Super Cheryl! EBB; wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! De extra echo's om jullie kleintje te bewonderen zijn mooi meegenomen. Vervelend dat je meer last hebt van je darmen. Hopelijk kan de bekkenbodemtherapeut er wat mee.
Hoi meiden, Daar ben ik weer eens hihih. Pinkflower wat een geweldig nieuws!! Lekker en goed broeden nu. Wat betreft de utrogastan de ene keer had ik er idem meer last van dan de andere keer ook moe inderdaad. Wanneer mag je testen? IK ga mee duimen en hopen meid. Cheryl: Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk komt ook jouw embryo gauw terug waar ie hoort bij jou in je buikje. Nog ff spannend he meid. Ook voor jou blijf ik mee hopen en duimen. EBB: Wat goed te horen dat alles goed is met jullie kleine. Wel naar gevoel en vervelend met je darmen meid. Hopelijk is gauw alles op zijn plek en werkt de therapie dat wat rustiger wordt. Hoeveel weken ben je nu meid? Wanneer uitgeteld? Hoe is het met bruin verlies meid? Aangezien ik zelf nu ook heb en de onrust ervan heb. Met mij beetje onrust Heb afgelopen week krampen gekregen in me buik gepaard met bruine afscheiding. De paniek sloeg toe ik begon eindelijk vertrouwen te krijgen en begon te genieten toen dit. Gisteren een echo gehad tot nu toe is alles goed met de kleine. Maar uiteraard kunnen ze er helaas geen zekerheid in geven. Is het rustig aan doen en afwachten.....Dit zijn vreselijke angst gevoelens. Flashbacks gezien de vorige keer. Ook ik heb met momenten last van me darmen EBB mede gezien voorgeschiedenis darmoperaties. Nu afwachten rustig aan doen en hopen. 10 dec weer terug.
Stillygirl; wat fijn dat de echo er goed uit zag Vervelend dat je krampen hebt gehad en bruine afscheiding. Heb je daar nog last van? Ik kan mij indenken dat je je onzeker voelt. Ik mag woensdag testen. Bedankt dat je mee duimt
Stillygirl: hopelijk is het goed blijven gaan!! Dat is meteen in de stress schieten als er plotseling bloedingen komen! Hopelijk blijft het goed gaan en is het maar onschuldig net als EBB had!! Pinkflower: woensdag alweer testen!! Dat is snel gegaan!! Al symptomen of nog helemaal niks?? Hou je het meestal uit tot de testdatum of altijd eerder ongesteld? Ik wordt meestal wel al eerder ongesteld! Precies een week na tp wordt ik ongi! Maja als je dan ook terug rekent kan dat wel kloppen met de natuurlijke cyclus! Ik spuit pregnyl en dan tellen ze de dagen met -2. -1. 0 en dan de 4 dagen omdat de embryo 4 dagen oud is! Dus 7 dagen erbij en zit ik op dag 14.. Ik ga voor je duimen!! Ik moet nog wachten tot zondag voor een terugplaatsing
Pinkflower, hoop zo dat je test volgende week positief zal zijn. Cheryl spannend weer een zondag. En dan de beruchte wachtweken. Misschien een leuk kerstkadootje Stillygirl, hoop voor je dat het bloedverlies niets voorsteld. Op naar de volgende goeie echo op 10 december Nou hier beginnen we weer vanaf start. Heb gisteren een echo gehad. Er was al een eiblaasje aan het groeien. Ik hoop geen vertraging want de cryoafdeling sluit op 22-12. Ik hoop dat ik voor de kerstdagen nog een terugplaatsing krijg. We zullen zien.
Cheryl; nog 2 dagen en dan heb je je tp! Ik hoop op een mooie embryo voor je. Ik vroeg mij al af hoe het zit met de dagen tellen na Pregnyl in natuurlijke cyclus. Het ziekenhuis waar ik loop geeft een testdatum voor 14 dagen later mee. Onze embryo was 4 dagen oud bij de tp. Ik vind het prima, ik test liever niet te vroeg. Ik heb een keer eerder een tp gehad en toen kreeg ik rond dag 13 bruinverlies en 2 dagen later ongesteld. Ik zit nu 9 dagen na de tp. Nog steeds gevoelige borsten, moe, obstipatie. Sinds woensdag soms een beetje een weeïg gevoel in mijn baarmoeder. Tot gisteren ging het prima met mij. Merk dat ik vandaag wat emotioneel ben. Ik was gisteren met vriendinnen in de stad cadeaus kopen voor hun kinderen voor de Sint. Later een winkel in om een klein cadeautje voor mijn man te kopen. De verkoopster begon een praatje. Het ging in de trant van 'altijd leuk een kleinigheidje, ook voor kinderen hoeft het maar iets kleins te zijn', waarop ik reageerde 'kleine kinderen hebben toch geen benul van de waarde', verkoopster 'hoe oud zijn je kinderen?' Verder niet meer over nagedacht. Vanochtend kwam Sinterklaas met Pieten op paard langs ons huis (school is om de hoek) en door de luidspreker hoorde ik iemand en kinderen op de achtergrond. Tevens dacht ik aan de opmerking van gisteravond en opeens voelde ik mij emotioneel worden. Ik denk dat dit de eerste decembermaand wordt (3e jaar voor ons sinds pilstop) dat ik moeite krijg met de kinderloosheid. Hoe is het voor jullie? Tweelingmama; dankjewel! Ik hoop ook zo op een positieve test! Wat fijn dat er al een eiblaasje groeit. Ik hoop dat je voor de 22e een tp hebt. Heb je een regelmatige cyclus?
Pinkflower, ik heb een regelmatige cyclus. Maar na de punctie niet, dus ik hoop niet dat de miskraam roet in het eten gooit. Volgende week dinsdag moet ik weer terug, dus dan weet ik meer.
Sorry ik lees dit nu pas We hebben voor DD gekozen omdat ze daar veel meer kunnen als in Nederland, je daar niet als een nummer wordt behandelde en alles 10x keer sneller gaat als in Nederland. Bij mijn vriend hebben ze een tese moeten doen, en in Mulheim kunnen ze een micro tese doen iets wat ze in Nederland niet doen, met deze operatie heb je veel meer kans om iets te vinden. Daarbij stemmen ze in DD precies af hoelang je moet spuiten, wordt persoonlijk op je afgestemd, bloedgeprikt en aan de hand van allerlei waardes wordt je spuitschema bepaalt. In Nederland ben je met zoiets alleen al 4 weken bezig of nog langer als je eerst aan de pil moet ect ect. Ik DD heb ik 12 dagen gespoten en op dag 13 was de punctie die super fijn onder narcose ging, je hoeft dus niet pijn te lijden zoals in Nederland wel is. Ook hebben ze in Dusseldorf tijd genoeg iets wat in een Nederlands ziekenhuis totaal ondenkbaar is. En veeeeeel vriendelijker dan die mutsen in het Radboud in Nijmegen :x verder kunnen ze vele male meer met de embry's dan in Nederland het geval is ze kijken namelijk in DD wel verder dan hun neus lang is...... Kortom ik ben zeeeeeeeer tevreden over DD
Cheryl; super dat nr 1 goed is ontdooid! Hoe is het vanmorgen gegaan? Juffie; fijn dat je je goed voelt bij de behandeling in DD. Hoeveelste behandeling word dit voor jullie in DD? Ik lees meerdere positieve verhalen over DD.
DD is zoooo fijn! Voor ons daar de eerste icsi met verse terugplaatsing meteen zwanger van mijn dochter. Waren 6 eicellen, 3 daarvan waren doorgedeeld, die hebben 5dagen in de embryoscope gelegen toen waren er van die drie nog 2 blasto's over een daarvan is mijn dochter er een van, de andere blasto ligt dus nog als cryo ingevroren...... Wel helaas heel erg overstimulatie gehad.
Pinkflower: nog steeds geen voortekenen van? Wel spannend zeg! Woensdag is in zicht! Ga je eerder testen of pas echt woensdag? Bij mij is gisteren alles goed gegaan! Ze hadden een morula ontdooid en bij tp was het ondertussen een blastocyste geworden! Nu lekker broeden en hopelijk goed nieuws over 10 dagen 😉
Hoi meiden, Daar ben ik weer ff. Cheryl: Wat fijn te horen meid! Super kwaliteit altijd fijn te horen. Alhoewel het niet altijd iets zegt. April ook zwanger geweest van blasto en nu van c kwaliteit hi. Maar gevoel is altijd beter bij goede kwaliteit Lekker broeden meid. Ik ga hard voor je mee duimen. Pinkflower: Je gevoel is heel herkenbaar wij hebben dat de afgelopen 5 jaar ook gehad en je hoopt ieder nieuw jaar met je wens uit te spreken voor het nieuwe jaar dat ie eindelijk verhoord mag worden.IS nu voor eerst anders voor ons maar toch blijft het spannend. December de feestdagen zijn al altijd emotionele dagen vind ik persoonlijk is het gemis van de mensen die je dierbaar zijn en er niet meer zijn op onze wereld en mede het gemis van kinder wens nog intenser op de een of andere manier. Meid hoop dat je emoties nu extra zijn door een positieve gebeurtenis in je buikje Ook voor jou blijven me duimen draaien meid. Ik volg je mee hoop dat ook jij de kerstdagen met een ander gevoel in mag gaan iedereen hier. Tweelingmama: Spannend spannend volg je weer mee. Me duimen draaien met alle plezier over uren hi. Ff update over mij: Gelukkig is de bruine afscheiding gestopt na een dagje of 2 a 3. Buikpijn werd minder wel met momenten krampen hoort er waarschijnlijk bij. Ondanks dat spannend blijft komt weer beetje de rust terug. Blij als woensdag is en we weer een glim mogen opvangen van ons klein wondertje. Nog 1 weekje dan eindelijk 12 weken. Toch blijft het spannend. Maar fijne en mooie is dat ik het eindelijk met de iedereen kan en ga delen. Volg jullie mee meiden en houd jullie mee op de hoogte.
Juffie; inderdaad spannend aangezien je nog 1 cryo hebt. Wij hebben er ook nog eentje over. Cheryl; super dat jullie embryo is doorgedeeld tot een blastocyste! Nu een spannende tijd tegemoet. Ik heb geen andere symptomen dan afgelopen week. Kunnen tekenen zijn van een zwangerschap, maar ook van de medicatie. Ik voel mij positief, dus hopelijk een 2e streep. Stillygirl; gelukkig dat het bruinverlies is gestopt. Jeetje, alweer bijna 12 weken! Veel kijkplezier woensdag! Bedankt voor het duimen. Het is inderdaad een minder fijne periode, december, om in de mmm bezig te zijn. Merk dat het gemis meer is dan afgelopen jaren. Even doorbijten, er komt een tijd dat er een kleintje kerst met ons viert.
Stillygirl! Jij houdt het wel spannend zeg! Hopelijk de komende weken geen bruinverlies meer of wat dan ook! Schrikken zeg zo iedere keer! Een blastocyste wilt inderdaad niks zeker. Het voelt wel wat beter maar het blijft dat kleine beetje geluk wat je erbij moet krijgen! Pinkflower: het wordt steeds spannender! Ga je het trekken om tot woensdag te wachten met testen hihi ik zou op zijn van de zenuwen als ik bijna 2 weken na tp nog niet ongi ben haha heb een goed gevoel bij jou en hopelijk mag dat ook zo zijn! Ik ga voor je duimen 😉 Ik heb op moment wat menstruatie pijnen en al zou ik graag willen dat er iets gaande is daar beneden heb ik dit wel vaker gehad dus de twijfels en spanningen beginnen hier alweer bij dag 1 😜
Goedemorgen dames, ik ben weer een beetje bij gaan lezen. Wat is er veel gebeurd hier! Tweeling Mama, wat verdrietig nieuws!! Had ik niet verwacht eigenlijk, ik weet ook niet hoezo. Veel sterkte en succes voor de volgende poging! Ik hoop met je mee op een tp in december! Stillygirl, het zal wel schrikken geweest zijn met de bloeding! Ik zou daar ook heel slecht tegen kunnen. Gelukkig is alles goed! Bijna 12 weken, wat gaat het hard! Zo leuk dat straks iedereen het mag weten! Geniet ervan dat je het straks van de daken mag schreeuwen! Cheryl en Pinkflower, top dat jullie allebei een tp hebben gehad! Veel succes met broeden en met testen, uiteraard draaien mijn duimen voor jullie allebei! Pinkflower, jij mag morgen al testen, toch (als ik het goed begrepen heb)?? Spannend!! Ik houd dit topic in de gaten! Juffie, spannend dat jullie voor de cryo gaan en ook nog gaan trouwen! Ik hoop dat je met een dikke buik mag gaan trouwen! Mijn man vroeg mij ten huwelijk toen we de hoop op een kindje al zowat hadden opgegeven en toen wij gingen trouwen stond ik toch nog met een dikke buik voor het altaar, zo speciaal. Zouden jullie opnieuw de mmm in willen, stel dat het met de cryo niet lukt (wat ik uiteraard niet hoop!!)?
hey Juffie, breek even in hier, ik doe de behandeling ook in DD en heb afgelopen woensdag terugplaatsing gehad van een cryo, blasto en top kwaliteit! ook wij hadden maar 1 cryo, in DD overleeft meer dan 90% het invries/ ontdooi proces! hopelijk maakt je dit wat minder angstig!!
Cheryl; nog last van menstruatiekrampen? Ga je over 9 dagen al testen? Succes met de zenuwen! LoveAim; hoe is het met jou?, leuk dat je weer even langskomt. Ik heb vandaag toevallig een vrije dag, dus een goede dag om te testen; stiekem heel erg blij zijn of een huildag inlassen. Helaas is het een huildag geworden; negatieve test. Morgen was de officiële testdag. Ik zat er even flink doorheen en veel gehuild. Nu gaat het even weer wat beter. Ik hoop dat ik mezelf over een paar dagen weer kan herpakken. Vind de gedachten van nog 1 cryo wel moeilijk. We hadden er 4, maar de andere 2 hebben het ontdooien niet overleefd. Ik hoop niet begin volgend jaar al aan IVF 2 te hoeven starten. Deze maand is een rustmaand voor ons aangezien het ziekenhuis een winterstop heeft. Ik ben nog niet aan het menstrueren door de medicatie, hopelijk komt het snel. Zoals ik er nu over denk gaan we in januari verder met onze cryo. Helaas geen succesvol jaar voor ons. Hoe ging het traject bij jullie na de laatste mislukte cryo poging? Ik wil mij een beetje voorbereiden voor mocht de volgende cryo ook niet lukken. Ik ben van mijzelf positief ingesteld en heb zeker vertrouwen in de cryo, maar wil graag wat informatie voor mocht ik het nodig hebben. Mijn vraag is eigenlijk; kon je daarna gelijk door voor een nieuwe IVF poging of eerst gesprek met je arts en rustmaand? Heb je tijdens de cryo cyclus al overleg gehad met je arts over een eventuele volgende IVF poging? Tijdens de cryo cyclus zie ik geen arts, alleen de verpleegkundige voor de echo's. Anders vraag ik tegen die tijd alvast een gesprek aan voor informatie voordat er tijd verloren gaat.