Cryo terugplaatsing juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dreamer29, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Hij heeft gebeld en moet het blijven nemen... zal het dan maar doen en we zien wel maar heb toch een dubbel gevoel nu.

Dame en juffie hoe gaat het bij jullie?

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Kan het geen innesteling zijn? Al die klachten zeggen niks over wel/niet zwanger... Heb je nog bloedverlies? Sterkte!

Hoe is het met de anderen op het bankje?

Hier vandaag een verdrietige dag. Mijn broertje en schoonzus zijn gisteren ouders geworden van hun 1e kindje, een zoon. Nu gaan wij er vanmiddag naar toe. Ben al de hele ochtend aan het huilen, heb er buikpijn van... De hele zwangerschap is dubbel... Heb ook nog 2 nichtjes die in de komende 2 maanden moeten bevallen... zwaar dus!

3. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Nu geen bloed meer... dus hopelijk is het van de innesteling en heeft het niet innemen van de progynova niet zo een grote invloed.

Ooh @Marissie82 ik ken het gevoel. Wij allemaal hier spijtig genoeg.. hier is iedereen in mijn omgeving zwanger of al bevallen... schoonzus is zwanger maar omdat onlangs ons zoontje is gestorven kan ik het echt niet aan om haar te zien.
    Ik kan geen troostende woorden geven want het is gewoon echt een rot gevoel dat iedereen behalve jijzelf zwanger wordt. Maar ooit komt de dag dat het aan ons is! En dan denk ik maar dat wij er nog veel intenser van gaan genieten.

Marissie82 vindt dit leuk.
  4. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Soms denk ik wel eens dat ik gek ben maar herken jullie gevoel ook zo goed! Allemaal vriendinnen zwanger enzo. Gelukkig weten ze mijn situatie en ben ik ook heel eerlijk als ik teveel baby vind worden.
    Straks naar mijn schoonzus haar verjaardag. Die hebben in oktober kind gekregen en de band met hun is slecht, hoop gedoe en ruzie. Heb ook al 2 dagen depri gevoel omdat ik daarheen moet.

5. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Zou je dan wel gaan cadi? Ik leer echt hoe langer hoe meer om echt aan mezelf te denken. Gaat het niet of voel ik me slecht heel jammer dan maar dan ga ik niet.. hier weet iedereen het behalve schoonfamilie. Die gaan dat toch niet begrijpen en al zeker niet diegene die 5 kinderen krijgen vlak achter elkaar zelfs door de pil door enz... deprimerend hoor!

6. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Mijn schoonfamilie weet het wel maar begrijpt het inderdaad niet. Ze snappen ook niet dat je door endometriose veel pijn hebt en moe bent.
    Ik ga mee voor mijn vriend anders moet hij weer tegen iedereen zeggen waar ik ben. Daarnaast laat ik toch mijn goede wil zien. En kunnen ze niet zeggen je was er niet. En heb wel met mezelf afgesproken als het me teveel word ga ik weg.

7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Hoe k*t onze situaties ook zijn, ik ben zo blij dat jullie mij begrijpen. Iedereen denkt dat ze het begrijpen, maar ondertussen zeggen ze wel, je moet wel blij voor ze zijn...
    Mijn andere schoonzus (van mijn mans kant) heeft 2 kindjes (3,5 en 1) en dat is soms ook moeilijk. Vind de verjaardagen van die kids ook lastig, dan ga ik liever niet, maar laat mij ook van de goede kant zien. Gelukkig heb ik lieve schoonouders die mij steunen op zo'n dag als de hele babyboom er is! Sterkte @CaDi
    Dikke knuffel voor jullie allemaal :)

CaDi vindt dit leuk.
  8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier gaat het wel....voel of merk helemaal niks dus denk al meteen dat het niet gelukt is.
    Zit op wd2 vandaag.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Niemand weet hoe zwaar de MMM is, behalve degene die er zelf in zit/gezeten heeft. Zelfde geldt voor endometriose.

Marissie82, CaDi en Juffie26 vinden dit leuk.
  10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat is er veel geschreven! Ik zal morgen even uitgebreid reageren, ga nu naar de buurt bbq :)

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Volgens mij kun je niet weten wat het allemaal inhoud als je het niet zelf hebt meegemaakt. Daar kan men natuurlijk niets aan doen, maar is vaak wel lastig! We schrijven allemaal niets voor niets mee op dit forum. De herkenning is gewoon fijn, hoe zeer ik de ander ook beter gun! Die herkenning heb jegewoon nodig!
    Hier ook zwangeren en baby's in de omgeving. Wat ik vooral pijnlijk vind is koppels die in dezelfde tijd als ons twee kinderen mogen krijgen en wij niet eens een zwangerschap. En nu begint ook een hele generatie jonger kinderen te krijgen :( Wanneer zijn wij aan de beurt? Moet zeggen dat ik ook steeds 'liever' voor mezelf wordt. Waar kan ontloop ik de kwelling en dan maakt het me niet uit wat de ander daarvan vindt.
    Dus even voor ons allemaal een dikke digi-knuffel!!!!!

Lotusbloempje hoe is het vandaag met je meis? Had echt met je te doen... het is al een rollercoaster en dan kom je ook nog achter dat je de medicatie had moeten doorslikken. Pfff ik was gillend gek geworden...maar geloof dat jij wel iets nuchterder dan mij bent ;) Gelukkig is het bloeden gestopt, nu flink duimen dat mini zich niets aantrekt van alle tumult.

Marissie en Cadi, bijna jullie beurt :) Het bankje ontploft bijna van oververhitting haha. De spanningen zijn voelbaar door het beeldscherm heen geloof ik!?

Hier 9 dpo vandaag en ik voel weer helemaal NIETS, zucht! De moed zinkt me iedere dag meer in de schoenen, want kan me echt niet voorstellen dat het raak is. Gisteravond ook nog een sliertje bloed in mijn slijm. Weliswaar mini, maar toch. En ik heb echt een haat-verhouding met bloed en bruin! Teveel van gezien en altijd slecht nieuws. Bij ieder stipje zit ik dus boven op de kast... hoop dat het vandaag weer weg is, we gaan het zien! Oja en tegen ieder ander zou ik zeggen 'innesteling', maar bij mezelf trap ik daar niet in ;)
    Heb uit wanhoop een topic 'niets voelen en toch zwanger' geopend en daar reageren toch best veel meiden op. Dat gaf wel wat hoop, maar die brokkelt inmiddels toch weer af. Juffie misschien een oppepper voor jou om even te lezen ;)
    Nou zoals jullie lezen is de emotionele rollercoaster op volle toeren hier. En zie zo op tegen de teleurstelling, hoop echt zo dat mijn lijf me gaat verrassen, maar heb er een hard hoofd in helaas.....

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ga ik lezen waar staat dat topic?
    Ik heb vandaag getest 10 dagen na ovitrelle om te kijken of het weg is maar het is nog niet weg

Bijgevoegde bestanden:

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Juffie26 vindt dit leuk.
  14. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Kan het niet al van een zwangerschap zijn?? Spannend!

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, dat lijkt me wat voorbarig.

16. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Geen ervaring met ovitrelle, ook geen idee hoelang dat in je lichaam blijft

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat zou mooi zijn maar dat kan ik me niet voorstellen.....zullen zien wat het de komende dagen gaat doen. Als ik zelf hcg aanmaak dan zal het vanzelf wel.donkerder worden

Marissie82 vindt dit leuk.
  18. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Juffie26 Je hcg verdubbeld volgens mij elke 48 uur ofzo. Maar denk zelf dat het wel erg snel is na je tp om al positieve test te hebben.
    Ik heb geen ervaring met ovirtrelle. Wanneer mag je officieel testen?

@dame82 Met mijn zwangerschap had ik ook sliertje bloed in mn afscheiding! Verder voel ik elke dag wat, dus bij mij zegt dat niets!
    Zou willen dat ik een maand niets voelde.

Ja @Marissie82 jij mag morgen al! Ik sluit de rij denk ik deze ronde?
    Broeden jullie maar goed door.
    Sinds gisteren ochtend geen bloed/bruin meer. Vind toch maar raar dat het toch nog 3 dagen heeft geduurd. Het voelde niet aan menstruatie dus gaan er maar vanuit dat dat nestje gewoon goed gemaakt is.
    Zaterdag zag ik het even niet meer zitten zeg. Allemaal toch weer heel spannend. En het gaat maar door mn hoofd, wat als het niet lukt deze keer.
    Vandaag weer aan het werk geweest. Afleiding dan is het zo woensdag!

19. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Gisteren geen bloed vandaag eerst wat bruine brokjes dankzij de crinone (utrogestan). En 1keer sliertje donker rood bloed. Wel telkens bij het proper maken na toilet... geeft me toch geen goed gevoel hoor. Ben dan wel blij als ik lees dat er nog dames regelmatig bloedverlies hadden en toch zwanger waren... maar veel hoop is er niet. Toch voelt het wel wat hetzelfde als toen ik zwanger was in september... andere keren voelde ik bijna nooit iets tot de duidelijk rugpijn van mijn regels. Maar ja, ik geloof al die symptomen al niet meer hoor...
    ik ga elke keer met een bang hartje naar de wc:(

Een vriendin van mij is voor de 3de keer zwanger op de termijn dat wij al aan het proberen zijn... Mensen denken idd vaak dat ze het begrijpen. Of nog eentje... je bent nog jong je hebt nog tijd! Dat haaaat ik! Nee ik heb geen eeuwen tijd. Ik ga ten vroegste 30 zijn als het dit jaar lukt. Als het langer duurt 31... dat noem ik geen tijd hebben hoor. Als je graag 2 kindjes wil en het bij de volgende ook zo lang duurt... ik droom er al van men 25 van maar dan wou vriendlief niet... op 27 dan eraan begonnen... Ik heb 'gelukkig' een collega die hetzelfde heeft moeten doen en ene vriendin die helaas al aan meerdere pogingen zit...

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Marissie82 wanneer hoor jij of de tp doorgaat? Al wat zenuwachtig of nog relaxed?

@CaDi zullen we ruilen dan ;) Rationeel gezien weet ik ook dat het allemaal niets zegt: wel/geen symptomen. Maar als al 3 jaar lang niets voelen=geen goed nieuws is, dan wordt het voor mijn gevoel wel moeilijk om er nog in te geloven. Ik kan alleen maar duimen dat ik verrast ga worden door mijn lijf.

@Lotusbloempje bleh ik ken die onzekerheid door bloed. Ik blijf nog even voor je door duimen. Je lichaam is misschien ook wat ontregeld door alle medicatie nu.

@Juffie26 fijn topic he. Het gaf mij wel even een boost.

Deel Deze Pagina