als vorige ronde. Hoop dat dat een goed teken is maar durf nog nergens op te hopen. Die stomme utro geeft ook kramp in je buik dus het zegt allemaal zo weinig he... Wil in ieder geval het weekend nog afwachten, volgende week ga ik wel kijken tot hoe ver ik het red. Die stomme testdrang .
Terugplaatsing januari / februari 2018 De weg naar ons wonder Coccie - 3e (1 engeltje) kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 15-1 - NOD 29-1---》 Niet zwanger. Op CD 2 terug gestart met Progynova voor onze laatste cryo van onze poging waaruit ook onze engel* ontstaan is. Anders terug start ICSI 1! xxLinn - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 18-01 - zwanger! CaDi - 1e kindje - IVF poging 2 - terugplaatsing 2 - echo BMS-meting op 27-01 Lotusbloempje - 2e kindje (1engeltje) - ICSI poging 2 - terugplaatsing 5 op 17-01 - NOD 28-01 Cassie21 - .. kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 20-01 - NOD 30-01? Kiwietje85 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - echo 02-02 Anke1988 - 2de kindje - cryo ICSI poging 2 - terugplaatsing 1 - echo 9-2 Barbje - .1e kindje - IVF poging 1- Erasmus Rotterdam - terugplaatsing 4 * NOD 30-1 MarloesK85 - 1e kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 26-01 Littlegirl89 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - Testdatum 8-2
Terugplaatsing januari / februari 2018 De weg naar ons wonder Coccie - 3e (1 engeltje) kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 15-1 - NOD 29-1---》 Niet zwanger. Op CD 2 terug gestart met Progynova voor onze laatste cryo van onze poging waaruit ook onze engel* ontstaan is. Anders terug start ICSI 1! xxLinn - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 18-01 - zwanger! CaDi - 1e kindje - IVF poging 2 - terugplaatsing 2 - 3e echo voor BMS-meting op 06-02 Lotusbloempje - 2e kindje (1engeltje) - ICSI poging 2 - terugplaatsing 5 op 17-01 - NOD 28-01 Cassie21 - .. kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 20-01 - NOD 30-01? Kiwietje85 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - echo 02-02 Anke1988 - 2de kindje - cryo ICSI poging 2 - terugplaatsing 1 - echo 9-2 Barbje - .1e kindje - IVF poging 1- Erasmus Rotterdam - terugplaatsing 4 * NOD 30-1 MarloesK85 - 1e kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 26-01 Littlegirl89 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - Testdatum 8-2
Wat een verhaal. Dat kan toch niet, planning is vol pff. Nou gelukkig mag je er toch bij. Zou toch bizar zijn als je een maand moet overslaan. Alsof het allemaal zo makkelijk gaat. Ik zou zeggen gewoon meer gaatjes creëren!
@Desi111 Succes! Hoop dat icsi mooie bevruchtingen gaat brengen. Heb je last van de hormonen?[/QUOTE] Nee, ondanks dat ik een flinke dosis spuit geen last van. Af en toe wat sneller moe, maar verder geen klachten. Na de echo van eergisteren blijkt ook wel een beetje waarom, er zijn maar 3 eicellen gegroeid, de kans is dus heel groot dat deze poging wordt afgebroken. We hadden gehoopt dat we deze keer wat meer geluk zouden hebben, maar ons geduld wordt aardig op de proef gesteld.
Oke meiden , help.... whahaha , voor ik hier de hele pagina vol gespamt heb, ik doe iets fout met het reageren en kopieren. ( blond he, dan krijg je dat). Excuses.
@Desi111 je moet het toevoegen vóórdat het /QUOTE blokje er staat. Ergens was ook iets tussendoor misgegaan want mijn info was ineens weer de oude ipv de nieuwe. EDIT: ik zie nu dat het ook lastig is om het te quoten als je er nog iets bij schrijft... ik zal nog een keer het blok apart erin zetten... Wat balen dat er maar 3 follikels groeien nu! Op welke dag was die meting? Hopelijk is er toch nog kans dat er wat meer gaat meegroeien...
Terugplaatsing januari / februari 2018 De weg naar ons wonder Coccie - 3e (1 engeltje) kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 15-1 - NOD 29-1---》 Niet zwanger. Op CD 2 terug gestart met Progynova voor onze laatste cryo van onze poging waaruit ook onze engel* ontstaan is. Anders terug start ICSI 1! xxLinn - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 18-01 - zwanger! CaDi - 1e kindje - IVF poging 2 - terugplaatsing 2 - 3e echo voor BMS-meting op 06-02 Lotusbloempje - 2e kindje (1engeltje) - ICSI poging 2 - terugplaatsing 5 op 17-01 - NOD 28-01 Cassie21 - .. kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 20-01 - NOD 30-01? Kiwietje85 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 10-02 - NOD 20-02 Anke1988 - 2de kindje - cryo ICSI poging 2 - terugplaatsing 1 - echo 9-2 Barbje - .1e kindje - IVF poging 1- Erasmus Rotterdam - terugplaatsing 4 * NOD 30-1 MarloesK85 - 1e kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 26-01 Littlegirl89 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - Testdatum 8-2 Desi111 - 1e kindje - ICSI poging 2 - punctie in week 6
@CaDi Ja fraai was dat hè? Dat ik haast een maand moest schuiven?! Ik bedoel...voor een verse punctie had ik wel begrip kunnen opbrengen. Dat vergt meer echo's, vooral bij mij dan. Maar een cryo is één hooguit 2 echo's en de terugplaatsing. Dat moet toch altijd wel passen... en kon dus gelukkig ook. Ik moest een beetje grinniken... er zullen wel alarmbellen gaan als ik bel. Tentijde van mijn zwangerschap die te vroeg eindigde in Oktober, heeft het Academisch een klacht gekregen van het streekziekenhuis waar ik opgenomen werd met die vroegtijdig gebroken vliezen. En ook mijn verloskundige was oprecht boos en nog steeds. Ik werd niet serieus genomen als ik me meldde met bloedverlies. Zelfs niet toen ik feitelijke gegevens kon aandragen als 200cc en meer bloedverlies per keer. Dus als ik nu bel zijn ze op hun hoede natuurlijk. Erg jammer... want ik wil zeker niet als zeur ten boeken staan. Zal ik ook nóóit worden overigens. Ik ben blij dat ik verder kan. @Desi111 Krijg je geen escape IUI aangeboden? Wat balen van die groei! Wat gebruik je? Ik ben ook moeilijk te stimuleren. Maar met een langere periode dan gemiddeld, en 300IE menopur, lukt het me toch om bijna 10 eicellen te kweken.
@Kiwietje85 hoop dat het nu beter gaat met het kopieren en plakken haha. Ik tel niet echt met de dagen, volgens mij rond dag 8 en meestal met dag 12 of 13 de punctie. Het kan ook nog steeds hoor, maar ik ben al wat ouder en dan is de kans niet heel groot, maar ik hoop nog steeds dat het nog groeit. @Coccie we hebben het nog niet over een escape IUI gehad, mss horen we daar de volgende keer meer over. Het is een optie, maar moet stiekum ook bekennen dat ik na 6 mislukte IUI's daar ook niet echt meer Ik gebruik nu 225 menopur. Vorige keer bij de 1e ivf groeide er 10 in het begin, waarvan 6 uiteindelijk voor punctie.
@Coccie, jammer dat een ziekenhuis dan zo met je omgaat he. Alsof je haatdragend bent en nu kwaad wil ofzo. Je wilt gewoon het beste voor jezelf en daar moeten hun nu eenmaal bij helpen. @Cynnie1984, vandaag de terugplaatsing? Gisteren nog gehoord hoeveel bevruchtingen er waren?
Ik krijg geen meldingen meer als er iemand reageert ook niet op de pagina zelf zo rechts boven aan. Was al een paar keer komen kijken maar geen meldingen, dacht zal toch maar eens in het topic zelf gaan kijken en WoW veel reacties Ik ben gisteren op controle gegaan en omdat ik al bloedverlies na dag 1 na de tp gaan we het nu anders doen. Ik krijg de medicatie op een andere manier via pleisters ipv de progynova oraal en nadien ook inspuitingen ipv de utro (die ik al had vervangen door iets anders). En op de dag van de tp gaan ze niets terug plaatsen maar een bioptie doen om te zien of het bms ook effectief klaar is om een 3dagen oude emmy op dat moment te ontvangen. Dus we slagen een maand over en hopelijk kunnen we de maand erna dan weer met goede moet starten. Ik moest zaterdag dan naar apotheek van wacht.. er stonden dus 2 medicamenten op het voorschrift en ze zeiden gewoon van we moeten het bestellen. Ga il s avonds terug en krijg alleen de pleisters. Inspuitingen??? Ah staat dat er ook op... Euh ja!! Ah dat heeft mijn collega niet besteld deze morgen. En ik kan het niet lezen dus kan het niet meegeven.. gelukkig moet ik daar nog niet mee starten. Had dat met de pleisters geweest was ik een maand kwijt geweest want moest echt die dag starten anders was het te laat. (Moest ik even van me afschrijven haha)
Jemig lotusbloempje, wat stom van de apotheek zeg. Zo lomp ook. Gelukkig heb je alleen die pleisters nodig en hebben ze die wel besteld! Hopelijk helpt dat voldoende. @MarloesK85 ik denk toch dat ik morgenochtend maar ga testen, hou het niet echt meer uit
@Littlegirl1989 Durf je dat ja? Ik durf nog niet zo goed haha. Maar ik ga misschien morgen ook testen denk ik. Spannend!
Nee, ik durf ook nog niet zo goed, maar ik zou morgen 15dpo zijn. Dan moet het toch wel te zien zijn als het raak is? Normaal is mijn NOD op 14dpo dus zou anders morgen 1 dag overtijd zijn.