Cheryl; balen dat je bms maar 5mm was! Hopelijk is het dinsdag dikker. Mocht het niet dik genoeg zijn dan zou ik ook een ronde overslaan. Ik heb dinsdag ook een echo voor bms, hopelijk is het nu wel goed. Afgelopen dinsdag 5.8 mm. LoveAim; heftig dat je Dexamethason slikt. Hopelijk heb je weinig last van bijwerkingen en heb je er baat bij. EBB; het lichte bloedverlies komt vast door de echo. Het is gevoelig daar binnen. Geweldig dat het kindje flink aan het bewegen was! Lijkt mij erg bijzonder en ook bizar om te zien. Fijne zondag nog!
LoveAim: ik vermoed dat dit een ronde overslaan wordt.. Ik hb dit nog nooit gehad.. Ik ben altijd netjes op tijd met alles! Of het nu de eisprong of ongi is.. Mn bms is ook altijd goed geweest.. Dus vond het al raar dat ik vorige week op dag 12 van mijn cyclus nog geen tekenen had van iets.. Maja vorige maand een vroege miskraam gehad bij een verse TP.. Dus misschien dat het daar aan ligt.. Pinkflower: zou super zijn als ik samen met jou dinsdag een goeie uitslag heb maar zoals ik hierboven al beschrijf denk ik dat de eisprong al is geweest en dat het wat in de war is van binnen! Ik zal in iedere geval ook voor jou duimen dat je een positieve uitslag krijgt Samen is leuker natuurlijk zodat we gelijk opgaan en verhalen uit kunnen wisselen maar ik ken mn lichaam en omdat ik altijd netjes op tijd ben met alles en nog nooit geen tegenslag heb gehad in mn cyclus heb ik er nu geen vertrouwen in en moet ik geloven op mn lichaam.. En embryo is te kostbaar om met de twijfels mee te gaan van de arts..
Wat is het stil hier... Cheryl en Pinkflower, veel succes morgen! Ik hoop dat jullie dan wel goede metingen hebben of tenminste horen hoe en wanneer het verder gaat. Stillygril, hoe is het nu met jou?? Heb je de knaltest inmiddels gehad? En hoe gaat het met de anderen? Hoe staat het er voor bij iedereen?
Goedemiddag alle, Loveaim en mede nieuws melding voor iedereen hi: Deze ochtend de test dan eindelijk gedaan. En ja het is een knaltest Streepje is net zo donker als de teststreep. Goed teken. Nu weer spannende weken. 12 november de eerste echo. Laat het op me afkomen als die goed is geloof ik er al meer in. Hoe is het met jou loveaim? EBB: Hoe is het met je? EN de bloeding? He vervelend meid geeft toch weer ff onrust. Met een echo hoor je dat vaker dat je dan bloed inderdaad. Vaak geheel onschuldig. Pinkflower en cheryl: Hoe is het vandaag gegaan? Hopelijk meer goed nieuws aan vermeldingen. En de rest van ons clubje hoe is het met jullie meiden? Is inderdaad erg stil. Hoop jullie gauw te lezen.
StillyGirl: super!! Bij deze gefeliciteerd!! Knap dat je zolang hebt kunnen wachten met opnieuw testen hihi Maar het wachten is beloond!! Ni weet je het zeker!! Geniet er lekker van! Hier nog steeds twijfel! Vrijdag was ze er zeker van dat ik een eisprong had gehad! Ze zag een gesluierde follikel en er was vocht vrijgekomen achter mn baarmoeder.. Alleen de bms klopte niet met de rest! Ook ben ik altijd netjes op tijd met de eisprong (cyclusdag 15) Vanmorgen was mn bms van 5mm naar 7,2mm gegroeid en ze zag een follikel van 13,1mm dus je zou zeggen dat er toch iets aan het komen is en mijn cyclus nu dan ook langer zou zijn.. Voor de zekerheid donderdag nog een echo om te bepalen of deze follikel en natuurlijk mn bms doorgroeit! Dus hier nog twijfel of er deze ronde een tp is.. LoveAim: hoe voel jij jou eigen ondertussen?? Wanneer is jou testdatum? Ga je eerder testen of kan jij net als stillygirl wachten
Stillygirl, wat top!! Fijn dat je nu de bevestiging hebt dat het toch echt wel goed zit! Van harte gefeliciteerd! Cheryl, voor jou dus ook nog hoop deze ronde. Inderdaad raar dat je lichaam zo doet, zeker omdat je anders zo keurig op tijd bent altijd. Heeft je gyn hier geen verklaring voor? Ik hoop dat je alsnog een 'go' krijgt donderdag! Pinkflower, hoe is het bij jou gegaan? EBB, hoe is het bij jou? Geen last meer van bloedverlies hoop ik? Met mij gaat het goed. Ik kan me redelijk tot goed afleiden, maar wat ik vervelend vind is dat ik continu lichte kramp en een opgeblazen buik heb. Ik kan het niet omschrijven, maar soms voelt het heel raar, net of er wat 'gebeurt' in mijn buik. Maar of het om een innesteling of een afstoting van het embryo gaat durf ik uiteraard nog niet te zeggen. Verder eigenlijk geen duidelijke symptomen of zo, kan alle kanten op. Cheryl, ik mag 4 november bloed laten prikken, maar omdat ik dan moet werken en geen vrij wil vragen gaat dat niet lukken. 6 november mag ik een urinetest doen. Bij een cyclus van 28 dagen zou ik op 4 november al ongesteld moeten worden, dus wellicht komt het niet tot een test. Ik heb ze ook nog niet in huis gehaald en koop ze echt pas 6 november als het dan nog van toepassing is.
Stillygirl; super dat je een knaltest hebt! Hoe voel je je nu? LoveAim; spannende dagen voor jou! Nog een week geduld hebben. Vervelend dat je lichte krampen hebt en een opgeblazen gevoel. Cheryl; apart zeg dat er weer een follikel is gezien en groeiend bms! Wel super natuurlijk, want nu heb je waarschijnlijk nog steeds kans op een tp Heb je soms een dubbele eisprong deze maand? Succes morgen! Hier minder leuk nieuws; mijn poging is afgebroken. De Progynova heeft niet het gewenste resultaat. Ondanks dat de dosis in de 2e week is verdubbelt is mijn bms afgelopen week (3e week) niet gegroeid. Mijn eierstokken waren waarschijnlijk in de 1e week niet genoeg onderdrukt. Ik had sinds maandag geen goed gevoel en hier rekening mee gehouden. Het is zeker een teleurstelling, maar ik zie in dat dit het beste is. Zonde om een cryo terug te plaatsen als de kans erg minimaal is op innesteling. Nu moet ik wachten op een bloeding en mag ik mij daarna weer aanmelden. Nu is alleen de vraag weer proberen met Progynova, maar dan gelijk met een dubbelde dosis; voorkeur van de gynaecoloog of natuurlijke cyclus; was mijn vraag of dit tot een mogelijkheid hoort, dit kan. Bij beide geen garantie op goede dikte bms natuurlijk. Bms is bij mijn weten, maar 1x in natuurlijke cyclus gemeten en toen was het de goede dikte. Maar dat zegt niets over een volgende cyclus. Progynova dubbele dosis is ook maar afwachten. Het team legt de keuze bij mij neer. Iemand al eens geen goed resultaat gehad met Progynova en uiteindelijk geprobeerd in natuurlijke cyclus?
Pinkflower, wat balen dat je poging afgebroken is! Maar inderdaad, je wilt de beste condities voor een tp. Ik heb geen ervaring met progynova, maar als de gyn aanraadt om het met een verhoogde dosis te proberen zou ik dat waarschijnlijk wel doen. Ik weet niet of je er veel last van hebt, anders valt het misschien 'gewoon' te proberen (maar nogmaals, ik weet er eigenlijk niets van af ). Ik heb ook geen goed nieuws. Net toen ik begon te denken dat ik misschien wel positieve symptomen had (plopjes in mijn buik, gevoeligere borsten, heel veel plassen) had ik vandaag wat bloedige afscheiding en menstruatiekramp. Het is helder bloed, dus ik denk einde oefening. Ik hoop dat het gauw doorzet, dan ben ik in ieder geval uit de spanning. Want nu vind ik het echt niks meer, die onzekerheid. Ik moet me bedwingen om niet om de 5 minuten naar de wc te lopen en mijn werk te doen of er niks aan de hand is.
Ik breek even in, ik heb as dinsdag de eerste echo om te kijken hoe dik me bms is voor de terugplaatsing van hopelijk onze tweede wonder. Ik gebruik nu progynova daarvoor. Ik ben alleen even helemaal kwijt hoe dik je slijmvlies ook alweer minimaal moet zijn. Iemand van jullie weet dit vast wel hopelijk..
LoveAim; je tp was toch een week geleden? Misschien innestelingsbloed? Hopelijk zet het niet door! Ik heb gelukkig geen bijwerkingen van de Progynova. Ik neig daardoor om het nog een keer te proberen met de verhoogde dosis. Maar ik twijfel... Ik hoef ook nog geen keuze te maken. Als ik het maar weet zodra de bloeding begint. Lieve; hier in het ziekenhuis hanteren ze 6 mm. Maar volgens mij kan dat per ziekenhuis verschillen. Ik zou het even navragen als ik jou was.
Ja, klopt, tp was 6 dagen geleden. Ik was dus best verrast door het bloed, maar bij mijn cyclus van 28-29 dagen klopt het wel weer, want ik zit vandaag op cd 29. Ik dacht dat ik volgende week pas ongesteld zou 'moeten' worden, maar dat had ik verkeerd berekend. Als je nu nog geen beslissing hoeft te nemen zou ik nog even afwachten. Ik denk dat je straks vanzelf weet of voelt welke de beslissing is, die het beste bij je past.
Allereerst dank jullie wel voor de felicitaties Wat is het wederom onwerkelijk. Besef is er nog steeds niet. Pinkflower: Wat een teleurstelling weer. Hakt er toch weer ff in. Inderdaad het laatste wat je wil is een poging weggooien. Weet je zelf wel ook wel Maar neemt niet weg dat de teleurstelling er niet is die mag er zijn. Op naar de menstruatie en dan naar een goed bms Hier schommelt het enorm de ene dag voel ik amper iets totaal niet het idee dat ik zwanger ben en de andere dag zit ik vol symptomen. Zelf blijft het voor mij wederom onwerkelijk. EN blijf ik voorzichtig blij tot de echo. Heb er de vorige keer zo klapper van gehad dat je er voor waakt en er anders instaat. Loveaim: Mijn vorige zwangerschap die helaas eindigde in miskraam maar staat er los van. Die begon ook zo zoals jij beschrijft. Ik begon net symptomen te krijgen en amper 6 a 7 dagen later week verloor ik ook bloed dacht helaas had het al afgeschreven. Uiteindelijk bleek het innestelingsbloed was ik zeer verbaasd met een positieve test. Zolang het nog niet flinke doorbraak is is er nog een hoopje. Duim voor je meid hoop het zo voor en met je mee.
Stillygirl, ik snap dat het nog heel onwerkelijk voelt en dat je voorzichtig bent tot de echo, zeker met je voorgeschiedenis. Dikke knuffel, meid! Wanneer heb je je eerste echo? Dank voor je opbeurende woorden. Ik heb net toch maar even een potje gehuild op de bedrijfs-wc (trés chic ), vond de spanning een beetje overweldigend. De onzekerheid vind ik op dit moment het ergst. Je begint net hoop te krijgen en dan dit. Eigenlijk wil ik nu gewoon in mijn bed liggen met een dikke vette reep chocola (toch ongesteld dus ).
Stillygirl; lekker genieten van je positieve test! LoveAim; vervelend hè, die spanning en onzekerheid! Laat maar even flink gaan die tranen. Weten ze op je werk van je situatie? Een virtuele chocoreep ook goed? Gelukkig hier geen chocolade in huis, dus net maar een banaan & Sultana gegeten om mijn snaai aanval te stillen haha. Voel mij ook wat minder vandaag; vast een combi van het nieuws van gister, moe en het chagrijnige weer van vandaag.
Nee, op mijn werk weten ze het niet. Ik ben altijd erg open geweest op het werk over de behandelingen, maar dat was niet altijd even prettig. Mijn collega's wisten bijv. eerder dat ik zwanger was dan mijn familie, omdat ze wisten dat ik op een bepaalde dag een bloedtest liet doen (omdat ik daar dan weer een paar uurtjes voor weg moest). Om wat meer rust te hebben wilden we het deze keer niemand vertellen en omdat we maar één keer weg hoefden voor de tp en verder geen onderzoeken hadden was dat prima te doen. Ik heb gisteren op weg naar huis een kitkat gegeten, dat moest echt even!
LoveAim: oow nee dat meen je niet!! Is het door gebroken of is het bloedverlies al opgehouden? Ik duim toch nog met je mee dat dit een onschuldige bloedingkje is!! 6 dagen na tp is toch wel heel erg vlug! StillyGirl ik snap je onzekerheid maar jij hoeft je eigen echt geen zorgen te maken! Je hebt een knaltest gehad toch! Dat zegt al heel veel!! Ik Teste 5 dagen voor nod al positief.. Na testdatum begon ik wat te vloeien! Ik was er niet gerust onder en het voelde fout omdat ik iedere dag een test heb gedaan en deze werd te langzaam donker! Dat bleek ook wel bij de bloeduitslag dat deze te laag was! Dus blijf positief en jij krijgt net als EBB een super mooie echo met een kloppend hartje!! Pinkflower: wat balen zeg! Ik hoopte nog wel gelijk met jou op te gaan! Ik gebruik geen progynova dus ken je daar ook geen advies ingeven maar denk dat jij die beslissing rond die tijd wel weet.. Hopelijk komt je menstruatie snel zodat je weer voor een nieuwe ronde kan gaan! Ik heb trouwens nooit geen dubbele eisprong gehad! Wel eens 2 follikels gehad maar die sprongen naar mijn mening dan wel tegelijk haha maar dit heb ik nog nooit gehad nee.. Hier was vanmorgen verrassend alles goed!! Heel apart maja ben er wel blij mee!! Bms was 11mm en follikel was 18,2mm Mag vanavond mijn pregnyl zetten en woensdag rond 9 uur wordt ik gebeld of ik mag komen voor de tp! Had dit echt niet verwacht! Dacht echt ik moet een maand overslaan! Heb mijn eisprong 8 dagen later als normaal!! Maar toch ben ik kei blij! Ze twijfelde nergens meer aan nu EBB: hoe gaat het met jou? Nog bloedingen gehad?
Cheryl, wat goed dat de tp toch door gaat deze maand!! Eigenlijk precies hetzelfde wat ik ook had, een 'te late' eisprong. Ik hoop op een top terugplaatsing voor je woensdag!! Mijn menstruatie is nog niet doorgebroken. Vanmiddag had ik geen bloed meer, maar vanochtend nog wel een beetje. De erge kramp van gisteren is gelukkig weg. Helaas wel alle tekenen van een naderende menstruatie en geen zwangerschapssymptomen.
Ik ben ongesteld geworden, geen twijfel meer mogelijk. Ergens blij dat het duidelijk is, maar ook verdrietig. Mijn man staat ervoor open om opnieuw de mmm in te gaan voor icsi, maar ik weet het nog niet. Ik weet nu weer hoe zwaar het allemaal is (emotioneel). Ik blijf met jullie meelezen en meeleven!!
LoveAim; nee toch, Ik vind het heel erg voor jullie Natuurlijk ben je verdrietig! Laat alles goed bezinken en praat over een tijdje met je man nog eens over ICSI. Misschien kijk je na deze behandeling er wel weer anders tegenaan. Ik wens jullie veel sterkte met het verwerken van alles en met het eventuele overdenken w.b.t. de mmm! Cheryl; super zeg, dat je follikel groot genoeg is en je bms dik genoeg! Op je naar tp Was het ook echt een dubbele eisprong?
Loveaim: Wat een rot gevoelens bah. Zag je naam staan hoopte zo op goed nieuws. Begrijp je gevoel meid. Neem je tijd je voelt het vanzelf als je er klaar voor bent en het traject in wilt gaan of niet. Leef met je mee. Dank je wel voor je lieve fijne woorden richting mij.Heel veel sterkte en kracht meid. Cheryl: Wat een super nieuws!!! Ben blij voor je yes!! Hoe is het gegaan vandaag? Goed broeden hoop over 2 weekjes op een mooi fijn nieuwtje. Dank je wel voor je steunende woorden. Zit nu in de week toen vorige keer bloedingen begonnen. Houd me voor rustig aan zodra geen bloed is of heftige pijnen zal het waarschijnlijk goed zijn. Vreselijk angst en onzekerheid je wilt het niet. Denk dat als deze week voorbij ben ik wat meer durf te gaan genieten. Maar vooral als de echo goed is. Pinkflower: Hoe is het met jou meid? EBB: FF niks meer gehoord? Hoe is het?