Voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten hoop ik echt op positief!! Kan toch ook niet anders dan dat er ook nog wat positieven bijkomen
Goeiemorgen lieve meiden. Nou ik heb een test gedaan vanmorgen. Ik heb gehuild van geluk. 2 dikke strepen. Wat ben ik blij. Zo mooi, zo fijn. Nu moet het blijven plakken. Ik hoop zo voor iedereen dat ze ook positief testen of snel een positieve test van mogen houden. Hieronder nog even een foto van mij test. Dit is 13 dagen na mijn tp Liefs
Zeker een teleurstelling... maar we moeten toch maar proberen, hoe moeilijk ook, om weer hoop te hebben dat de volgende dan misschien wel blijft plakken.. ik ben ook veel bezig met vanalles opzoeken waarom die innesteling niet. Maandag het ziekenhuis bellen. We gaan nu een nachtje weg ivm met onze trouwdag gisteren.
Tja, dat begrijp ik ook niet waarom het niet lukt... het is allemaal zo onzeker of het ooit gaat lukken! Idd, daar zat ik ook aan te denken..
Woehoe gefeliciteerd @rammetje86! Eindelijk wat roze hier in het topic! Geniet er van meid! Dat zijn de streepjes waar ik alleen nog van kan dromen!
Jeetje stiertje...ik heb ervaring met mislukte tp's, maar geen ervaring met een definitief laatste tp die mislukt Hoe ben je eronder? Heel veel sterkte komende periode. Het lijkt me toch een soort van rouwproces waar je doorheen moet. Dikke digi-knuffel!!!!
Wat een dubbele berichten lees ik hier.... @ rammetje86: super dat het voor jullie gelukt is en een heel mooie test! Gefeliciteerd! @Stiertje73 : wat ontzettend verdrietig dat het voor jullie niet gelukt is! Veel sterkte! Zelf zit ik nog volop op het wachtbankje, nog een week tot ik mag testen. Tot nu toe gaat het wel goed, hoewel ik wel merk dat ik er gefocust ben op mijn lijf en wat ik daarin voel. Ook al zegt dit allemaal niks, blijkbaar is het niet uit te schakelen. Deze week gaan we op vakantie, dus hopelijk dan lekker wat afleiding.
Oei ik heb precies wat gemist dat het negatief is... (ik krijg maar af en toe een melding via mail en blijkbaar krijg ik fr reacties die nadien nog geplaatst worden dus niet te zien)
@Stiertje73 Wat jammer! Veel sterkte en succes met de beslissingen voor de toekomst. Lijkt me een lastige keus die jullie nu moeten maken. Hier heb ik het laten bezinken en wil ik nu even rust en weer genieten van mijn gezin met een superlief zoontje. Over een paar weken heeft hij zomervakantie en dan wil ik gewoon heel veel leuke dingen met hem doen, dagjes weg, weekendjes weg. Ik vindt het niet fijn om me dan nog bezig te houden met pilletjes en dingetjes, ik vindt dat hij mijn volle aandacht en gezelligheid verdiend, dat is de rede dat ik nu geen volgende ivf ga doen. Dinsdag wordt ik gebeld door arts Cuypers (DD) en ik zal dan met haar bespreken hoe we het kunnen aanpakken vanaf ongeveer september. Tot die tijd ga ik genieten. Ik merk dat ik nu al (een paar dagen zonder mmm in mijn hoofd) een veel fijner mens ben. Loslaten is nu even mijn enige doel. Voor de meiden die naar een volgende ronde gaan, heel veel succes verder. Liefs
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Wij laten het even bezinken. Ik wil sowieso graag evalueren met DD. En we zullen zien of er dan nog een poging komt. Gelukkig heb ik afgelopen keer alle menopur en puregon van mensen gekregen. Ik hoop dat dat een volgende keer ook zo mag zijn.
En morgen doe ik voor de vorm nog even een test, omdat dat de officiële testdag is, maar ik verwacht daar geen wonderen van. Bij mijn twee dochters had ik op dag 8/9 al een positieve test.
@3112 ik begrijp je helemaal! Kan me voorstellen dat dit traject behoorlijk pittig kan zijn als je al kinderen hebt. Hopelijk lukt het je om echt even los te laten en te genieten! In september starten wij in Gent, gaan we misschien weer gelijk op! Voor nu wens ik je veel ontspanning, plezier en gezelligheid! @Stiertje73 heftig traject..,de wens voor een 3e kan net zo groot zijn als de wens voor een 1e. Hopelijk lukt het je om alles even te laten bezinken en een weloverwogen keuze te maken. Mocht je er toch nog een keer voor gaan, ik heb nog menopur over (goed tot ergens in 2018)! @Dreamer29 ja die focus op het lijf is nog maar moeilijk los te laten he. Ik neem me iedere keer voor er niets van aan te trekken, maar dat lukt me toch niet. Voel je wel al wat of juist niet? Deze week op vakantie toch?! Heerlijk, hopelijk biedt het ook wat fijne afleiding! Hier vanochtend een laatste test omdat vriendlief dat wilde. Uiteraard ook omo-wit, maar had ook niet anders verwacht. Nu weer menstruatie afwachten en door!