15 dpo is er echt wel wat te zien als het raak is! ik had 13 dpo een positieve test spannend hoor. hoe voelen jullie je @Littlegirl1989 en @MarloesK85 ?
Ik voel me niet echt bijzonder. Beetje moe, beetje krampjes. Verder niks, maar dat komt ook door die stomme utro. Ben alleen bang voor die test morgen Vorige ronde had ik mega testdrang. Nu ook wel, maar ben bang voor die witte test.
Ik voel eigenlijk niet meer echt wat. Geen krampen meer ofzo. Slik nu ook voor het eerst progynova dus weet niet zo goed wat dat met mijn lichaam doet. Ik denk dat ik morgen ook ga testen, dan ben ik ook 15 dpo. Fingers crossed . Maar wat super fijn voor jou dat het gelukt is! Hoe voel jij je?
En @Littlegirl1989 @MarloesK85 hebben jullie het aangedurfd? Ik denk ook dat je 15dpo wel betrouwbaar moet kunnen testen hoor. Mijn gyn zegt testen 10 dagen na tp.
Ik ben er zelf nog ondersteboven van, maar ik heb vanochtend voor het eerst in 2.5jaar een positieve test gezien. Donderdag nog een keer officieel testen voor het zkh en verder probeer ik er zoveel mogelijk vanaf te blijven....
Goede bijna middag meiden, Afgelopen zaterdag was het zover. Wij werden om half 10 gebeld dat we die middag om kwart over 2 mochten komen voor de terugplaatsing!!!! joepie de poepie!~ De eerste verse TP is dus nu een feit. er waren in totaal 8 eitjes bevrucht. We krijgen nu nog te horen hoeveel er ingevroren kunnen worden ( is een zwaar proces zei de laboratorium mevrouw). nu is het dus afwachten tot 17-2 of het raak is! we zijn hard aan het duimen en best wel zenuwachtig. Ik merk nu dat die balletjes inzetten me best tegen gaat staan omdat het gewoon een beetje ranzig is.....maar alles voor een goed doel!! Hopelijk blijft dat microscopisch klein embryootje lekker plakken en hebben we aan 1 TP genoeg
Wat een goed nieuws voor nu! Spannende wachtweken en ik duim voor je dat je de 17e een prachtige test in handen hebt.
Cynnie tot nu toe goed nieuws dus, 8is hartstikke mooi! Hopelijk zitten er een paar sterke bij die ingevroren kunnen worden en kun je straks even vooruit! Heel veel succes met de wachtweken!
Gatsie @MarloesK85, das balen, hele dikke knuff en sterkte voor jou. En voor jou @Littlegirl1989 gefeliciteerd, wat een mooi nieuws. Ik zou iedereen hier mooi en goed nieuws gunnen, helaas ligt hier verdriet en blijdschap heel dicht bij elkaar. @Cynnie1984 , ik ga duimen draaien dat het blijft plakken! Zet m op meiden! Ik heb morgen weer een 'spannende' echo
Ahhh ja wat een uiterste emoties hier weer. Super balen @MarloesK85 sterkte! Hopelijk snel weer frisse moed om je op te pakken en door te gaan, je hebt nog een cryo toch? @Littlegirl1989 wat super!! Gefeliciteerd!! En @Cynnie1984 echt fijn he om zo'n extra stap te kunnen zetten! Hopelijk bij jou meteen raak! En dan liefst nog een paar mooie in de vriezer Ik ben vandaag weer met de utro gestart blehh
IEW balletjes terror!!!! ik moet nog 6 dagen balletjes doen BLEH. Vind het echt Vies en ik word er ook een beetje terror van hahaha. Mijn man noemt me al een little bitch LOL