Cryo terugplaatsing najaar 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sifra, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Vandaag toch maar weer ovu tests gedaan. Vanochtend hartstikke negatief en net een aardig dikke streep! Vanavond verwacht ik een knaller en dan moet ik morgen voor 12 uur een sms'je sturen naar het ziekenhuis voor de tp. Spannend!
    Ik had het deze maand niet meer verwacht, maar ben blij dat mijn lichaam me toch niet in de steek heeft gelaten en mijn symptomen rondom de eisprong toch zo duidelijk waren dat ik toch langer heb getest.

Verder iemand nog nieuws hier?

2. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    EBB; fijn dat het goed met je gaat! Donderdag een echo, leuk!

LoveAim; hopelijk heb je vanavond toch nog een knaltest en morgen een tp, duimen maar!

3. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hier een negatieve test. Vandaag 10 dgn na terugplaatsing

4. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Mag je met een blastocyst al op dag 10 testen of heb je gewoon vroeg getest? Ik hoop het laatste, want dat betekend dat het misschien toch nog positief kan zijn.

5. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Misschien zit het dan toch nog mee en kun je gewoon voor de TP gaan. Duimen..

6. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

He, balen! :(
    Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt?!

Ik heb gisteren eindelijk (!!) een positieve Clear Blue gehad op cyclusdag 18! Erg laat voor mijn doen, maar gelukkig gaat de terugplaatsing deze maand toch nog gewoon door! Donderdag is het zo ver. Nu is het duimen dat de cryo het ontdooien haalt. En anders maken mijn man en ik er een fijne dag samen van. We zijn dan toch vrij en onze dochter is op het kdv. Ik wil dan misschien iets 'symbolisch' gaan doen om afscheid te nemen van de mmm.
    Gisteren avond de pregnyl gespoten, viel me ook zat mee. Nu ben ik er gelukkig van af, ik kan nu zelf niets meer doen en ben weer rustiger. :p De ovulatie tests gaan straks linea recta de kliko in, ben er helemaal klaar mee.

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; super dat je alsnog een positieve ovulatietest hebt gehad! Ik hoop voor jullie dat het deze ronde lukt. Spannende dagen!

Vrouwke; hopelijk was je te vroeg met testen en test je aan het einde van de week alsnog positief. Dag 10 is wel vroeg.

Stillygirl; jij zult ook wel in spanning zitten ;) Succes nog even!

8. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensmama en MissGin: heel veel sterkte met het verwerken van dit!
    Dit zijn toch wel de dingen waar we niet aan willen denken en een nachtmerrie is! :(

LoveAim: fijn de de eisprong nog niet voorbij was!! Pff haha was even spannend!! Goed dat je door bent gegaan met de testen!! Nu hopen dat de ontdooiing goed gaat en dat ie lekker mag nestelen bij jou..

StillyGirl: hoe voel jij jou eigen ondertussen? En kan je wachten tot 23ste 😉

Vrouwke: ondertussen nog een test gedaan? 10 dagen is wel vroeg dus kan nog van alles gebeuren..

Ik ben vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor een echo.. Er was nog niet echt iets dominants aan het groeien.. Vrijdag terug komen voor een nieuwe echo.. Dus net als jou LoveAim heb ik deze ronde mijn eisprong later als normaal..
    Ik heb net te horen gekregen dat ik 8 stuks murula embryo's in de vriezer heb liggen en 2 stuks blastocyste..
    Heel erg goed kreeg ik te horen..
    Bij mn vorige IVF ronde had ik 4 stuks 8 cellige embryo's in de vriezer..

Heb begrepen dat een morula embry +/- 12-cellig is en 4 dagen oud en de blastocyste 16/32-cellig en 5 dagen oud..
    Weet er iemand wanneer er beslist wordt om een emmie een dag langer te kweken naar een morula of blastocyste??
    Hoe verder de embryo in zn stadium is hoe groter de kans toch?

Ik hoop gauw hier meer positieve berichten!! Tis dubbel om een aantal te feliciteren en een aantal sterkte te wensen..

Sorrie als ik dames ben vergeten! Als je 3 dagen de site niet volgt dan heb je een hoop bij te lezen en is moeilijk te onthouden omdat ik hier nog best nieuw ben 😜

9. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Cheryl; jammer dat je gisteren nog geen dominante follikel had. Hopelijk vrijdag wel. Super, dat je 8 morula's in de vriezer hebt. Ik heb geen idee hoever onze cryo's zijn. Ik denk geen morula's aangezien ze met 3 dagen de vriezer in zijn gegaan. Geen idee, waarom de ene met dag 3 en de ander met dag 4 wordt ingevroren. Zal wel een verschil per ziekenhuis zijn.

Ik moet weer een extra week geduld hebben; mijn bms was vanmorgen nog net te dun. Wat is bij jullie het minimum bms voor een tp? Hier 6 mm. Wel frustrerend dat de Progynova niet goed aanslaat na 2,5 week. In eigen cyclus geen probleem met bms en ook niet tijdens de ivf cyclus. Volgende week is het alweer dag 25 van mijn kunstmatige cyclus :(

10. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hey meiden,

We zijn verhuisd naar de MMM clubs, hoop dat jullie t topic inmiddels weer gevonden hebben!

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor en duim voor jullie allemaal!

Vrouwke; heeft de negatieve test/ menstruatie door gezet?

Ik reageer later weer eens wat uitgebreider.
    Alle gebeurtenissen van de afgelopen week doen toch meer met me dan ik had gehoopt, voel me wat somber en mn hoofd zit te vol om heldere reacties te geven.

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Wensmama; logisch dat alle gebeurtenissen wat met je doen en je je down voelt. Het zou juist niet goed zijn als het niks met je deed. Het is goed om toe te geven aan je verdriet i.p.v. het weg te drukken. Het lijkt mij een moeilijk proces waar je door heen gaat en ik hoop dat je steun hebt in je omgeving.

12. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensmama: is te begrijpen! Zet eerst even alles op een rijtje!
    Je kan je gevoel niet onderdrukken! En verdriet is niet erg! Heel normaal toch!

Pinkflower: ik weet zo niet wat de dikte moet zijn van de bms.. Hij was gisteren 5mm.. Ze begon wel van hmm bms nog erg dun, maar dat kan wel kloppen als er nog geen follikel aan het groeien is.. Je zag ook nog heel veel restjes van punctie!
    Normaal is mijn bms rond de eisprong toch wel zeker 1cm dik.. Dus dat ie nu pas 5mm is was dan ook wel te verklaren..
    Ik heb met mijn bms nog nooit geen problemen gehad dus eigenlijk ook nooit te horen gekregen wat deze minimaal moet zijn..
    Ik zit nu wel in een natuurlijke cyclus.. Weet zo niet meer of het anders is bij een kunstmatige cyclus..
    Wat doet progynova?? Ik heb dit niet..
    Ik weet wel dat als ik in een natuurlijke cyclus zit duidelijk mijn eisprong voel maar als ik pregnyl moet spuiten of iets dergelijks wat kunstmatig opwekt dan voel ik niks.. Dus ik denk wel dat veel dingen de 1 helpen maar de ander onderdrukken..

13. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ik moest even zoeken naar dit onderwerp...

Stillygirl, jij mag (bijna) gaan testen, toch?? Spannend, hoor, ik duim voor je!

Pinkflower en Cheryl, ik hoop dat jullie ook gauw weer aan de slag kunnen! Slopend, he, dat wachten. En steeds maar hopen dat het nu wel goed is.

Vrouwke, heb je nog een test gedaan??

MissGin, hoe is het met jou?

Wensmama, heel veel sterkte, meid! Geef het de tijd en de ruimte. Het is een groot verlies.

Voor mij wordt het nu ook best spannend. Als het goed is hebben we morgen de tp. Tussen 8 en 9 uur bellen ze of de cryo goed ontdooid is. Dan zitten wij al in de auto op weg naar Gent en als het niet door gaat keren we weer om. Onze dochter heeft haar gewone dag op het kinderdagverblijf, dat scheelt. Pffff, zal blij zijn als het achter de rug is.

14. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Hey meiden,

Ik kon het het niet meer vinden waar we zaten via zoeken op berichtjes kwam ik erachter!! IK ben er. Hoe is het met jullie?

Hier voor eerst stond ik heel relax voor eerst zijn de weken omgevlogen. Mag morgen testen. Vanmorgen getest. Vanaf dat moment kwam ik in een achtbaan van onzekerheid. Ik test opzicht positief je ziet een streep vrij duidelijk vind ik, maar persoonlijk vind ik het geen knallende streep. Vorige keer had ik namelijk wel n knallende streep. Nu weer onzeker:( Zal eens kijken of ik foto erop kan zetten. Mag ik om jullie eerlijk mening vragen? Ik zit vandaag op dag 14 na een cryo tp
    kwaliteit C hij was van A naar C terug gelopen

Bijgevoegde bestanden:

15. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Stillygirl; gefeliciteerd!!! Dat is echt wel een positieve test hoor :) Als je van het weekend weer test zal het vast donkerder zijn. HCG moet nog verder aangemaakt worden. En dat de cryo een C was maakt niks uit, als het maar nesteld. En dat heeft het zo te zien gedaan :D

LoveAim; veel succes morgen! Op naar een mooie cryo!
    Het wachten is best vervelend, loop nu 2 weken achter op schema.
    Dinsdag 3e echo, dan zal het bms vast goed zijn en het weekend erop dan hopelijk een tp.

Cheryl; jou cyclus loopt ook nog steeds uit?
    In Progynova zit het oestrogeen hormoon. Het legt je eigen cyclus plat zodat je geen eisprong krijgt. Als het bms in de cryo cyclus dik genoeg is ga je naast Progynova Utrogestan gebruiken en dan heb je een paar dagen later de tp. Beide medicatie gebruik je dan tot 12 weken zwangerschap (volgens mij per ziekenhuis anders).

16. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    NULL
    Pinkflower: Ik barst in tranen uit na jouw berichtje dank je wel voor je snelle reactie en felicitatie, ondanks het zo onwerkelijk voelt!!! Zo onzeker dan kan je een mening wel ff gebruiken hoe die uitpakt. Vind heel andere beleving en gevoel na de miskraam ben je bang en onzeker. Hoe is het met jou zelf?

Loveaim: S6 morgen. Heb net pas alles bij gelezen hi. Was jullie ff kwijt blij jullie terug gevonden te hebben whaha.

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Stillygirl; bekijk de test nog een paar keer en realiseer je dat dat 2e streepje er staat omdat je echt zwanger bent!
    Met mij gaat het prima. Beetje jammer dat mijn bms gister tijdens de 2 echo nog net te dun was. Dus weer een week geduld; 3x scheepsrecht toch?! ;)

18. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    NULL
    Haha dank je wel...Bloos...blij. Allerlei gevoelens door elkaar heen.

Ai das dan weer ff teleurstelling. Maar precies zo is dat 3e keer is scheepsrecht haha. Dan heb je toch een boxspring gecreëerd he als bedje whaha Ga voor je mee duimen en hopen. Blijf je mee volgen en houden mekaar hier op de hoogte;):)

19. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Stillygirl, wat fijn! Ik zie toch ook echt een streep, maar (je vroeg om eerlijke meningen ;)) ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Een knaller was fijner geweest, maar dit is een (goed!) begin en ik hoop voor je dat de tests de komende dagen mooi oplopen!

Ik heb gelukkig een drukke dag op mijn werk en vanavond ook nog 'programma', dus genoeg afleiding.

20. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stillygirl: als eerste gefeliciteerd!! Zeker wel duidelijk toch! Ik zou donderdag nog een testje doen! Hcg verdubbelt om de dag dus dan moet je wel een knallers hebben..
    Maak je niet te druk!

Pinkflower: jammer dat je bms nog te dun was.. Je gaat er toch steeds met goede moed en hoop heen dus dan os het toch balen als je dan weer maarr huis wordt gestuurd om weer te gaan zitten wachten..
    Misschien gaan we wel gelijk starten ;)
    Ik heb vrijdag weer een echo..

LoveAim: succes morgen!! Blijft spannend of de ontdooiing goed gaat of niet! Pfff weet nog dat ik de telefoon oppakte en kreeg te horen dat ze 3 hadden moeten ontdooien voor 1 goede!! Ik had wel een terugplaatsing maar wist niet meer hoelaat helemaal niks meer hahaha had het gewoon niet tot me opgenomen, zo spannend vond ik het!! Heel veel succes!!

Deel Deze Pagina