Ja echt balen. Sinds 2014 zelf proberen en dan nu ZH denk je dat je er bent. Maar is echt niet zo he...
Ja is gewoon vreselijk! Spannend voor jou hoor van het weekend!!! Ik zit er aan te denken om eerder te testen maar weet niet zo goed wanneer haha. Lees wel vaker dat na een blasto je na een week al positief kunt testen.. Sterkte nog even met wachten!!
Ahhhhh shit!!! Inderdaad nog even afwachten maar kan me je gevoel goed voorstellen.. Testje doen morgen?
Oh moppie laat die sigaretten toch achterwege... je hebt ze niet nodig! Echt niet. Fijne vakantie alvast!
Ik heb vandaag een echo gehad. Eiblaasje was 18 mm. Mag vanavond Ovitrelle spuiten. Ze hebben niet aangegeven hoe laat dus ik ga er van uit dat het niet uitmaakt dan toch? Dinsdag hopelijk TP. Zo spannend!
Ik leef met je mee! Sorry, wij zijn niet onder behandeling in Nederland, dus ik weet eigenlijk niets over wachttijden enz.
Getverdrie! Wat is het toch warm! Vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn voor onderzoek. Spannend allemaal weer hoor! Je bent (ondanks de warmte) er toch de hele dag mee bezig! Succes allemaal!
Ja doe morgenochtend nog ff testje....maar weet 90% zeker Omo wit... dus ovulatietesten gaan mee in de koffer zodat ik bij terugkomst bijna meteen nieuwe TP kan. Ga ik ze morgen in ZH vertellen
Getsiederrie. Een hele dierbare vriendin kreeg vanochtend na ICSI 5 te horen dat de test negatief was... geen cryo's... wat had ik het hun gegund...