Ik ben nog niet gebeld en het is toch echt bijna 12 uur... pfff.. @Juffie26, spannend!! Hopelijk lopen ze goed op de komende dagen mooi op! @dame82, haha heeft ook wel iets testen op de camping. Ga je niet eerder al testen? Knap hoor. Na een week begin ik altijd al onrustig te worden. @CaDi, Hoelaat hoor jij morgen of het doorgaat?
Goed nieuws dat ze nog niet gebeld hebben. Het is toch echt 12 uur! Ik kan morgen tot 11 uur gebeld worden. Morgen wel ochtendje werken dus dan heb ik wel afleiding!
Jaaaaaa dat wordt een tp @Marissie82 Joepie, altijd een opluchting! Vanmiddag zwemt er een mini in je buik! Vorige rondes heb ik ook al op 10 dpo getest. Maar op de een of andere manier wil ik deze x wat langer in de 'het kan nog'- bubbel blijven zitten. Houd ik alleen mezelf mee voor de gek weet ik We vertrekken toch pas donderdag, dus 1e testje zal thuis zijn. Zal zaterdag dan nog voor de zekerheid op de camping testen, dat is 14dpo. En dan op vakantie ongesteld worden, yes, bof ik weer even! @CaDi morgen jou beurt! Zenuwachtig?
Hopelijk word je gewoon niet ongesteld!! Wel fijn om de eerste test toch nog thuis te doen lijkt mij. Het gaat nog wel aardig. straks werken tot 9 uur. Dus lekkere afleiding. Ik vind altijd het spannends of de cryo goed ontdooit. Ik heb wel soort al mn zinnen op deze cryo gezet. Dus vind het wel spannender dan vorige keer. Heeft hier iemand wel al eens gehad dat de tp niet doorging omdat de cryo niet goed was ontdooid?
Zeker fijner om thuis te testen, tenzij positief dan test ik overal ter wereld graag Maar ik voel me zoals alle voorgaande rondes, dus kan me echt niet voorstellen dat het positief zal zijn. Mocht dit wel zo zijn dan hangt mijn mond op mijn voeten van verbazing Ja de druk ligt natuurlijk extra op zo een laatste cryo. Ze zeggen dat zo een 95% goed ontdooit dacht ik. Tot nu toe hebben wij 6 cryo's op een rij direct goed ontdooit. Dus geen ervaring. Ik zal duimen dat die van jullie net zo een topper is en nog meer dat die 9 maanden lang blijft zitten!
Ik hoop dat je lichaam je verbaast!! En dat je heerlijk op vakantie kan gaan! Ik duim!! Dat is gelukkig best een hoop. Nog even geduld dan weet ik of ik ook mag gaan broeden!
Ik heb nog nooit gehad dat een dag 5 cryo niet goed ontdooide. Wel een paar keer met een dag 2/3 cryo. Een vd redenen om naar Düsseldorf over te stappen ...
Stiertje vind je Düsseldorf goed? Nog wat voorbarig nu maar wil eigenlijk al van gyn/zh veranderen nu. Maar weet niet hoe dat zit met de ingevroren cryo's... misschien toch eerst die opgebruiken... Ik ben nog steeds zo boos dat ik alles aan men laars lap waar ik normaal op let. Nu lekker gaan paardrijden hoor! Vanavond langs de gyn voor een voorschrift progynova en dan toch maar vragen of deze kans 100% vergooid is. Hij zal wrs toch nee zeggen pff... Aan al de meiden succes nog! (Vanavond eens rustig alles lezen)
Snap dat je boos bent, lotusbloempje. Hoeveel cryo's heb je nog? Het fijne aan Düsseldorf vind ik dat ze veel meer kijken naar de individuele persoon die ze voor zich hebben (of beter: het stel dat ze voor zich hebben). Daardoor krijgt ieder een behandelplan op maat. Dat is uiteraard in grote lijnen wel hetzelfde, maar het is geen eenheidsworst. In Nederland werd ik echt gek van dat protocollengedoe. En ik vind het heel fijn dat de punctie onder narcose is. Want mijn punctie in NL deed echt heel erg pijn, ik denk zelf dat mijn endometriose daar ook wel mee te maken heeft (veel verklevingen, waardoor ze soms moeilijk bij de eierstok kunnen komen). En ik heb aan de behandelingen in Düsseldorf mijn 2 dochters te danken. Dus ik zou nooit meer ergens anders naartoe gaan.
Dat is al leuk om te horen! We hebben nog 4 cryo's en er mag telkens maar 1 terug geplaats worden.. mijn eerste pick up was onder plaatselijke verdoving. Heb nog nooit zoveel pijn gehad. De 2de were ik in een roes gedaan maar zelfs dan nog met moment echt super pijnlijk. Ik heb nu zoiets van ik wil het echt nooit meer maar ja als de cryo's op zijn moet het wel...
Helaas ben ik van het zwangere bankje afgedonderd, had een paar dagen geleden opeens minder gevoel. Niet meer misselijk, minder moe. Om mezelf gerust te stellen maar een test gedaan en die bleek negatief. Nu afwachten....
Hier is ie dan! Onze cryo. Bij ons zijn alle 5-daagse embryo's goed ontdooid. We hebben 1x een B-kwaliteit gehad, de andere 4 waren A. Ook deze. Je zou denken waarom gaat het nog mis? 24-7 mag ik testen. Spannend!
Oh meis, jeetje wat afschuwelijk Dit wens je niemand toe. Wanneer zou je de eerste echo hebben? Sterkte!
Jij krijgt ookal zo een mooie foto Mooie eerste foto van mini als deze zich lekker nestelt! Een blastocyste toch?!Nu lekker ontspannen en broeden. Hopelijk is dit de topper die 9 maanden blijft zitten!
Ik zou de 17e eerste echo hebben. Zou dan 7 weken zijn geweest. Nog geen bloedverlies. Moet van de gyn toch doorgaan met utrogestan. Want dan hebben we iig alles geprobeerd maar dat voelt een beetje zinloos en stelt volgens mij ook het verlies uit.
Ooh @Ipp32 wat verdrietig!! Begrijp je gevoel wel en meestal zit ons gevoel wel juist je. Maar wie weet is er nog een klein kansje... @Marissie82 ik duim!!! Ik zit ook niet meer op het wachtenbankje. Was langs de gyn voor een voorschrift en vroeg of er nog hoop was. Kleine kans als ik geen bloed verlies heb... mja heb ik al sinds zaterdag dus bye bye emmy..