Cryo terugplaatsing najaar 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sifra, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Tweelingmama, wat lees ik nou!! Weer zwanger! Wat leuk zeg, van harte gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het nu helemaal goed mag gaan met je zwangerschap en dat je over een paar maandjes en perfect baby'tje in je armen mag sluiten!

Cheryl, wat heftig wat jij hebt meegemaakt!! Ik snap helemaal dat je je daardoor teruggetrokken hebt. Het zal wel heel erg schrikken en angstig geweest zijn voor je.
    Zou het echt kunnen dat de complicaties mede door de kruiden en acupunctuur zijn ontstaan? Ben je daar nu helemaal mee gestopt dan? Heftig, zeg, ik dacht altijd wel dat het 'iets' doet me je, maar dat het zulke gevolgen zou kunnen hebben had ik niet verwacht!
    Jij hebt morgen weer een echo, toch?

Pinkflower, voor jou duim ik ook voor de echo morgen! Zet hem op, ik hoop dat je eindelijk door mag en de punctie er aan komt voor je!

Ik was dit topic een beetje uit het oog verloren, sorry daarvoor.
    Inmiddels heb ik er ook alweer een icsi poging op zitten met een terugplaatsing van een verse embryo (blastocyst). Helaas is deze mislukt en ben ik van het weekend ongesteld geworden. Wij hebben 3 cryo's en volgende week vrijdag een afspraak in Gent om het vervolgtraject te bespreken.
    Ik moet zeggen dat het een behoorlijke aanslag was op mijn lichaam en daarna ook op mijn emotie. Ik had niet verwacht dat ik het weer zo heftig zou gaan vinden en ik ben blij dat ik nu een maand rust heb. Voor mijn gevoel is mijn lichaam hier zwaar aan toe.
    Ik doe mijn best om de tegenslag te verwerken en weer positief uit te kijken naar de cryo's. Alleen hebben we daar geen al te beste ervaringen mee, maar opgeven is ook geen optie en onze wens is alleen maar sterker geworden.

Liefs, LoveAim (terug van weggeweest :D)

2. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkflower: ik ben inderdaad gestart met progynova.. Zit morgen op dag 14 en heb dan ook een echo.. Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet en of ze krijgen te zien wat je hoort te zien!
    Maar na een week slikken van deze hormoon is wel gelukkig het bloeden gestopt dus dat is een goed teken!
    Weet ook niet of er een terugplaatsing gepland wordt deze ronde!
    Volgens de schema die ik heb gekregen volgt er een tp maar wachten morgen wel even af..

Loveaim: jij bent net als mij dus ook even van weg geweest..
    Zie dat je net een verse ICSI ronde hebt gehad! Jammer dat meteen de verse poging is mislukt maar gelukkig heb je nog 3 emmies achter de hand!
    Ik moet zeggen dat een teleurstelling geen gewenning wordt maar juist steeds groter en Zwaarder wordt!
    Hopelijk heb je snel weer de kracht en rust gevonden om de nieuwe in te kennen 😉

3. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeh alles zag er goed uit vanmorgen.. Een bms van 9mm en feollikels waren klein! Dus de progynova heeft zijn werk gedaan..
    Maandag hebben we een tp.. Dus hopelijk komt de emmie goed uit de ontdooiing! En zit het ons deze keer mee ☺️

4. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Hartstikke fijn, Cheryl! Eindelijk positief bericht voor je.
    Veel succes maandag, ik zal voor je duimen!

5. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; fijn dat je over een week een afspraak hebt voor je vervolgtraject. Op naar een mooie cryo! Ik ben ook voor een maand rust na een verse tp. Het is goed om na een mislukte poging lichamelijk en geestelijk bij te komen. Het is niet niks wat er met je gebeurd. Ondanks onze ervaringen onderschatten we het denk ik toch vaak weer, omdat we we weer opgeladen zijn en vol goede moed er tegen aan gaan. Positief blijven, ook al is dat niet altijd even makkelijk.

Cheryl; wat fijn dat de echo goed was! En maandag een tp :) Hoe vond je het een cyclus met Progynova? Nog bijwerkingen gehad?

Mijn echo is ook goed gekeurd en vanavond start ik met Gonal-F :) Woensdag weer een echo. Hopelijk groeien de follikels goed op minder Gonal-F. De vorige keer had ik wat overstimulatie klachten, dus vandaar een lagere dosering.

6. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen tp gehad 😍
    Nu weer duimen dat alles goed blijft gaan..
    Ze hebben 2 emmies moeten ontdooien maar gelukkig is er een tp geweest van een blastocyste!

Pinkflower: ik moet zeggen dat ik geen bijzondere bijwerkingen heb.. Vind wel dat mijn huid wat onrustig is! Meer puistjes als anders! En ook zelfs een paar op m'n rug en borst! Terwijl ik dat nooit heb daar! Maar voel dat alleen op dat gebied beetje onrust is maar verder heb ik geen klachten of bijwerkingen..

Nu hopelijk heb jij woensdag een mooie echo 😉

7. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Oh wat spannend weer, mijn duimen gaan weer draaien voor je

8. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je!! Hoe gaat het ondertussen met jou tweelingmama!?

9. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Zenuwachtig voor donderdag. Dan heb ik een intake gesprek in het ziekenhuis en hopelijk een echo. Ben nog steeds heel bang dat het hartje is gestopt. Konden we de tijd maar vooruitspoelen😉.

10. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Cheryl; super dat je een tp van een blastocyste hebt gehad! Nu weer geduldig afwachten, succes! Fijn dat je verder geen bijwerkingen hebt, behalve wat puistjes.

Tweelingmama; spannend hoor, donderdag! Je ziet vast een mooi hartje kloppen!

11. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Cheryl, gefeliciteerd met de terugplaatsing! Ik hoop dat deze over een week of 2 twee dikke vette strepen oplevert!

Tweelingmama, ik snap je zorgen helemaal! Veel sterkte met wachten tot donderdag en ik wens jullie een geweldig mooie echo toe!

Pinkflower, succes met je echo morgen! Ik hoop op een mooi aantal follikels en geen overstimulatie!

Ik ben mijn gewone leven weer op gaan pakken. Het is toch een stuk rustiger zonder een embryo in mijn buik en de continue onzekerheid. En het scheelt dat de hormonen mij niet meer in hun greep hebben. Nu vliegen de dagen weer voorbij, terwijl ze in de wachtweek stil leken te staan.
    Als alles volgens plan verloopt hebben we volgende maand rond deze tijd een tp van een cryo. Aan de ene kant kijk ik ernaar uit, aan de andere kant zie ik er tegenop. Ik hoop dat het me lukt om er deze keer niet zo veel mee bezig te zijn.

12. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Helaas weer geen goed nieuws. Het hartje was gestopt met kloppen. Wat een tegenvaller. Een dinsdag weer terug om de opties te bespreken.

13. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ohw nee, dat meen je niet! Wat een verdrietig nieuws! :(
    Heel veel sterkte!!

14. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16

Dankjewel!

15. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweelingmama! Dat meen je niet!! Heftig zeg! Je voelde dit gewoon al aan!! Dat je het eens meemaakt oke maar hoeveel mk kan een mens hebben!! Hoe kan dat toch dat het iedere keer maar tot hier bij jou goed gaat? Hebben ze daar geen antwoord op?
    Bedoel tegen mij zeggen ze dat ze kunnen tot de bevruchting en rest is moeder natuur.. Hun kunnen het niet nestelen voor mij maja jij bent toch wel steeds een stuk verder als dit..
    Echt heel veel sterkte! Heb het echt met je te doen!! Vind waar ik nu al in zit erg maar wat jij moet doorstaan is echt heel sneu en frustrerend!!

16. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Cheryl; de gyn die ik vandaag heb gezien gooit het op dit moment op leeftijd icm de eicel kwaliteit. Ze gaf ook aan dat het toch verstandig is om de testen te laten doen. Ik denk zelf dat daar niets uit zal komen. Ik heb 2 gezonde kinderen kunnen krijgen. Maar goed ik moet dinsdag dus terug om ook hierover te praten, ook tevens over de overige embryo's die in de vriezer liggen. Ik ben er nu zelfs voor om deze te laten vernietigen en een nieuwe poging te starten. Gewoon in de hoop dat de eicelkwaliteit dan beter zal zijn, ik hou nog steeds in mijn achterhoofd dat overstimulatie de eicelkwaliteit niet ten goede komt. Hoe denken jullie hierover??

17. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Tweelingmama, ik snap je gedachtegang. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of overstimulatie echt zo veel invloed heeft op de eicelkwaliteit? Ik begrijp heel erg goed dat je jezelf wilt behoeden voor nog meer teleurstellingen, maar is het vernietigen van de cryo's niet erg drastisch? Ik zou ze toch een kans willen geven denk ik.
    Maar ik heb nog nooit een miskraam mee hoeven maken, want bij mij gaat het net als bij Cheryl iedere keer bij de innesteling mis, dus waarschijnlijk kan en mag ik hier helemaal niets over zeggen.
    Doe wat goed voelt voor je, maar neem ook voldoende tijd en rust om van de zoveelste klap bij te komen. Ik heb het met je te doen en wens je normaals heel veel sterkte! Lijkt mij vreselijk wat jij nu weer door moet maken.

18. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het denk ik alweer voorbij 😁😪
    Troep van de balletjes zien alweer bruin!!
    Dit verwacht je dus niet zo vlug al..
    En al helemaal niet als je een testdatum mee krijgt omdat de menstruatie missschien niet doorbreekt door de balletjes en progynova!! 😦

19. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16

Kan het bruin niet van een innesteling zijn? Hoop het zo voor je. Wanneer mocht je testen dan??

20. Tweelingmama78

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Een mening geven mag altijd, daar is dit forum toch voor. Mijn fertiliteitsarts begeleid ook de mensen met een miskraam. Kan ik al mijn vragen bij haar kwijt, das wel zo makkelijk. Ik probeer hier sterk uit te komen, want ik denk ik ben iedere keer weer een stapje verder. En misschien blijft de volgende wel goed doorgroeien. Je weet het maar nooit.

Deel Deze Pagina