Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! 11 dagen na ovulatie is wel vrij snel een vroege test. Maar positief is postief! Hoe was je reactie?
Ik ben bang van niet. Ik zal voor de zekerheid later nog een test doen. Maar durf er niet meer op te hopen. We hebben nog 2 cryo's in de vriezer. Weet iemand hoe lang we moeten wachten op de volgende tp? We hebben nu tp is kunstmatige cyclus gedaan. Ik twijfel nog of ik de volgende keer in natuurlijke cyclus wil.
Als je nu hormonen hebt gebruikt moet je meestal een maand rust inlassen. Dus dan zou je bij de volgende menstruatie kunnen starten. Ik heb in een natuurlijke cyclus met hcg hormoon voor de eisprong gedaan. Beetje tussenoplossing zeg maar.
Dat testje zit in mijn telefoonhoes en ik kijk er ieder uur een keertje naar Superblij, maar wel knetter onzeker! Ik droom nu al twee nachten dat ik ongesteld ben geworden en dan struikel ik bijna om naar de wc te rennen. Ach, heb zoveel teleurstellingen meegemaakt, dat is ook wel logisch denk ik. Vanmorgen weer een testje gedaan. Hij loopt gelukkig op, niet megaveel, maar wel weer iets donkerder. Maandag maar meteen even de kliniek bellen en vragen om een echo.
Ahhh wat een fantastisch nieuws!!! Van harte gefeliciteerd Ben je al een beetje bij gekomen van het nieuws?
Sterkte... Maar het was de early dus je bent nog niet bij je officiele testdag? Ik duim voor je meis.
Klopt, woensdag is pas mijn officiële testdag, maar die datum kan ik niet plaatsen. Bij verse tp mocht ik eerder testen (zou vandaag zijn). Ze combineren testdatum met een gesprek met arts dus ik denk dat ik daarom deze ronde langer moet wachten. Heel lief van je dat je duimt, maar ik heb weinig hoop. Gisteren was test ook negatief. Ik test morgen nog een keer en bel daarna Z-H of ik mag stoppen met medicatie. Woensdag bespreken wat de volgende stappen zijn.
Ik vraag me af; die testen die jullie gebruiken eerder dan 14 dagen dpo, zijn dat de vroege testen? Ik zag vandaag bij de Action vroege zwangerschapstesten, maar omdat ik de gewone heb, heb ik die niet gekocht. Had ik dat beter wel kunnen doen? Ik wil woensdag / donderdag 12 /13 dagen na dpo wel testen eigenlijk. Wat kan ik het beste doen?
Met mij gaat het goed. Had last van krampjes maar sinds paar dagen niet maar. Ga er maar van uit dat dat van het innestelen was. Niet echt misselijk (soms een beetje maar heb ik van mezelf al wel eens haha) en ook (nog) niet echt moe ofzo. Borsten beginnen nu iets groter en gevoeliger te worden. Ben erg blij en dankbaar maar ook wel heel onzeker en angstig hoor! Best bang voor de echo, bang dat het mis is maar ik probeer positief te blijven! Familie en beste vriendin reageerden heel erg blij en emotioneel. Hadden m niet zien aankomen heel erg leuk! Hoe gaat het nu met jou? Liefs
Nog niet helemaal. Het voelt nog erg onwerkelijk en denk steeds dat ik ongesteld ben geworden. Vanmorgen weer een test gedaan met wekenindicator en er staat nu 2-3 weken. Verder doen mijn borsten de ene dag wel pijn en de andere dag weer niet, daar word ik ook zenuwachtig van. Eh waarvan eigenlijk niet! Maar moet het losloten, en wachten! We krijgen op 22 augustus de vroege echo, eerder heeft geen zin zei de gyn. Ik heb twee keer een BBZ gehad en zou graag eerder willen om alleen te weten of het goed zit. Wat vinden jullie?