Cryo terugplaatsing najaar 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sifra, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Toch vraag ik mij altijd af met de Essure methode of het wel helemaal gezond is om eileiders met vocht te laten zitten. Het schijnt toxisch vocht te zijn. Persoonlijk was ik blij dat ze bij mij werden verwijderd.

Stillygirl; ik verbaas mij toch altijd weer dat er artsen embryo's terugplaatsen bij vrouwen met een hydrosalpinx i.p.v. eerst het probleem te verhelpen. Ik kan mij indenken dat je baalde! Heb je gevraagd waarom er geen open kaart was gespeeld over jou situatie?

2. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    EBB; spannend zeg, dinsdag is al bijna! Ik hoop een positieve test voor je! Dat hebben jullie zeker verdient na zoveel terugplaatsingen.
    Wij hebben nog 4 cryo's. Hopelijk gaat er eentje zich fijn nestelen.

3. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Ja dat gevoel dat ik in m'n broek had geplast herken ik. 😳 Maar het rook/ruikt alleen niet als plas.

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Pinkflower; de reden dat mijn linker eileider niet verwijderd is heeft te maken met de endometriose. De linker eileider is weliswaar afgesloten, maar de afsluiting ligt 'gunstig', waardoor het niet waarschijnlijk is dat deze problemen gaat veroorzaken. Om de kans op littekenweefsel en daarmee toename van endometriose te beperken, wil men daar liever niet opereren.

EBB; wat naar dat je er geen goed gevoel over hebt en geen vertrouwen in een goede afloop. Ik herken dat wel, je hebt wat dat betreft al zoveel teleurstellingen achter de rug dat je je niet voor kan stellen dat het ooit anders wordt.
    Hoop echt dat het deze keer raak mag zijn. Sterkte nog even met wachten. Laat je de uitslag weten?

Hier ga ik donderdag voor de 1e echo op cyclusdag 10. Zelf vermoed ik mijn eisprong ongeveer tussen dag 15 en 18 te hebben ( o.b.v. eerdere echo's om mijn eisprong te volgen ), dus denk dat we over een goede twee weken zover zijn dat ze ons cryootje kunnen gaan ontdooien.

Ben v.a. januari niet meer ongesteld geweest i.v.m. lucrin gebruik en moet zeggen; nu ik het weer ben, dit heb ik niet gemist...heb weer een paar dagen volledig uitgeschakeld op de bank door gebracht. Gelukkig had ik afgelopen week nog vakantie, dus kon ik er ook lekker aan toe geven.

5. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Komt het door de endometriose dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid wensmama? Vervelend!
    Klopt inderdaad, na al die negatieve testen is het moeilijk te geloven dat er ooit iets anders op de test komt te staan. Daar heb jij natuurlijk ook voldoende ervaring mee. Heb jij ooit positief gestest?
    Ik zal laten weten wat de uitslag is.

6. Sifra

Sifra Niet meer actief

De pijnlijke menstruaties komen bij mij idd door de endometriose, soms zit er eens een menstruatie tussen dat het mee valt, maar meestal heb ik veel last.
    Ik heb in al die jaren nog nooit positief getest, herken dus zo jouw gevoel, zou me ook echt niet voor kunnen stellen dat die test ooit positief zou zijn.

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Wensmama; bedankt voor de toelichting. Nu begrijp ik waarom je linker eileider niet is verwijderd. Ik hoop voor je dat je over 2 weken een cryo teruggeplaatst krijgt!

EBB; bij mij rook het ook niet naar urine. Dus dat was het zeker niet. Als je je onzeker voelt en het is niets verandert na je Essure, zou ik zeker een afspraak maken met je arts om dit te bespreken.

8. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Hoi wensmama,

Jazeker dat heb ik wel degelijk gevraagd aan de artsen. Ze weten zich er altijd mooi uit te praten. Aangezien er vele eitjes waren wilde ze toch proberen aangezien er wel vocht in eileiders zat en niet in de baarmoeder wilde het proberen zagen zij niet direct als bedreigend. Na 2 keer hebben ze het me uitgelegd en me zelf de keus gegeven. Zij houden vol dat het moment opnames zijn toen alleen in eileiders zaten en niet baarmoeder. Maar goed weet nu wel beter. Had toen nog geen idee hoe en wat helaas. Voelt en blijft voelen als weggegooide kans poging. Maja artsen he win je het niet gauw van.

9. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Ik heb dat inderdaad wel eens vaker gehoord over endometriose. Dat je dan wel door de grond kan zakken van de pijn. Blijft dat je leven lang of zou het eventueel minder kunnen worden?
    Ik heb al jaren problemen met m'n darmen & weet daardoor ook wel wat pijn is. Heb net als stillygirl meerdere buikoperaties gehad. Maar mijn darmarts zegt dat door een mogelijke zwangerschap mijn darmen ook beter kunnen gaan functioneren. En dat er vaak ook verklevingen oplossen tijdens een zwangerschap..
    Hopelijk mogen we dat eens gaan ervaren!

10. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Ik sta al sinds kwart voor 4 vanochtend te stuiteren. We hebben de eerste positieve zwangerschapstest in handen. Eigenlijk 2 positieve testen en toen wilde m'n man het nog niet geloven, omdat het streepje niet heel donker was. Nu maar hopen dat alles goed gaat, maar dit hebben we maar weer bereikt!

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    EBB; GEFELICITEERD!!! Geweldig voor jullie! Nog aan het stuiteren? :-D

12. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Tweelingmama; hoe is het met jou? Is je menstruatie uitgebleven of alsnog gekomen?

13. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    EBB!!! Wat geweldig!!!! Gefeliciteerd!!! Je onrustige darmen waren al een teken;)

Geniet ervan. Ik volg je graag mee. Doe lekker rustig aan en geniet van je positieve test. Was vandaag je testdatum of eerder getest?

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

EBB; wat geweldig! Van harte gefeliciteerd, wat een wonder zeg!!
    Geniet er lekker van :)

Tweelingmama; idd, ben ook wel benieuwd of je menstruatie door is gekomen.

15. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Dankjewel dames! Ik stuiter niet echt meer, ben nu een beetje moe ;). Vandaag was m'n officiele testdatum, 15 dagen na cryo terugplaatsing. M'n man wilde eerder testen, maar ik heb netjes gewacht. Misschien maar goed ook, omdat de streep nu ook nog niet heel donker was.
    Ik houd jullie op de hoogte. Maar ik lees vooral ook graag mee over hoe het met jullie gaat. Ik hoop dat dit een topmaand wordt en dat er vele positieve testen zullen volgen!
    Toi toi toi

16. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Hier de langste cyclus ooit, morgen 40 dagen. Heb echt veel last, maar het breekt niet door. Kon ik maar een pilletje innemen, ben dat wachten echt beu. Zodra de duiveltjes in zicht zijn laat ik het weten.
    EBB nog gefeliciteerd!!

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Vervelend hè als je cyclus langer is dan normaal. Die van mij is ook langer na de ivf behandeling. Ik zit op mijn eisprong te wachten, ik verwachtte het 3 a 4 dagen geleden. Nou ja, komt vast wel ergens deze week (tekens zijn er).

18. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Tweelingmama & pinkflower: kunnen jullie niet iets krijgen om de ongesteldheid op te wekken? Ik kreeg dan wel eens primolut. Of kan dat bij jullie niet?

19. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Primolut heb ik al een paar gehad, maar omdat m'n eierstokken nog vol met cystes zitten wilde ze dit niet geven. Ze verwacht dat deze verdwijnen met de menstruatie (zit ook mijn eisprong in de weg) en dan zeg maar met een schone lei beginnen. Ben wel een beetje bang, weet namelijk niet of de menstruatie erger zal worden. Van de pijn niet kunnen lopen zie ik niet zitten, dus ik hoop gewoon dat dit de laatste zal zijn😉

20. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Pinkflower moet jij ovulatie testen doen of moet je naar het ziekenhuis voor echo's

Deel Deze Pagina