Cryo terugplaatsing najaar 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sifra, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wow stillygirl!! Heb niet zoveel ervaring met positieve testen, maar van wat ik altijd zo voorbij zie komen, zou ik toch zeggen dat dit een goede positieve test is. Geweldig, van harte meid. Kan me je onzekerheid voorstellen gezien je voorgeschiedenis, maar probeer een beetje te ontspannen en te genieten van deze mooie test.

LoveAim, spannend, morgen cryo ontdooiing en tp. Ik duim/ hoop voor een goede ontdooiing en tp. Succes!

Cheryl en Pinkflower; jullie sterkte, hopelijk snel een tp inzicht.

EBB, hoe is het meid?

2. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Cheryl: Bij mijn ziekenhuis gebruik je progynova en utrogestan ook tot week 12.

Pinkflower: succes nog even met wachten!

3. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Wat goed zeg een positieve test. Alvast voorzichtig gefeliciteerd:)

4. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Eindelijk weer een positieve test in dit forum. Dat moet de burger weer moet geven! Stillygirl gefeliciteerd! Ik heb je foto net vergeleken met onze eerste test en dat scheelt niet veel. En wij hebben ook pas op dag 15 gestest. Ik ga voor je duimen dat deze blijft zitten!

Loveaim: succes met de terugplaatsing morgen!

Wensmama: wij hebben inderdaad morgen weer een echo. Heb er zin in, met een gezond stukje spanning ;)

5. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Bedankt voor jullie succeswensen!
    Ik bereid me er op voor dat we morgen ochtend slecht nieuws gaan krijgen. Bij de eerste icsi hadden we twee cryo's en die hebben het ontdooien allebei niet gehaald.
    Ik laat het morgen weten!

6. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Loveaim, ik ga duimen voor een terugplaatsing.

EBB veel plezier bij de echo!

7. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Dank jullie wel meiden voor lieve berichtjes en felicitaties. Voelt wederom onwerkelijk. Mede door angst en onzekerheid van vorige miskraam.

EBB: Ik denk aan je meid. Ben heel benieuwd hoe de echo is gegaan???

Loveaim: Ook voor jou rollen mijn duimen meid. Hoe is het gegaan?

Ff update dames vanuit mij: Vanmorgen officiële test dag. EN de test met clearblue gedaan. Deze gaf aan zwanger 1-2. Voorzichtige blijheid want hier komt de maar. Aangezien ik nog niet een knal test heb moet ik volgende week nog 1 keer een test doen. Maar de verpleegkundige gaf inderdaad aan dat iedereen verschillende hcg uitslag heeft. Zolang er geen bloed en heftige buikpijn is het vaak goed teken is. Heb wel al een echo afspraak 12 nov aangezien miskraam vorige keer doen ze hem nu 1 week eerder.

8. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    LoveAim: heel veel succes vandaag!! Hopelijk heb je de tp al gehad en ken je nu lekker de verschrikkelijke wachtweken in hihi

EBB: hoe was je echo vandaag??

Stillygirl: probeer ook wat te genieten.. Spanningen zijn niet goed ;)

9. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Hier goed nieuws, mijn cryo is teruggeplaatst! Hij was goed ontdooid en alles zag er prima uit. Op 4 november mag ik bloed laten prikken, maar omdat dat een werkdag is (kan dan niet zomaar weg) ga ik voor de thuistest op 6 november. Mits ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben.
    Tja, nu kan ik ook alleen maar wachten.

Stillygirl, ik denk dat het echt wel goed is met twee positieve tests. Ik hoop dat je gauw bevestiging krijgt dat het echt goed is! Ik snap je onzekerheid, heel vervelend! Had je maar een luik om in je buikje te kijken, he. :D

EBB, hoe was je echo?

10. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    LoveAim: super goed nieuws!! Wat een opluchting zeg!! Nu lekker rustig aan doen en zou mooi zijn dat ie snel zn eigen gaat nestelen en dat je stillygirl achterna gaat!! Spannend zeg!!

11. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Loveaim: super goed nieuws! Succes met de wachtweken.
    Stillygirl: ik duim voor je dat de streep steeds duidelijker wordt. Maar nogmaals, die van ons was bijna hetzelfde.
    En zo ziet het er nu uit.. image.jpg

12. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    EBB: Waauw wat gaaf!! Je ziet gewoon al een echt mensje!! Super!! Hopelijk mag ik dit ook gauw mee maken!! Lijkt me zo een gaaf moment!!

13. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Wat een moppie!!

14. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

EBB, wat een lieve foto!! Fantastisch dat het zo vroeg al mini mensjes zijn, he.

Stillygirl, heb jij alweer getest of laat je dat eventjes?

Voor mij voelt de dag van gisteren heel onwerkelijk aan. Ik ben licht misselijk van de medicijnen en heb wat krampjes. Logisch, ze hebben nu voor het eerst in 2 jaar weer ergens aan gezeten daar binnen. :D
    Als ik diep in mijn hart kijk denk ik dat het niet gelukt is. Met dit gevoel heb ik de afgelopen drie tp's ook gelijk gehad. Twee keer dacht ik van niet, een keer wel. Maar we zullen het zien. Ben er gelukkig vrij rustig onder.

15. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; super dat je een tp hebt gehad! Waarvoor heb je medicatie gehad? Succes aankomende 2 weken met afwachten. Onzekerheid zal er toch blijven. Hopelijk heb je voldoende afleiding met leuke dingen.

Stillygirl; fijn dat de test 1-2 weken aangeeft! Beetje gerustgesteld?

EBB; wat een mooie echo! Het kleintje ligt daar zo lekker. Hoe voel je je nu je de echo hebt gehad?

16. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    EBB: Ohhh wat lief dat je de echo met ons deelt. Zo mooi. Wat fijn meid dat alles goed is!!! Hele geruststelling. Wat is kleine spruit gegroeid zeg!
    Wanneer heb je je volgende echo?

Loveaim: Ik wacht nog ff paar daagjes af. Wil me proberen niet te gek te maken. En meid ben er zelf achter dat ik niet meer van me gevoel kan uitgaan. Ik was bij de terug plaatsing al teleurgesteld omdat kwaliteit achteruit was gegaan, mede het gevoel dat niet gelukt was. Geen pijn in borsten dus dacht mede jah dan zel wel niet. Je ziet het ik test positief. Je wordt allerlei kanten uitgetrokken ene moment denk je nee is niet gelukt en andere moment denk je zou weleens kunnen. Lekker door broeden en afwachten is dan helaas minste wat je kunt doen. Lekker je gevoelens uiten en delen mede met ons:);)

Pinkflower: Ik probeer nu weer terug op de relax stand te gaan. EN op me af te laten komen. Denk na het verleden dat de echo's uiteindelijk pas rust geven.

17. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    StillyGirl: knap dat je het kan laten om niet nog eens te testen!! Ik zou dat niet kennen hahaha

LoveAim: het kan nog alle kanten op gaan.. Niet te veel aan denken en zoek leuke afleiding ;)

Hier helaas vandaag geen GOO gekregen.. Was een hele rare echo!! Ze dacht een gesluierde follikel te zien (dus eisprong al geweest) ook zat er vocht achter de baarmoeder wat op een eisprong toont.. maar de bms toonde dit totaal niet aan.. Normaal Is deze minimaal 10mm dik bij mij maar nu nog steeds maar 5mm net als afgelopen maandag!
    Ze twijfelt!! Dinsdag opnieuw een echo maar moest er vanuit gaan dat ik een ronde moest wachten tot ik mijn menstruatie heb gehad..
    Natuurlijk sta ik daar achter! Als ze twijfelen vind ik het te kostbaar om een emmie terug te plaatsen..

18. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Cheryl, wat balen! Heb je al vaker van die twijfelachtige echo's gehad of is dit voor het eerst?
    Ik hoop dat het er dinsdag toch goed uit ziet of dat je in ieder geval duidelijkheid krijgt! Het moet inderdaad wel helemaal goed zijn, bij twijfel zou ik er ook zeker niet aan beginnen. Toch hoop ik dat je er gauw voor kunt gaan!

Stillygirl, dank voor je lieve woorden! Je hebt helemaal gelijk, hoor, ik kan er nu ook nog helemaal niets over zeggen.
    Ik was juist overdonderd over de goede kwaliteit van onze cryo. De arts was er zeer tevreden over. Had ik niet verwacht, omdat we tot nu toe alleen maar verse tp's hebben gehad.
    Knap dat jij je kunt beheersen niet elke dag te testen! :p

Pinkflower, ik slik Dexamethason sinds de tp. Dat moet afstoting van het embryo door mijn eigen lichaam voorkomen. In Gent kwamen ze er achter dat ik een lichte vorm van auto immuun ziekte heb, waar ik geen last van heb en wat ik niet eens wist. Maar daardoor kan het zijn dat een embryo dus niet kan innestelen. Bij een zwangerschap moet ik dat tot 12 weken blijven slikken.

Afleiding heb ik ruim voldoende, druk op mijn werk en een, laten we zeggen 'uitdagende' peuterpuber thuis. Ik merk dat het veel verschil maakt ten opzichte van mijn vorige tp's! Soms vergeet ik zelfs dat er misschien (hopelijk) iets aan het groeien is in mijn buik.

19. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Wat balen zeg. Hopelijk ziet het er volgende week toch beter uit. En anders inderdaad maar wachten tot de volgende ronde. De cryo's zijn veel te kostbaar om risico's te nemen!

Loveaim: ik zou je niet te veel door je gevoel laten leiden. Ik mag nu eindelijk uit ervaring spreken en ik kan je vertellen, ik heb zoveel terugplaatsingen gehad en nog zou ik je niet kunnen vertellen wanneer je je wel zwanger voelt en wanneer niet. Het is iedere keer anders. Dus blijf positief zou ik zeggen!

Stillygirl: ga je het weekend weer testen? Ben zo benieuwd naar je streep!

Wensmama: hoe voel je je nu?

Wie is er aan de beurt voor een terugplaatsing of test? Ik heb soms moeite om het bij te houden.. Ik hoop Cheryl volgende week iig.

Bedankt voor alle complimentjes over onze echo! Het was echt prachtig. Het kindje ging zelf met de armpjes, beentjes en het hoofdje bewegen en niet zo'n beetje ook. Toen kreeg ik toch wel even een traan in m'n ogen. Gister had ik weer een bloeding & nu iets meer dan de vorige keren. Het is daar weer bij gebleven, maar het drukte de pret toch weer even. Vandaag ben ik weer helemaal positief. Misschien is de bloeding ook wel ontstaan door de interne echo. Ze is toch wel even bezig geweest dus ik denk dat ik gewoon ergens een gevoelig bloedvaatje heb.

Fijn weekend allemaal!

20. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

#260 LoveAim, 26 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2014
    Bedankt voor je bemoedigende woorden, EBB! Ik probeer zeker positief te blijven! Hoe kon ik dat ook niet zijn, ik heb nu al veel meer dan ik ooit heb durven dromen naast me op de bank zitten! Dus hoe de uitslag ook is, ik ben gelukkig met wat ik heb. Het zou erg leuk zijn als mijn dochter een broertje of een zusje kreeg, maar als dat niet lukt horen jullie mij zeker niet klagen. Het lot uit de loterij mocht ik op een maand na 3 jaar geleden al trekken en daar ben ik ongelofelijk dankbaar voor! Ik ben hoe dan ook blij dat we de mmm straks kunnen afsluiten. De cryo wilden we graag gebruiken en dat voelt goed, maar het voelt ook goed om daarna te stoppen.
    Ik heb veel buikpijn sinds de tp en een opgeblazen buik. Best vervelend, omdat ik er daardoor toch meer mee bezig ben dan ik zou willen. Ik wordt inderdaad alle kanten op getrokken nu. Nog 'even' afwachten. :D

En, EBB, ik heb ook bloedverlies gehad na een inwendige echo. Vervelend, je hebt het liever niet, maar zolang het niet veel is en geen vers bloed is er inderdaad niets aan de hand. Straks krijg je alleen nog uitwendige echo's, veel fijner en dan heb je dit 'gedoe' niet meer. ;)

Stillygirl, hoe is het met jou? Begin je er al wat meer in te geloven??

Ik ben verder ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat en wat er bij jullie staat te gebeuren!! Ik leef met iedereen mee! Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina