Cryo terugplaatsing juni/juli?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Thirza78, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.757
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Zal vast niet exact zijn maar kan er wel vanuit gaan denk ik dat ik in ieder voor de maand augustus een TP heb (tenzij embryo niet goed ontdooit of geen plek maar daar gaan we niet vanuit)
     
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Zou ik mee mogen schrijven?
    Ik heb maandag te horen gekregen dat de zwangerschap van mijn eerste cryo geen succes is, hopelijk is de miskraam snel definitief en kan ik dus na de pauze snel de tp van cryo nr 2. Ik merk dat ik alle zwangeren in m'n oude ivf/icsi topic nu wat minder makkelijk trek.
    Ik weet dus niet zeker of ik het ga redden voor juli maar ik zou toch graag meeschrijven :)

    Ik loop nu in Radboud, maar niet tevreden dus als de cryo's op zijn gaan we naar Düsseldorf, ik heb daar al een intake gehad.
    Ik twijfel nog of ik de komende cryo in een natuurlijke of kunstmatige cyclus wil; Radboud had halverwege de vorige ronde gezegd dat het misschien tóch slim was om natuurlijk te doen de volgende keer, gezien ik heel veel bijwerkingen heb van de medicijnen. Maar aangezien het de vorige keer gelukt is met een kunstmatige cyclus...

    Overigens las ik ergens de vraag hoe het zit met invriezen van embryo's; pas als ze ontdooien kunnen ze zeggen of het invriezen/ontdooien gelukt was. Is dus best een beetje spannend op de dag van tp maar bijna alle embryo's die goed genoeg waren om in te vriezen ontdooien ook mooi, volgens mij las ik ergens 90%.
     
  3. Wen1977

    Wen1977 Bekend lid

    28 sep 2015
    933
    146
    43
    Welkom Pimpelmeesje, helaas kom ik je hier weer tegen... We duimen dat de volgende cryo gewoon een plakker is. Toevallig zij de verpleegkundige op dit moment dat ze hele goede scores halen met de cryo's. (Tja helaas gaat het allemaal om de aantallen...)
     
  4. Wen1977

    Wen1977 Bekend lid

    28 sep 2015
    933
    146
    43
    Vanuit het ZH is het standaard een kunstmatige cyclus. En eigenlijk vind ik het wel ontspannend (ondanks de bijwerkingen van de progynova) dat ik geen stress heb rond het ei zoeken.
     
  5. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Tja cryo is bij ons blijkbaar lucky dus we gaan vol goede moed verder. Heb er nu wel een veel beter gevoel bij, nu we weten dat het kan..
    Denk ook dat het goed is dat ze cryo's terugplaatsen op dag 5.
    En in ieder geval zijn we hoe dan ook na deze cryo af van het Radboud.

    En wij gaan overigens wel ons best doen in de pauzemaand, you never know...
     
    Wen1977 en Thirza78 vinden dit leuk.
  6. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ohhhhh wat fijn voor je. Wauw... goed te weten dus dat hij nog kan komen en de ongesteldheid dus ook even kan uitblijven. Fijne vakantie alvast!

     
  7. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ik weet het gewoon echt niet omdat alles zo ontregeld is nog van de IVF. Maar normaal gesproken zou ik 1 juli ong worden en dan 15 juli mijn eisprong hebben. Dus tp dan ook rond die datum hoop ik.

    Ik moet vanaf cyclusdag 10 in potjes gaan plassen 3x per dag en dit buisjes doen en dan in de koelkast zetten. Op dag 13 heb ik een echo. Mocht ik dan een eisprong al hebben gehad kunnen ze in de plas zien wanneer dat dan zou zijn geweest en of de tp dan nog kan. Mocht er nog geen ovulatie zijn of in zicht zijn kunnen ze kiezen voor behandeling met ovitrelle en zo gaan plannen.

    Maar ik heb het idee dat mijn ongesteldheid wel eens eerder of later zou kunnen komen. Ik wacht rustig af.

     
    Wen1977 vindt dit leuk.
  8. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey Pimpelmeesje, jeetje wat zit jij in een zware periode. Dat je het IVF forum niet meer trek snap ik. Ik had dat al toen ik ongesteld werd - alhoewel ik blij was voor de dames die wel zwanger waren zat ikzelf met een stukje rouw en radeloosheid. En dat ging alleen nog maar over twee bevruchte eicelletjes die werkelijk niets hadden gedaan. Dus neem heel veel ruimte. Ik wens je veel sterkte. Ik ga heel hard voor je duimen dat je cryo er voor gaat zorgen dat je alle afspraken in Düsseldorf kan gaan annuleren. Veel liefs.


     
    Siepie85 en Pimpelmeesje vinden dit leuk.
  9. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ah, sta je in een wachtrij? Wow. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Gelukkig heb je gekozen voor /doe je een kunstmatige cyclus. Ik snap nu wat je bedoelt met stress rondom een ei zoeken... fingers crossed voor Volgende week.


     
    Wen1977 vindt dit leuk.
  10. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.757
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Kan ik me voorstellen!
     
    Wen1977 vindt dit leuk.
  11. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.757
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja dus bij jou loopt het hopelijk ook gewoon wat later allemaal! Dank je wel!
     
  12. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.757
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Welkom @Pimpelmeesje
    Pfff wat een narigheid voor jullie zeg ik hoop dat de volgende poging jullie heel veel geluk gaat brengen!! Maar nu eerst dit verwerken.. Hoe voel je je eronder?

    Is er bij jullie een oorzaak gevonden? Omdat je zegt we gaan het zelf nog proberen?

    Bij ons niet tot nu toe en zitten er ook aan te denken komende dagen gebruik te maken van mijn eisprong. Andere kant vind ik det het ook wel weer extra spanning met zich mee brengt.
     
  13. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Nee geen oorzaak hier..
    Op het moment heb ik het er wel moeilijk mee, ik hoop maandag als ik weer n echo heb en er een plan wordt gemaakt, dat het dan wat beter gaat.
    Het is vrijwel zeker een miskraam maar ze heeft wel gezegd "Ik kan me vergissen" en ik merk dat dat minikansje me toch onrustig maakt. En dan is nog de vraag hoe het gaat eindigen; vanzelf, medicijnen, curettage..
    Maar ik probeer me te focussen op straks pauzecyclus (dan ga ik lekker naar feestjes en andere leuke dingen doen) en daarna de volgende cryo, hopelijk wel een blijvend succes.

    Je hoort toch wel regelmatig dat stellen in de pauze zwanger worden, na jaren zonder succes.. Ik weet niet of dat de nawerking van de medicijnen is ofzo, maar wij gaan het wel proberen. Alle kansen meegenomen, en t is n stuk makkelijker dan een medische poging :rolleyes:
     
  14. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.757
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend moeilijk is. Er is al zo veel onwetenheid gedurende het hele traject en daar komt nu een schepje bovenop. Hoop dat er snel wat meer duidelijkheid is voor je.

    Ja ze zeggen het... Wie weet, laten we het hopen! Ook bij ons niets gevonden maar ik geloof er niet zo in dat het nog ‘gewoon’ kan gebeuren.

    Wij hebben afgesproken nog 2 cryos te proberen (hebben er totaal 4) en als dat niet is gelukt vast afspraak maken in België voor verder onderzoek.
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Daarom na mijn miskraam heb ik me even terug getrokken van dat stuk van het forum. En nu zien bijv dat sommige dus al bijna 20 weken zijn steekt ook nog hoor. Want ja dat zou ik nu zijn, maar gelukkig wordt het wel minder. Ben nu 7 weken nadat de miskraam opgewekt was en het slijt gelukkig. Maar dat we gewoon na 3 goede echo’s met dan bijna 11 weken alsnog krijgen sorry maar helaas ja dat hakt erin. En jij dus ook toch een hartje en dan bam toch niet, dat is gewoon verschrikkelijk!
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Vraagje waarom moet jij in potjes gaan plassen?
     
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Ja zo doen ze het vaak wel ongeveer idd!
     
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Dan snap ik wel dat je het zo wil doen en dan is een kunstmatige cyclus wel heel handig!
     
    Wen1977 vindt dit leuk.
  19. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Hier vandaag echo gehad, baarmoeder was wel mooi schoon maar nog erg rommelig en er zat nog wat vocht. Dus advies nog een menstruatie afwachten want daar wil je ook geen embryo in plaatsen.
    Toevallig de gynaecoloog die ik ook had gezien toen ik zon beetje elke dag in het ziekenhuis moest komen toen ik overstimulatie had dus die zei joh ben je zo ziek geweest en dan gaat het ook nog fout.
    Dus ik sta nu op de planning voor juli, verwacht ergens deze week Mn ovulatie dus over 2,5 week of zn Mn menstruatie dus over een maand een tp denk ik.

    Maar wel heel blij dat Mn baarmoeder dus wel mooi leeg is anders hadden ze jet laatste er nog uit moeten haleb met een hysteroscopie.
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  20. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Brr dat zal je gebeuren, dat je dan toch nog een ingreep moet, gelukkig is er dan eindelijk iets dat je wel bespaard is gebleven :p
    maar wel jammer dat je nu langer moet wachten.
    Het is allemaal zo zuur, en inderdaad het is soms wel confronterend hoe veel tijd er alweer voorbij is en waar je had kunnen zijn, bah. Je gunt het natuurlijk iedereen hier, maar soms hoef je het even niet te lezen
     

Deel Deze Pagina