@dame82 : dankje! Geniet nog even van de relatieve rust de komende dagen, en hopelijk donderdag weer een mooie tp. Daarna weer die killing wachtweken Heb je wat afleiding in die weken? @Juffie26 : fijn dat ze allemaal goed ontdooid zijn. Hopelijk zijn ze mooi aan het delen de komende dagen in de embryoscoop! Spannend hoor. @CaDi : spannend om je ei zelf op te moeten sporen... Heb je normaal een regelmatige cyclus?
@dame82, ja die wachtweken zijn inderdaad slopend. Ook @Dreamer29. Ik ben ook bang dat ik hem mis. Daarom begin ik al op dag 9 met testen. Normaal wel regelmatige cyclus maar na mn miskraam in april nog niet echt. Vorige maand 35 dagen. Maar toen bleek mn eierstok met 2 cysten wat te doen. Nu denk ik te voelen dat het mn andere is maar die laat dus ook op zich wachten. Eigenlijk moest ik wel komen voor controle met echo ivm vorige cyclus. Maar dat ging niet ivm mijn vakantie. Dus toch nog even geduld! Hoe voel je je dreamer? Kan je al een beetje bevatten dat je nu echt zwanger bent?
Nou dames, ik ben behoorlijk teleurgesteld thuis gekomen van de echo. Nu ik vanaf dag 1 de dubbele dosering progynova heb geslikt had ik wel meer verwacht dan dit. Slechts 6.1 mm... zo dun heb ik het nog nooit gehad. Bij de 1e cryo en 2e cryo met enkele dosering 6.4 en 6.3 mm. Bij de 3e cryo 5.1 mm, daarna nog 1 week door met de dubbele dosering toen was het 6.8. En nu op cd 14 dus maar 6.1. De terugplaatsing is wel gepland, 11 juli, maar heb er eigenlijk geen goed gevoel over...
Oja, ik vroeg de verpleegkundige die de echo maakte nog hoe het kwam dat de innesteling telkens mislukte bij zulke goede embryo's. Zij gaf aan dat dit kwam doordat er iets niet klopte met de embryo's, ze zien er aan de buitenkant goed uit waardoor ze een A-kwaliteit zijn. #frustrerend#onzeker#verdrietig#pfff....
Ik vraag me oprecht af hoe zo'n verpleegkundige dat kan weten. Er kunnen zoveel factoren zijn waardoor een embryo niet innestelt ...
@Marissie82 aaah meis wat een teleurstelling Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt. Je hebt meteen een valse start zo. Ik begrijp je helemaal! Maar nu ga ik natuurlijk ook nog ff het oppeppraatje houden: er is minimaal 6mm nodig en komende dagen zal het nog gaan groeien. Het zou moet kunnen, anders had het ziekenhuis geen tp ingepland lijkt me?! Misschien wel goed om eens kritisch naar te vragen tijdens de evaluatie. Hebben zij een idee waarom het niet dikker wordt? Moet dit verder onderzocht worden? Je kunt er ook nog voor kiezen om de tp af te blazen als je er echt geen goed gevoel over hebt. En dan eerst eens een gesprek met een arts aan te gaan. Maar dat je hier niet op staat te springen begrijp ik ook. Ik hoop dat je wat hoop en moed kunt verzamelen om toch in deze tp te geloven. Dikke digi-knuffel!!!!!!
[QUOTE="CaDi, post: 20777661, member: 104703] Ook @Dreamer29. ! Hoe voel je je dreamer? Kan je al een beetje bevatten dat je nu echt zwanger bent?[/QUOTE] Ik voel me goed! Het blijft heel onwerkelijk hoor, echt een nieuw soort emotionele rollercoaster waar je in terecht komt, na de rollercoaster van de mmm. Maar we zijn positief en hebben vertrouwen. Hoop voor je dat er een tp gaat komen!
Wat een teleurstelling zeg Marissie! Ik kan me dat goed voorstellen met een dubbele dosis. Wat dame al zegt... Kan je er bij de evaluatie na vragen hoe dit kan? Had jij van jezelf nu een goede cyclus, of niet? Dan kan je evt een volgende keer natuurlijke cyclus overwegen. En als het je echt geen goed gevoel geeft, misschien toch niet doen? Of evt vragen of je 11 juli of een dagje eerder nog eens mag komen, zodat je weet of het goed door gegroeid is? Succes!
Het is echt een grote teleurstelling. Weet niet goed wat ik moet doen volgende week. Niemand kan mij de garantie geven dat als ik nog een week wacht dat de innesteling dan wel lukt omdat het bms dan iets dikker is. Ik heb vanmiddag al een reactie terug gehad van het ziekenhuis, de verpleegkundige heeft contact gehad met de arts. Zij zegt, het is veilig om het gewoon door te laten gaan. Ik heb tenslotte nog geen enkele keer in de kunstmatige cyclus heel hoog gezeten. Bij de verse was het 8.3mm. Morgen tussen 8-9 uur is er verpleegkundig spreekuur, dan ga ik maar eens bellen daarmee om mijn vragen te laten beantwoorden. Ik heb al wat vragen opgesteld voor het evaluatiegesprek o.a. of ik in de natuurlijke cyclus een terugplaatsing kan doen.
Ik ben niet zeker maar ik denk dat de cryo 3 dagen is dan: morgen even navragen als ik het niet vergeet. Spannend want we lopen dan ongeveer gelijk!
Ben net bijgelezen... wat spannend/vervelend dat je zelf moet testen. Zou niets voor mij zijn. Dan ben je er elke dag mee bezig ipv gewoon te wachten op volgende echo. Ik wens je veel moed. En zowiso niet vergeten na een mk kan het gemakkelijk een half jaar duren alvorens je een normale cyclus hebt. Maar hier we zijn positief en duimen we mee!
Nou dacht ik echt dat ik vrij gelaten was en al op voorhand iets had van het zal wel niet lukken en geen goed gevoel... tot ik daarstraks telefoon kreeg dat de ontdooiing gelukt is! Ineens is er terug dat sprankeltje hoop. Zal wel herkenbaar zijn bij jullie zeker?! Morgen 10u30 volgt de tp. @dame82 en @Juffie26 hopelijl voor jullie ook dat positieve nieuws! Nog even over de kunstmatige of natuurlijke cyclus... ik vervloek al die medicamenten vooral de crinone (die ik gebruik ipv utrogestan). Altijd infecties bij gebruik hiervan Dus als je het in een normale cyclus kan doen zou ik daar echt wel voor kiezen. Hier geprobeerd maar na 2weken was er nog altijd geen voortgang dus moest wel overstappen op progynova..
Hey dames, Ik ben een beetje stil verder, excuus hiervoor! Ben niet echt een prater, maar wil even laten weten dat wij een goede echo hebben gehad. Echt geweldig. Een mooi kloppend hartje. Ben nu ongeveer 6 weken en 5 dagen zwanger. Zoooo super blij.
Dankje Dreamer, morgen maar eens bellen met het spreekuur! Hopelijk kunnen zij mij wat geruststellen... Voelt namelijk nu al als een valse start
Nee ik heb eerlijk gezegd geen idee?! Maar minder gaat het in ieder geval niet worden! Ik zou vandaag idd bellen met het spreekuur en al je vragen en twijfels bespreken. Op basisvan de antwoorden en je gevoel een keuze maken. Als het echt niet goed blijft voelen zou ik eerst de evaluatie van de arts afwachten. En anders, hoe moeilijk ook, vertrouwen dat de artsen weten wat ze doen. mijn eravring is wel dat als ze twijfelen ze het niet door laten gaan. Heb ik een keer gehad. Daarvoor vinden ze de embryo's te kostbaar. En echt meid ik ken dit gevoel, je wil zo graag dat alles klopt en als dat niet zo is (of in ieder geval voor jou zo voelt) lijkt dat meteen een valse start. Hopelijk lukt het je om weer wat moed en hoop in deze tp te vinden. Wie weet is dit wel een toppertje die een warm plekkie zoekt Sterkte!
@Lotusbloempje super dat de tp doorgaat! Wat een luxe tr dat jij dat de avond van te voren al hoort! Ik moet zenuwpezen tot morgenvroeg tussen 10.00 en 12.00. Heel veel succes en vegeet niet te genieten! Wie weet is dit wel het toppertje dat blijven wil @Juffie26 jeej weer een dag verder! Heb je nog iets gehoord? @CaDi en inmiddels wel een positieve ovulatietest? Pffff frustrerend als je graag wilt, maar nog moet wachten. Hopelijk vind je je ei snel
Ik vind het dubbel. Vind ook altijd wel fijn om dingen in doch hand te hebben. En heb nog nooit ovulatie gemist in de maanden dat ik deed testen voordat we in mmm kwamen. Maar nu het vanmorgen weer negatief was ben ik wel blij dat i morgen en afspraak heb staan. Dan weet je in ieder geval waar je staat. Dus zo'n echo is toch wel fijn. Geloof best dat na mk het best even kan duren. Dus geef nog niet op, moet gewoon geduld hebben. Wat fijn dat de ontdooiing goed was! Wauw, je mag bijna. Succes straks en de komende wachtweken!
@Marissie82 , wat zit je in een lastige positie zeg. Denk inderdaad dat je toch vertrouwen moet proberen in de artsen. Wat is de reden dat je in de mmm zit als ik vragen mag. Als je hem vertrouwen hebt is het misschien wel goed dit aan te geven bij verpleegkundige of arts. Zelf vind ik het ook altijd moeilijk om dingen los te laten en vertrouwen te hebben. Heb graag de controle zelf en wil alles perfect hebben. Hoop dat je al je graden hebt kunnen stellen tijdens het telefonisch spreekuur! @Dreamer29, ik herken je gevoel helemaal. Het besef kwam bij mij pas echt toen ik de eerste echo had gehad! Fijn dat je je hoe voelt! @rammetje86 , fijn dat alles goed was en jullie een hartje hebben gezien! Lekker genieten! @dame82 nog steeds geen positieve test. Spannend dat ze die 2 uur kunnen bellen. Hoor je sowieso wat of alleen als het niet goed is? Bij ons bellen ze alleen als het niet goed is of als het wat langer duurt en je iets later moet komen. Vond ik ook behoorlijk stressvol. Hoop dat je vandaag nog beetje relaxt bent!