Ik heb op 20-1 een terugplaatsing gehad. Tel je die dag dan ook mee als wachtdag of pas de volgende dag?
Ja sorry! Spannend hoor al die dames op het wachtbankje. Ik heb vorige keer wel gewacht tot 13dpo met testen, wil ik nu weer proberen.
Eigenlijk vanaf het moment dat normaal gesproken je ovulatie zou zijn. Als je embryo na 3 dagen is ingevroren dan zit je dus eigenlijk gelijk op 3dpo (toch dames? of is het anders met een TP en laten ze die nog een dag ontdooien ofzo?)
Mee eens! Bij jouw verse terugplaatsing, hoeveel dagen was die na de punctie? Zo oud was de embryo toen ook. De cryo die nu teruggeplaatst is, is vaak 1 dag ouder ivm ontdooien. Tenzij ze de embryo’s bij jullie al eerder invriezen en er maar 1 laten doorgroeien. Nee, ik kan me nog steeds inhouden Kwam er net achter dat ik geeneens testen in huis heb
Terugplaatsing januari / februari 2018 De weg naar ons wonder Coccie - 3e (1 engeltje) kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 15-1 - NOD 29-1 xxLinn - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 18-01 - NOD 28-01 CaDi - 1e kindje - IVF poging 2 - terugplaatsing 2 - echo BMS-meting op 27-01 Lotusbloempje - 2e kindje (1engeltje) - ICSI poging 2 - terugplaatsing 5 op 17-01 - NOD 28-01 Cassie21 - .. kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 op 20-01 - NOD 30-01? Kiwietje85 - 1e kindje - ICSI poging 1 - terugplaatsing 2 - echo 02-02 Anke1988 - 2de kindje - cryo ICSI poging 2 - terugplaatsing 1 Barbje - .1e kindje - IVF poging 1- Erasmus Rotterdam - terugplaatsing 4 * NOD 30-1 MarloesK85 - 1e kindje - ICSI poging 2 - terugplaatsing 2 op 26-01 Littlegirl85 - .. kindje - IVF/ICSI poging .. - terugplaatsing ........
Ik reageer niet zo actief omdat ik er gewoon onderdoor zit. Toch maar getest al wist ik het resultaat al en negatief. Ben altijd al drie dagen ervoor beginnen testen en altijd al positief, bij beide mk wel licht positief enkel bij mijn zwangerschap een knaltest en nu negatief. Ben gewoon boos dat het eigenlijk de dag nadien al omzeep was
Ah lieve Lotusbloempje, enorm balen. Dat jij je nu zo voelt is niet raar, gewoon aan toegeven. Dikke knuffel. Noooooo dat was niet het bericht dat ik had verwacht. Dat meen je niet. Je menstruatie nog niet begonnen? Wanneer verwacht je die? Ook voor jou een dikke knuffel.
Ik zal niet vanzelf gaan menstrueren. Pas na stoppen van Progynova. Maandag is de TP 14 dagen geleden. Dat van die menstruatie die wegblijft door Progynova vond ik al een mindf*ck... maar al helemaal als je 2 dagen positief testte...
Kan mij iemand vertellen hoe het verder zal gaan na een mislukte cryo? Mag je direct door voor de volgende als je het met progynova doet? Ik heb van mezelf helemaal geen cyclus. Dus als ik niet meteen door mag, zal ik weer aan de microgynon moeten. Vandaag dus óók een negatieve test. Jeetje wat een domper na 2 dagen positef testen. Komt nog bij, dat áls dit doorgezet had, ik uitgeteld was op 5-10-18. De eerste verjaardag/sterfdag van onze engel.
Lieve Coccie, pfffffff ik wil je het liefst in bet echt een dikke knuffel geven. Hoe bijzonder zou het zijn geweest als 5-10 de uitgerekende datum was. Ik kan je helaas geen antwoord geven over wanneer jullie weer verder mogen, ik weet alleen dat je na een terugplaatsing in eigen cyclus direct door mag. Maar kunstmatig weet ik dus niet. Misschien anderen die je hier antwoord op kunnen even? Zouden jullie ook direct weer door willen?
Ik kan me goed voorstellen hoe klote je je voelt op het moment. Ik ben toevallig van vanmorgen in ziekenhuis geweest en volgens mij kan je gelijk door. Als je stopt zal je ongesteld worden en denk daar je dan gelijk weer met hormonen start op cyclus dat 1. Maar goed ik weet inmiddels dat elk ziekenhuis andere protocollen heeft.