Cryo terugplaatsing Maart 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Engeltjuh, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltjuh

Engeltjuh Lid

20 mrt 2014
    12
    0
    0
    Apeldoorn
    Hallo allemaal
    Ik ben sinds vandaag nieuw hier.
    Ik ga proberen om mijn verhaal zo kort mogelijk te vertellen. In 2013 hebben wij een eerste punctie (ivf) gehad alleen die was mislukt mijn eitjes waren niet bevrucht (ofzo) dat was een hele teleurstelling in Juni 2013 hebben wij onze tweede punctie gehad we hadden 7 goeie cryo's van goede kwaliteit meteen 1 terug laten plaatsen en de rest ingevroren helaas was de eerste keer terug plaatsing mislukt. We hebben toen een half jaar rust genomen voor ons zelf (omdat we al bijna 9 jaar bezig zijn om zwanger te worden) nu hebben wij 13 Maart 2014 onze eerste (ingevroren) cryo terug laten plaatsen (de eerste die ontdooid was was meteen goed genoeg dus we hebben nog 5 ingevroren) Ik mag 28 Maart een test doen maar ik wordt helemaal gek van het wachten. Sinds vanmorgen(Donderdag 20 maart) heb ik veel buikpijn menstruatie krampen en een gevoel dat ik ongi moet worden precies vandaag is het een week geleden dat de cryo terug is geplaatst. Ik slik 2x per dag progynova en 3x daags 2 bolletjes Ustr (vaginaal)
    Sinds vanmorgen heb ik er gewoon geen goed gevoel bij mijn vriend zegt het zegt vast nog niks maar ik weet het niet. Iemand misschien een positieve ervaring mee ? Alvast bedankt

2. Engeltjuh

Engeltjuh Lid

20 mrt 2014
    12
    0
    0
    Apeldoorn
    Niemand ?

Deel Deze Pagina