Als laatste poging de afspraak verzet naar donderdag.....als het ook dan niet gaat dan houdt het voor nu op
Wat een dubbele berichten hier! Allereerst @Ipp32 gefeliciteerd! Wauw ook al meteen de eerste een plakkerd! Wat heerlijk! Voel je je ook zwanger? @Juffie26 wat een tegenvaller meis Niet leuk. Heel veel beterschap.
Bedankt. Ik baal zo enorm echt niet te geloven. Ben gewoon nooit ziek en dan net nu wel..... Zouden jullie als je beter bent de tp volgende week gewoon laten doorgaan of afzeggen?
Gefeliciteerd! Begrijp dat je dankbaar bent als dit weer de 1e terugplaatsing is! Wanneer is de 1e echo? Ik ben best jaloers. Snap gewoon niet waarom het bij de 1 gelijk lukt en bij mij nog niet gelukt is... ik gun het je hoor!
Nadat ik vrijdag een mail heb gestuurd via mijn radboud ben ik vandaag gebeld. Ze bieden hun excuses aan, want natuurlijk mag ik op gesprek komen als ik vragen heb. Ze had 12 juli nog een plekje vrij, maar dat is waarschijnlijk 1 dag na de terugplaatsing. Dus deze cryo wacht ik nog maar af... want de 12e een gesprek heeft ook niet zoveel zin. Hebben jullie wel eens gehoord van een RIF-test? En een ERA-test? Wat zouden jullie nog verder aan bloedonderzoek willen laten bepalen? Ben zo benieuwd waarom de terugplaatsingen bij de 1 gelijk slagen en bij de ander niet. Heb nu al in meerdere groepen gezeten, waarbij veel meiden een positieve test hadden, maar ik niet. Ik heb dan ook het idee dat er met mij wat is... Voelt toch zo erg, 4 potentiele kindjes nu al kwijt
Ik zou door laten gaan, maar goed ik heb er al 5 mislukte pogingen opzitten en zou gewoon door willen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Vraag anders advies aan je ziekenhuis, wat zeggen zei? Ik zou zeggen beter is beter en misschien nog niet helemaal in orde, maar dan zou ik vasthouden aan het positieve effect op de innesteling. Bij koorts is het waarschijnlijk minder verstandig om terug te plaatsen, maar over een week gaat het hopelijk ook weer beter met je! Dat dit enorm frustrerend is begrijp ik helemaal. Van die dilemma's waar je in de mmm tegenaan loopt..helaas!-Sterkte meis en succes met het maken van een keuze.
Dank je wel voor je reactie. Ik heb donderdag echo eigenlijk dus vandaag maar verzet naar donderdag hoop dat ik dan niet te laat ben....zal wel niet ovulatietesten zijn nog niet positief gelukkig. Ik zou liefste ook doorgaan mits ik beter dat wil zeggen van de koorts af ben. Heeft dat nog een positief effect op de innesteling dan? Of begrijp ik je verkeerd?
He meis, ik herken me heel erg in jou. Frustratie, onzekerheid en onmacht. Wat doen we toch fout? Hier 5 potentiële zwangerschappen foetsie! Straks jassen we er gewoon 7 of 8 embryo's doorheen zonder zwangerschap. Volgens het ziekenhuis komt het nu ook op de geluksfactor aan...maar het blijft ook bij mij knagen dat er toch ergens in mij iets niet klopt. Meer als doorgaan kunnen we niet...met een mini sprankje dat volgende cryo toch die topper blijkt te zijn!
Koorts niet, maar verminderde weerstand kan wel positief uitpakken voor de innesteling. Maar pin me er niet op vast, dit is wat ik hier op het forum lees. Je lijf is druk bezig met je beter maken, waardoor het embryootje minder weerstand bij innesteling (zou kunnen) ondervinden. Maar nogmaals dit is geen wetenschappelijke onderbouwd antwoord
@Marissie82 Ik weet ook niet waarom het bij mij wel gelijk raak is. Het enige is dat ik weet dat bij mij lichamelijk alles goed zit. We kunnen niet op de natuurlijke manier verwekken wegens het zaad van mijn man. Dus naast geluk, wellicht ook medisch gezien gemakkelijker? @Juffie26 Ik hoop idd dat je komende donderdag koortsvrij bent en dat de echo en de tp door kunnen gaan. Zou inderdaad gewoon proberen.
Bij ons ligt het probleem ook bij mijn man. Hij is drager van het gen wat taaislijmziekte veroorzaakt. Daardoor zijn zijn zaadleiders niet goed aangelegd. Met mij lijkt dus ook niks in orde.
Ha meiden, wat is er veel geschreven tijdens mijn vakantie! Nu even niet de tijd en energie om op al jullie verhalen te reageren, maar wil jullie even laten weten dat wij heel blij terug gekomen zijn van de vakantie... Na 3 jaar voor het eerst een positieve test!! Ik ben zwanger @Marissie82 & @dame82 : ik herken zo waar jullie in zitten... Embryo na embryo wat maar niet gaat innestelen, maar misschien kunnen jullie een beetje hoop halen uit mijn verhaal. Bij ons is de 9e nu blijven zitten! Het kan dus zeker, ook als het tot nu toe niet gelukt is. Elke kans is er weer eentje, ook al geloof je er soms nauwelijks meer in. Hopelijk hebben jullie wel minder kansen dan dat nodig natuurlijk! Knuffel voor jullie!