Dames, ik heb even een lijstje aangemaakt voor het overzicht, vind ik wel zo makkelijk. Willen jullie hem zelf aanvullen?
Wachtbankje juni 2017 Datum terugplaatsing: Dame82 - 7 juni Dreamer29 - 14 juni Testdatum: Dame82 - 21 juni Dreamer29 - 25 juni
Op eigen initiatief. Ik heb jaren terug 6 keer iui en 1 keer ivf gehad. Ik heb in die tijd ook de aspirine gebruikt. Ik weet alleen niet meer of ik het ook had gebruikt toen het gelukt was maar het had in ieder geval nooit iets misdaan.
@Dreamer29 Ja, dat vind ik wel spannend. Morgenvroeg gaan ze ontdooien, maar wij vertrekken al om 7.00 uur. Dus als er slecht nieuws is, worden wij onderweg gebeld. Ik zal pas gerust zijn als we daar zijn en ik nog niet gebeld ben. Als ik morgen daadwerkelijk mijn cryo aan boord heb, zet ik mijn naam wel op het lijstje erbij.
Wachtbankje juni 2017 Datum terugplaatsing: Marisse82 - 6 juni Dame82 - 7 juni Dreamer29 - 14 juni Testdatum: Marissie82 - 19 juni Dame82 - 21 juni Dreamer29 - 25 juni
Dames, hoe is het met jullie in de wachtweken? Lukt het een beetje om het vol te houden? Hebben jullie al klachten? Ik had einde van de middag veel buikkrampen... en mijn tepels zijn heel erg gevoelig en heb pijnlijke borsten. Zo lastig om terug te halen wat ik de vorige keer voelde... Pffff... wachten is lastig!
Die kwaaltjes waren bij bij de 1e cryo... nu heb ik vooral zere borsten en gevoelige tepels, maar dat kan zomaar van alle middelen zijn. Ik gebruik progynova en utrogestan. Hoe is het met jouw misselijkheid? Gebruik je de aspirine uit jezelf? Ik heb er ook nog aan zitten denken, maar ik las ergens in een onderzoek dat het geen meerwaarde had. Maar, zo drink ik ook granaatappelsap terwijl daar ook geen bewijs voor is. Ik denk dat je vooral moet doen waar je je fijn bij voelt!
De misselijkheid is voorbij, heel gek. Na de vorige terugplaatsing had ik superzere borsten, dit keer niet. Ik blijf erbij dat de medicatie van allee veroorzaakt, gewoon om ons te pesten Ik voel nu gewoon echt helemaal niks. De aspirine doe ik inderdaad op eigen houtje, granaatappelsap kon mijn man hier niet vinden in de AH anders had ik die nu ook gebruikt. Al geloof ik ook niet echt in al die dingen maar ach het kan geen kwaad. Ik vindt het wachten heel spannend maar probeer van alles te plannen zodat ik afgeleid ben maar als ik dan een momentje alleen heb dan kijk ik toch weer stiekem hier of dan toets ik toch weer in de Google zoekbalk "symptomen na cryo terugplaatsing", "slagingskansen cryo terugplaatsing", "zwanger na cryo terugplaatsing". Gekkigheid!
Oeh ja zo spannend he die wachtweken. @Marissie82 ik voel helemaal niets! Dat heeft voorgaande rondes nog niets positiefs betekent. Ik word emotioneel echt heen en weer geslingerd tussen mini sprankje hoop (want er zijn ook vrouwen die niets voelen) en zeker weten dat het mislukt is. En stiekem baal ik van mezelf dat ik er niet relaxer in kan staan! Overigens 8dpo vandaag. Wij hebben ook een dag 5 terugplaatsing, maar helaas was de embryo een morula. Die loopt dus achter, maar ziekenhuis blijft beweren dat het mooie embryo's zijn. De delingen zijn goed....tja voor het vertrouwen werkt het niet echt mee. Fijne zonnige zondag vandaag allemaal!