@Cynnie1984 gefeliciteerd, geen twijfel mogelijk @Kiwietje85 1a/b zegt inderdaad iets over de kwaliteit. Ik heb sinds gisteren echt last van rommelende darmen. Voor de rest is alles rustig nog een weekje wachten en dan denk ik de 1ste test doen
omg @Cynnie1984 gefeliciteerd! Bij mij helaas helemaal wit vanochtend. @Anke1988 wat is de indeling van kwaliteit dan, wat betekent 1a/b?
@Cynnie1984 ow wauw!!!! Gefeliciteerd zeg, zo blij voor je! @Kiwietje85 ach verdorie, dat is ff balen zeg. Wat jammer... Ik voel nog steeds niets, helemaal niets. Volgende week zondag is de officiele testdatum, ik wacht nog maar een weekje.
Shit Ze komen hier steeds in tweeën zeg.... wat ironisch en wat laat het zien hoe dicht geluk en verdriet bij elkaar liggen. Ik ben afgelopen woensdag ineens wat bloed verloren en heb sindsdien steeds krampen in mijn buik. Zkh wil toch dat ik nog een weekje afwacht voor de echo, zodat ze zeker wat kunnen zeggen. Wordt een pittige week denk ik.
Poeh dat is wel eng ja... maar hoeft echt niet per se iets te zeggen dacht ik. Ik duim voor je dat alles goed gaat!
@Kiwietje85 Witte testen zijn stom. Succes met moed bijeen rapen. Xx @Littlegirl1989 Maak het nu niet spannend hè? Sterkte met wachten op de echo! Xx @Cynnie1984 Wa's da nou?! Gefeliciteerd!!!
Ik krijg donderdag dus mijn laatste cryo terug. Vandaag redelijk vervelende buikpijn en een beurse onderrug. Herkent iemand dat als bijwerking van progynova?
@Coccie ik herken het helemaal niet. Voelde eigenlijk niks van die progynova! En sorry, was ook niet echt mijn planning morgen mag ik iig opnieuw testen. Hoop maar gewoon dat het het oprekken van de baarmoeder is waarbij een vaatje is geknapt maar maak me wel erg veel zorgen. Merk ook dat het erger wordt als ik in beweging kom dus hoop dat het morgen met werken geen gedoe geeft. Volgens de gyn is het 50/50 dus gewoon een hele spannende week.
Spannend..ik ga duimen dat het gewoon komt omdat die emmy lekker zich nog wat dieper aan het ingraven is!!
@Kiwietje85 nee, had zo gehoopt dat hij positief zou zijn. De embryo kan max 1a/a kwaliteit hebben, dan is het er 1 van super goede kwaliteit. Die van ons was niet helemaal mooi rond en daarom een 1a/b kwaliteit. @Littlegirl1989 spannende week, hopelijk is het inderdaad een vaathe wat is geknapt. @Coccie herkenbaar die klachten, had vooral last van steken en in mijn rug vooral een weeïg gevoel
@Anke1988 Goed om te horen! Ik stond me vandaag al hardop af te vragen of ik dat de vorige ronde ook zo had... Je vergeet het zo gauw weer. Maar inderdaad, je omschrijft het precies zoals ik het voel. En ook een opgezette buik. Dat dit maar een mooi nestje mag zijn!