Dat laat ik morgen aan de gynaecoloog over wat zij het beste acht. Ik neig naar 1 goede en 1 mindere die achterloopt (die vriezen ze niet in die mindere en weggooien vind ik ook zo zonde)
@Marissie82, nee heb woensdag de terugplaatsing. Net echo gehad. Eitje was er nog was 22mm dus zal snel gaan springen. Mn bms was 6.5-9.1mm. Maar was moeilijk te meten omdat mijn baarmoeder achterover ligt en de cysten haar een beetje wegduwt. Heb gelijk weer 3 spuiten decapeptyl gehad voor als deze tp mislukt. Om weer te gaan stimuleren. @Juffie26 , wat goed zeg dat ze alle 5 nog meedoen! @Lotusbloempje, goede tip van het bloed prikken. Dat ga ik onthouden. Meestal is het zo dat ik gewoon wat geduld niet hebben een mn ei echt wel komt. Zo blijkt vandaag ook weer. Ik snap dat je dan niet meer rijd. Ik heb een ruit waarmee ik kan lezen en schrijven wat dat betreft. Dus dat durf ik wel aan! @dame82..alles goed gegaan vandaag?
Nou dames..embryo on board! Ze belde vanochtend net iets voor 10 uur. Ik schrok ervan en dacht dat het slecht nieuws zou zijn. Zo vroeg hebben ze nog nooit gebeld! Maar gelukkig goed nieuws Wederom maar 1 hoeven ontdooien en eindelijk is het een blastocyste, jeej! Vorige keren morula's en voor mijn gevoel was dat niet helemaal goed, ondanks dat het ziekenhuis tevreden was over de deling. Dit is nog geen garantie op succes, maar voelt in ieder geval wel beter Nu dus duimen dat het geluk eens onze kant op rolt!!!!
Ik snap dat je begint te twijfelen of er bij jou ook iets aan de hand is. Hebben ze jou in het begin wel op van alles onderzocht? Was bij ons wel het geval, bleek bij man te liggen, maar door alle testen bij mij was ik wel zekerder over mijn lichaam. Misschoen toch benoemen bij de evaluatie?
Whoehoe @dame82 vanaf morgen zitten we dan samen met @Juffie26 op het wachtenbankje. Ik neem me altijd voor om niets te voelen of denken en niet op voorhand al conclusies te maken. Maar vandaag al heel de dag wat kraampjes enz. En zojuis echt veel zin in chocolade en zoute chips. En dat is meestal als ik ongesteld moet worden... is nu ook eerste keer dat ik progynova heb gebruikt. Iemand ervaring mee of het je ongesteldheid tegenhoudt of niet. Na de vorige icsi kreeg ik ruim voor de test datum mijn regels al...
@Juffie26 veel succes, maar vooral ook veel plezier! Straks heb je weer een topper in je buik! Duimen dat deze nog wel een aantal maanden wil blijven zitten! Lotusbloempje en ik verwarmen het bankje vast voor je voor @Lotusbloempje oh hier precies hetzelfde! Het voornemen om niet te letten op wat ik voel en er iets van te vinden is echter al aan het wankelen Had gisteren pas de tp en meen nu alweer iets te moeten voelen! Maar jij voelt daadwerkelijk iets Ik hoop zo die krampjes een dezer dage te voelen, dat klinkt als een goed teken. Van de andere kant zegt het ook weer niets, want genoeg vrouwen hebben krampjes en zijn niet zwanger. Maar omdat ik ze nooit heb lijkt het me voor mij een goed teken. Heb jij vaker krampjes gehad? Progynova en utrogestan houden idd de menstruatie tegen. Je wordt pas ongesteld als je met de medicatie stopt! Helaas geen graadmeter dus!
Nou er zijn er 2 tp 3 waren ermee gestopt. Ze hebben vanmorgen gekeken en toen waren deze 2 op dag 5 nog morula dus ze liepen iets achter daarom heeft ze ze allebei terug gezet. Toch beetje sip dat het geen blasto zijn geworden..... hopelijk maken we hier ook een kans mee.....
@Juffie26: ik duim voor je dat het een mooie tweeling mag worden! @Lotusbloempje: progynova houdt idd de menstruatie tegen. Bij mij duurde het bijna een week na het stoppen dat ik ongesteld werd.
Ik snap dat dat zo voelt. Maar toch zegt het niet alles. Ook mindere embryo's hebben de kans om uit te groeien tot een kindje. Of twee ...
Ah meis ik snap je teleurstelling. Dit voelt meteen als een valse start he...maar wat stiertje ook zegt, het kan allemaal nog. Wie weet blijven ze allebei wel plakken!Geef ze een kans!Lastig die emotionele rollercoaster
Het bankje staat op stand 'broeden'. Aardig warm hier dus al Maar komen jullie er maar bij, ruimte zat!