Cryo terugplaatsing juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dreamer29, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    @Lotusbloempje jeetje meid wat heftig :( Dat moet toch een grote nachtmerrie zijn! Is er wel een oorzaak gevonden voor de vroeggeboorte? Heel veel sterkte met het geven van een plekje aan dit verdriet. Hopelijk is een van de 5 cryo's een toppertje dat uit mag groeien tot een broertje of zusje![/QUOTE]
    Dank je! Met ons zoontje was alles in orde dus de vermoedelijke oorzaak is baarmoederhalsinsufficientie... dus bij de volgende zwangerschap zal er rond week 14 een cerclage geplaatst worden

2. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik ga al vanaf het begin naar een osteo die de baarmoeder los maakt tussen pick up en tp en nu voor de cryo moet ik vlak voor de tp gaan... deze keer gestart met magnesium voor de innesteling te bevorderen maar soms denk ik dat het beter is om daar allemaal niet op te focussen...
    Wat ik nu wel raar vind is dat men borsten al dagen pijn doen... nochtans was ik niet zwanger en neem geen hormonen meer... of is het omdat ik nu onbewust aan het focussen ben op de eisprong die ergens een van de dagen zou moeten plaatsvinden? Morgen eerste controle dus ben benieuwd! Je lijf kan je zo voor de gek houden pff

3. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Hoe is het vandaag met iedereen? Al mensen getest? Ik ben vandaag 12dpo.. en op de test van sensitest kwam zo'n licht schaduwstreepje dat ik het niet eens op de foto kreeg.. vast een indroogstreepje. Bij de 1e cryo had ik op 12dpo al best een duidelijke streep..

Ik heb een off-day.. nu 7 dagen na de terugplaatsing heb ik veel krampen en steken... weet bijna zeker dat deze poging mislukt is.. ik wilde morgen weer testen, maar ben zo bang voor de negatieve test... ik wacht nu tot vrijdag... dan moet ik ook werken, heb ik tenminste afleiding.. hopelijk word ik straks snel ongesteld als ik stop met de progynova en kan ik op voor de laatste cryo. Al vind ik het zo moeilijk om vertrouwen te hebben dat het ooit gaat lukken. Herkenbaar?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Marissie82 mij klinken die krampen en steken net hoopvol, alsof er wat gaande is in je baarmoeder. Balen dat je geen goed gevoel over je test hebt. Dat je de vorige keer een duidelijk streepje op 12 dpo had, wil niet zeggen dat dat nu ook zo moet zijn. Misschien is deze embryo later ingenesteld of maak je langzamer hcg aan. Ik duim nog even voor je door!

Wanneer durven jullie te stoppen met de medicatie? Ik ben van plan om 13 dpo te testen en indien negatief te stoppen. Lijkt me zo zinloos om tot 18 dpo te wachten (officiële testdag). Als er iets gaande is moet dit dan toch 13 dpo ook zichtbaar zijn, al is het met een licht
    streepje?!

Ik heb in een opwelling en met mijn stomme kop vandaag ook getest, 10 dpo. Negatief uiteraard. Het kan nog te vroeg zijn, maar in combinatie met me niet anders voelen dan andere rondes en een cryo die een dag achterliep, heb ik er geen goed gevoel over!
    Ik herken dan ook dat het vertrouwen steeds minder wordt Marissie. Dit zou tp 5 zijn die mislukt, waarom zou een volgende wel blijven zitten?! En wat is er in hemelsnaam mis met mij?!

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Oh meiden, wat een spannende dagen voor jullie, en dat terwijl voor mij het wachtbankje nog moet beginnen.
    Hopelijk houden jullie het nog even vol, en komen er toch mooie streepjes met een paar dagen!

@Marissie82 : ik zou het toch spannend vinden met zo'n vaag streepje... Ik heb namelijk nog nooit een streepje gehad, dus als er iets verschijnt, zou ik al blij zijn. Wat dame82 zegt, sluit ik me bij aan... Wat je een vorige keer had, hoeft niet hetzelfde te zijn nu. Het hangt er maar net vanaf wanneer je embryo eventueel ingenesteld is, en vanaf wanneer je hcg gaat maken. Maar ik snap ook je twijfel! Succes met die laatste dagen nog even!

@dame82: 10 dpo is echt vroeg hoor meid, dat hoeft nog niet het einde te betekenen.
    Zelf heb ik tp in natuurlijke cyclus, dus ik weet niet zo goed wanneer je zou kunnen stoppen met medicatie. Van mezelf weet ik dat ik een lf van 14 dagen heb, dus als er dan nog niks zichtbaar zou zijn, zou ik wel stoppen, want tot 18 dpo doorgaan is wel lang. 13 dpo vind ik dan persoonlijk nog net aan de vroege kant. Go cryootje!! Ik stuur nog even wat positieve energie je kant op!

Wat betreft vertrouwen houden, wisselt het bij mij ook flink. Momenteel sta ik er positief in, en heb ik wel vertrouwen in dat het ooit een keer zal gaan lukken. Ik weet echter ook van mezelf dat na weer een teleurstelling het vertrouwen juist meestal even ver te zoeken is, dus ja, zeker herkenbaar!
    Ik probeer me vast te houden aan het feit dat er gemiddeld 6 tp's nodig zijn voor een zwangerschap. Hoewel ik inmiddels aan tp 9 toe ben... Maar goed, gemiddeld 6, dat betekent dat voor al die mensen bij wie het na 1 of 2 tp's raak is, er ook heel wat mensen zijn die er meer dan 6 nodig hebben. Blijkbaar ben ik dan zo'n pechvogel...

6. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Thanx meiden, ik probeer nog hoop te houden, maar de krampen voelen als een menstruatie die eraan komt... alleen die komt pas als ik stop met de medicatie.

Meestal stop ik 2 dagen voor de testdatum van het ziekenhuis.. dus @dame82 ik zou nog even wachten..

7. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    @Marissie82 een streepje is een streepje he... je bent zwanger of niet dus zodra je iets ziet hoe licht ook is het positief... ik duim mee voor jou!
    Wachtebankje is al behoorlijk lang!

Vandaag op controle geweest en had gehoopt dat men eisprong nu toch ongeveer zou gebeuren maar er was nog niets te zien dus een week wachten pff! Nu is het echt leven van datum tot datum. En natuurlijk weer een infectie erbij dus ben al negatief nog voor de cryo is teruggeplaatst. Heb nu al zoiets van het gaat toch niet lukken want er scheelt altijd wel iets aan men lijf..

8. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    @Marissie82 een streep is een streep. Probeer het over 2 dagen nog een.
    Waarom stop jij met de medicatie voor de testdatum? Als je progynova gebruikt kan je toch niet gaan menstrueren? Dus ook geen menstruatie symptomen lijkt mij. Dat gerommel kan ook juist positief zijn.

@dame82 dat vroeg testen maakt je gek. Probeer je het over een paar dagen weer..en probeer positief te blijven

@Lotusbloempje blijf positief!! Elke tp is weer een nieuwe kans he.

Ik zit nu op wachtdag 7. Het is zo naar dat wachten. Maar aan de andere kant durf ik niet eens te testen. Bang voor weer negatief en dan moet ik helemaal opnieuw beginnen met ivf.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Beide keren dat ik zwanger was, was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Precies dezelfde verschijnselen. En toch bleek ik zwanger. Houd nog even moed, meiden!!

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @3112 mag ik vragen (uit interesse) waarom je zou wachten tot de officiële (ruime) testdatum? Bij ons is dat namelijk 18 dpo. In een gewone cyclus, zonder mmm, test je ook op 14dpo. Als je zwanger bent moet dan toch echt iets te zien zijn op de test. Het voelt zo zinloos om door te gaan: alleen maar meer rotzooi in je lijf en een latere menstruatie.

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dat is net mijn probleem: ik voel niets. Geen activiteit in mijn baarmoeder. Jij klinkt nog positief stiertje, houd dat vol!

Stiertje73 vindt dit leuk.
  12. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    @dame82 De rede dat ik liever niet vroeg test is omdat ik mezelf daarna gek maak met het idee dat het toch nog kan "veranderen" tot aan de testdatum.
    Nu is het wel zo dat ik vanuit Dd na 10 dagen moet testen maar ik zie bij sommige hier dat ze langer "moeten" wachten. Ik reken eigenlijk niet met dpo want ik heb toch geen eisprong gehad door de progynova? Welke datum hou je dan aan?

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dat niet te vroeg testen begrijp ik helemaal, kijk maar naar mijn 10 dpo test...heeft me niets opgeleverd ;)
    Ik heb ook geen eisprong gehad, maar reken aan de hand vd embryo in dpo. Een 4 daagse is 4 dpo, 5 daagse 5 dpo....zo reken ik mijn nod uit = 14dpo. Naar mijn idee blijft een witte test op 14dpo ook wit op 18dpo. In die paar dagen blijk je niet ineens toch zwanger. Vandaar dat ik altijd eerder stop met medicatie...maar zoek nu ff bevestiging bij jullie dames haha.

14. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Als ik alleen kijk naar nu bij jou dan geloof ik best (en hoop ik heel erg) dat je over 4 dagen wel een positieve test kunt hebben want misschien heb je gewoon niet genoeg Hcg in je lichaam. Ik test dus 15 dpo en als jet negatief is stop ik met de medicatie, als het positief zou zijn moet ik wel doorgaan met de medicatie.

Maar ik hoop zo dat er dikke vette strepen te zien gaan zijn in deze groep!!

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dat hoop ik ook! Ik ben wel blij dat ik in DD maar 10 dagen hoef te wachten.

3112 vindt dit leuk.
  16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Dreamer29 veel succes en plezier vandaag! Geef die eskimo maar een mooi warm nestje :)

17. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
  18. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Dankjullie wel dames! We gaan straks richting ziekenhuis. Vanochtend geen telefoontje gehad, dus het gaat vast helemaal goed komen. Ik ben benieuwd hoeveel ze er hebben moeten ontdooien, hopelijk in 1 keer goed!

19. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Succes

Dreamer29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina