Terugplaatsing januari / februari 2018 De weg naar ons wonder Coccie - 3e (1 engeltje) kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 15-1 - NOD 29-1---》 Niet zwanger. Op CD 2 terug gestart met Progynova voor onze laatste cryo van onze poging waaruit ook onze engel* ontstaan is. Anders terug start ICSI 1! xxLinn - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 18-01 - zwanger! CaDi - 1e kindje - IVF poging 2 - terugplaatsing 2 - 4e echo voor BMS-meting op 13-02 Lotusbloempje - 2e kindje (1engeltje) - ICSI poging 2 - terugplaatsing 5 op 17-01 - NOD 28-01 Cassie21 - .. kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 20-01 - NOD 30-01? Kiwietje85 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 10-02 - NOD 20-02 Anke1988 - 2de kindje - cryo ICSI poging 2 - terugplaatsing 1 - tp op 16-2 Barbje - .1e kindje - IVF poging 1- Erasmus Rotterdam - terugplaatsing 4 * NOD 30-1 MarloesK85 - 1e kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 26-01 Littlegirl89 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - Testdatum 8-2 zwanger! Desi111 - 1e kindje - ICSI poging 2 - punctie in week 6 Cynnie1984 - 2e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 3-2 - Testdag 17-2
Ik voel me goed. Met vlagen misselijk en de hele dag door honger Vanmiddag komt MvM, ben nu bijna 6 weken dus dan mag ik beginnen. Heb er niet over hoeven te twijfelen, ik heb er zelf ook baat bij gehad en wil graag wat terug doen! Krijg er langzaam meer vertrouwen in dat het goed zit met deze kleine uk en we echt papa en mama gaan worden dit jaar. Zo bijzonder Hoe gaat het met jou?
Hey meiden! Beetje late reactie maar was behoorlijk brak na deze punctie. Wat er zat, dus 3 stuks hebben ze eruit gehaald voor icsi. Nu duimen draaien dat ik morgen voor een terugplaatsing mag komen. Ik hou jullie op de hoogte
@Desi111 wat top!!! Fijn dat ze er dan ook alledrie een mooi eitje hadden! @xxLinn ik voel me nog niet anders, ook geen klachten. Het helpt ook niet dat ik snip en snipverkouden ben. Ik heb er ook nog niet speciaal vertrouwen in ofzo. Wil wel meedoen met MvM maar wacht eerst tot de echo met 7wkn in het zkh en ga dan pas dingen doen. Dan heb ik misschien wat meer bevestiging!
@Littlegirl1989 fijn dat jij je goed voelt. Hopelijk blijft dat zo de komende tijd. Heb je de echo al gepland? Snap jouw gedachte over MvM wel, dat dacht ik eerst ook. Maar van de andere kant, er zit HCG in mijn urine dus ik kan ook nu al wat doen. Ongeacht of het wel/niet goed is. Hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan. Zie hieronder mijn MvM test, vond het heel spannend want heb sinds vorige week niet getest. Maar gelukkig, een knaltest @Desi111 wat fijn, drie mooie eitjes. Krijg je nog bericht hoeveel bevruchtingen er zijn of hoor je dat ook morgen?
@xxLinn nouja, die overweging heb ik dus ook gehad maar uiteindelijk dus toch maar besloten nog even te wachten. Zou het afschuwelijk vinden als ik af moet bellen en die spullen dan in huis te hebben dus ik wacht gewoon nog even. Ik heb 27feb de eerste echo in het ziekenhuis. Dan zou ik 7wkn zijn, dus dan mis ik hoogstens een week, anderhalve week. Dat vind ik wel prima
Super! Dan hebben we morgen allebei TP ik heb niets gehoord dus ga er vanuit dat het ontdooien en ontwikkelen goed gaat!
@Kiwietje85 heb je een terugplaatsing gehad? Ik heb heel veel vreugdesprongetjes gemaakt, na een ivf zonder bevruchting waren er nu waarempel 2 van de 3 bevrucht. Ik ben al wat ouder dus mochten ze ook allebei teruggeplaatst worden en alhoewel het nog helemaal niets zegt, ik ben superblij met mijn 2 ieneminies in mijn buik en loop met een grote grijns rond, zo blij dat er nu in ieder geval een ' kans' is.
Wat heerlijk @Desi111! Hopelijk besluit iig eentje na de bezichtiging de willen blijven voor 9mnd @Zara75 lief van je! Je vroeg het al in jou topic maar ik vind het soms lastig om het hier op de MMMforums overal te schrijven merk ik. Jij ook heel veel succes met je ukkies de aankomende dagen ❤
Wat super Desi111!!!! nu hopen dat ze blijven plakken!! afgelopen zaterdag hebben wij een brief ontvangen van het Erasmus. Er zijn 7 embryo's ingevroren!!! dus we hebben nu best wel veel kansen....maar hopelijk blijft deze nu gewoon plakken! Ik ben al best zenuwachtig voor de testdag....ik droom ook constant dat ik zwanger ben...en oh me tieten doen zo'n zeer hihi. Verder Littlegirl wat super spannend!!!! nu ophouden met testen hoor je maakt jezelf zo gek joh!
Huh? Ik heb al niet meer getest sinds vorige week hoor? 5feb eentje en 8feb en verder niet? 7emmy's, wat een reuzeaantal! Zijn dat dag 3 of dag 5embryo's? Ik duim voor je iig!
Jep deze zit in nu in mijn buik! Gek hoor het is een blasto die zelfs al naar buiten aan het komen is. Ik hoop maar dat dat juist betekent dat ie staat te trappelen om in te nestelen, daar duimen we voor! Wat goed dat het bij jou zo goed is gegaan en nu dus dubbele kans! Ik duim ook voor jou! En @Cynnie1984 wat een hoop zeg! super!
Ik ga jullie verlaten dames. Vanmorgen terug geweest voor echo en bms was dunner geworden. Moet nu stoppen met medicatie en menstruatie afwachten voordat we verder kunnen. Voor de andere dames veel succes nog en zal jullie in stilte wel blijven volgen hoor!
Verdorie cadi, jakkes.. heel veel sterkte en dikke knuf. @Kiwietje85 en de anderen, hebben jullie ook de welbekende bollen moeten gebruiken? Ik lees ( en mss moet ik dat maar niet meer doen) dat iedereen er zoveel last van heeft, ik dus totaal niet. Af en toe loopt er een heel klein beetje terug maar meestal niet. Ik heb ook geen last van ' erge' afscheiding o.i.d. Nu moet ik ook toegeven dat ik vanaf dag van TP al nergens last van heb, geen pijnlijke borsten, kriebels krampen steken of wat dan ook. Heb nu alleen beetje last van mijzelf vrees ik haha.
Hallo allemaal, Mag ik mij hier toe voegen? Afgelopen donderdag een terug plaatsing gehad van een cryo. Spannend! Had nog cryos echter was dit de laatste en enigste die goed is ontdooit. Hopelijk blijft deze zitten !