Cryo terugplaatsing najaar 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sifra, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16

Cheryl, gefeliciteerd met je positieve test! Duimen voor een plakker!

2. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Jaaa, dat hoop ik ook voor je, Cheryl! Zou wel fijn zijn, eindelijk weer een hoopgevend bericht hier!

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; ik vind helemaal niet dat je negatief bent. De zwangerschap/baby radar draait bij ons allemaal ;)

Cheryl; gefeliciteerd! :) Hopelijk loopt de test mooi op en heb je morgen een vette streep! Hoe voel je je verder?

Tweelingmama; hoe gaat het met jou?

De punctie is achter de rug! Het verliep prima, zelfs nog kunnen lachen tijdens de punctie haha. Ze kon helaas 1 grote follikel niet aanprikken, omdat het tegen een ader aan lag. Maar we hebben een mooie score van 9 eicellen :D Voel mij nog een beetje beurs, maar verder geen klachten. Morgen horen we hoeveel bevruchtingen we hebben en als het goed is zondag een terugplaatsing.

4. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie score Pinkflower!! Hopelijk alle 9 bevrucht en is morgen die ze terug gaan plaatsen een plakkertje!!
    Hier is het denk ik gameover.. Gister na m'n werk toch maar vlug een testje gedaan en deze was lichter als die van de dag ervoor.. En dan kan ik me eigen wel gek maken dat het geen ochtend urine is maja ik denk gewoon echt dat het is afgelopen.. Enige troost is dat er wel weer iets is gebeurd alleen niet is blijven plakken omdat het vruchtje ofzo niet goed was..
    Nu even afleiding zoeken vandaag en dan morgenvroeg een laatste test doen en als deze niet duidelijker is dan geef ik het op voor deze ronde en bel ik maandag het Zkh zodat ik kan stoppen met de progynova en door naar een nieuwe ronde kan!!

5. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Cheryl; wat ontzettend balen dat je test lichter is :( Hopelijk morgenochtend toch nog een mooie streep. Ik duim voor je!

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we 5 embryo's hebben. Morgen de tp en hopelijk gaan er dinsdag een aantal de vriezer in.

6. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16

Dat is toch wel weer een goede score. Spannende tijden breken weer aan. Ik ga gewoon weer voor je duimen hoor.

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Even een berichtje. We hebben 5 bevruchtingen :D Vandaag is een A-kwaliteit embryo teruggeplaatst. De anderen waren gelukkig nog aan het delen. Hopelijk kunnen ze op dag 5 ingevroren worden.

8. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Oh nee, Cheryl!! Heb je nog getest?

Pinkflower, gefeliciteerd met de mooie score en de terugplaatsing! Lekker 'broeden' nu en ik duim dat de andere vier mooie cryo's gaan worden!

Als het goed is ga ik eind volgende week menstrueren en dan ga ik aan de slag met de ovulatietesten. Het komt nu weer dichterbij en ik vind het weer spannend worden. Mijn man en ik hebben het de laatste dagen af en toe over een tweede kindje, dus ik merk dat het bij hem ook weer meer gaat leven.
    Klinkt misschien stom, maar we hebben de laatste dagen heel positief nieuws gekregen over een aantal dingen waar we al heel lang mee bezig zijn en nu voelt het bijna of een zwangerschap dan 'too much' zou zijn, of we dan te veel geluk zouden hebben of zo. :)
    Ik ben in ieder geval blij dat ik niet al te negatief overkom hier. :D

9. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; jou cryo cyclus komt alweer in zicht! Je krijgt de cryo in eigen cyclus? Inderdaad weer erg spannend! Fijn dat jullie er allebei mee bezig zijn en elkaar kunnen steunen. Geniet van alle positiviteit!
    Ik ben erg benieuwd of alle embryo's de vriezer in kunnen. We hebben er net zoveel over (4) als de vorige keer. Alleen toen werden ze op dag 3 ingevroren en nu op dag 5. Dus nog even verder doordelen. Ooh, toen hadden we er 9 over trouwens en waren er 4 goed genoeg voor de vriezer. Dus ben bang dat er nog wel wat afvalt. Ben al blij genoeg als er eentje ingevroren wordt. We krijgen over een week het cryo contract met het eventuele aantal cryo's. Ik hoop het morgen al te weten aangezien ik een connectie heb ;)

Tweelingmama; bedankt voor het duimen draaien! :) Hoe gaat het met jou? En al een beslissing genomen w.b.t. een cryo tp?

Cheryl; jij nog weer getest?

10. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Pinkflower, ik hoop voor je dat je vandaag te horen krijgt hoeveel cryo's je hebt! Dan valt er toch een deel spanning al van je af.
    Vervelend dat je officieel op een brief moet wachten om het aantal te horen. Voor mijn gevoel laten ze je dan onnodig lang in spanning. Gent stuurt altijd op de dag van het invriezen een sms'je met hoeveel cryo's er zijn, dan weet je het meteen.

Begrijp ik het nu goed dat het verse embryo op dag 3 is teruggeplaatst en de cryo's op dag 5 worden ingevroren?

In Gent doen ze tegenwoordig alles op dag 5. Dat betekend inderdaad dat er meer afvallen (wij hadden 3 cryo's en een verse tp bij 9 bevruchtingen), maar ik denk dat deze embryootjes wel heel sterk moeten zijn als ze het tot dag 5 halen.

Cheryl, hoe gaat het bij jou? Heb je nog getest en heb je nu duidelijkheid?

Tweelingmama, hoe voel jij je? Heb je alles weer achter de rug? En ben je er al over uit wat je met de cryo's gaat doen?

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; ja het klopt dat de verse op dag 3 is teruggeplaatst en de anderen zouden op dag 5 worden ingevroren. Fijn zeg, dat Gent een sms stuurt, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Slecht nieuws gehad; er gaat geen enkele embryo de vriezer in :( 3 waren gister gestopt met delen en de andere 'leefde' vandaag nog, maar was niet goed genoeg. Een onwijze teleurstelling! Ik ben verdrietig en de moed zakt mij even in de schoenen. Heb het gevoel dat we niet eens goede embryo's 'kunnen maken'. Nu is alle hoop gevestigd op de embryo in mijn buik. Hopelijk een positieve test over 1,5 week.

12. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooow wat balen Pinkflower!! Hopelijk is de embryo die je nu aan het broeden bent een plakkert en heb je volgende week een knaltest!!
    Ik had deze ronde echt een super ronde qua cryo's vergeleken ronde 1..
    Maja helemaal geen nu dat is echt wel balen zeg!! Dan is gewoon de poging al voorbij nu.. Pfff sterkte en doe rustig aan deze dagen! Niet te veel stresse en er vertrouwen in hebben!!

Hier nog steeds hetzelfde!! Gister ochtend voor het laatst getest en weer hetzelfde helaas! Zkh gebeld en hun wilde toch nog afwachten.. Mocht niet stoppen met de medicatie.. Er zijn altijd gevallen apart zeggen ze die langzaam hgc aanmaken.. Moet morgenvroeg komen testen in er Zkh.. Dus nog even afwachten maar ikzelf heb de moed opgegeven..
    Paar dagen na de tp ondanks de bruine afscheiding voelde ik me wel zwanger.. Er waren toen wel dingen waarbij ik achteraf zeg dat het een teken was..
    Aparte krampen in m'n baarmoeder.. Leek wel een spierpijn.. Niet echt precies hetzelfde als menstratiepijn.. Ik vond ze net iets anders..
    En had 1 nacht last van het zuur!! Heb ik nog nooit gehad!! Was misselijk 2 dagen en echt extreem om alles..
    En dat was het dan wel maar nu heb ik totaal niks meer dus het gevoel is er ook niet...
    Maja nog een dagje wachten..

13. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ach nee, wat verdrietig! :( Daar had je niet op gerekend, he (en ik ook niet, maar daar heb je natuurlijk niets aan)! Ik begrijp je gevoel heel erg goed, meid!! Bij onze derde icsi, de eerste in Gent, hadden we 16 (!) bevruchtingen, en uiteindelijk maar één verse tp op dag 3 en één cryo op dag 3. Toen voelde ik me ook behoorlijk verslagen, maar dat was wel de poging waarvan ik zwanger werd van de verse tp. Misschien wil je dit nu niet horen en ik weet hoe moeilijk is om moed te blijven houden, maar de strijd is pas gestreden wanneer je weet wat het embryo'tje in je buik doet.
    Ik stuur je een dikke digitale knuffel en hoop dat je de wachtweken een beetje goed doorkomt ondanks alles!

14. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Op welke dag zit je nu na terugplaatsing?
    Ik vind het raar dat het ziekenhuis je zo lang in spanning laat zitten, ze kunnen toch gewoon een bloedtest doen?! Zo een grote moeite is dat nou ook niet.
    Het is wel positief dat je nog steeds een tweede streepje hebt, maar ik denk dat een bloedtest veel meer duidelijkheid geeft nu.
    Veel succes voor morgen, ik hoop dat ze je gauw uit de onzekerheid kunnen halen, en het liefst natuurlijk met een positief resultaat!

15. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    LoveAim ik zou nog even moeten wachten hahaha vanmorgen potje ingeleverd en werd al vlug nagebelt! Maja niet echt met een uitslag! Ze vond het een dubieuze test!! Inderdaad was de waarde erg laag voor een zwangerschap! Zit nu op 15 dagen na tp..
    Ze dacht zelf dat dit op een miskraam uitliep maar moest toch vrijdag nog eens komen.. Dat kwam voor mij moeilijk uit dus heb gezegd dat ik maandag opnieuw een potje inlever.. Waarom ze geen bloedtesten doen dat weet ik ook niet maja ik heb me zelf al toe gezet dat dit niet goed kan aflopen.. Wel moest ik door blijven gaan met de progynova en de vieze balletjes!!

16. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Cheryl; het blijft spannend voor jullie zeg! Hopelijk stijgt het HCG. Vreemd dat ze niet even een bloedtesten doen. Ik duim voor je!
    Ik had gisteren trouwens een soort van spierpijn rondom eierstokken / liezen. En gisteravond last van beide liezen. Zag dat jij dat ook had. Wie weet een teken of stom toeval haha.
    Inderdaad, hier is deze poging alweer voorbij. Met een beetje geluk hebben we niet nog eentje nodig ;)

LoveAim; dankjewel! Ik voel mij vandaag alweer wat beter na de tegenslag van gisteren. Het blijft een flinke domper! Laten we hopen dat deze embryo lekker blijft zitten en ik binnenkort niet weer aan de injecties zit. 1 verse en 1 cryo uit zoveel bevruchtingen lijkt mij ook een mega domper! Maar gelukkig liep het voor jullie goed af en ben jij zwanger geraakt.

17. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Cheryl, je zit dus nog steeds in spanning. Knap dat je tot maandag kunt wachten, maar als het niet anders uit komt is het niet anders. Waarschijnlijk kun je nu toch al niet meer doen dan afwachten aangezien je resultaat niet duidelijk was.

Pinkflower, ik hoop voor je dat het al symptomen zijn! :D

Ik voel mijn menstruatie er aan komen, morgen of zaterdag zal het wel gebeuren. Dan mag ik niet vergeten Gent te sms'en dan zitten wij ook weer in de molen.
    Ik moet wel zeggen dat ik begin te twijfelen of ik na de 3 cryo's nog een icsi wil. Misschien is het daarna ook wel goed zo. De rustmaand heeft mij duidelijk gemaakt hoe veel de behandeling van mij en mijn gezin gevraagd heeft. Maar ik vind opgeven ook zo moeilijk, wat als ik er later spijt van krijg omdat ik niet het onderste uit de kan heb gehaald. Best moeilijk dit.

18. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkflower ik had inderdaad ook last van m'n baarmoeder.. Is een heel raar gevoel!! Niet echt een aankomende menstruatie vond ik zelf.. Voelde als spierpijn of een zware baarmoeder.. Heel apart.. Heb ik wel constant gehad dit gevoel tot 2 dagen na de bloeding toen was het eigenlijk voorbij.. Waarschijnlijk was er toen ook afgelopen.. Ik ben er nu vrij rustig onder vind ik zelf!! Ben er helemaal niet mee bezig en testen heb ik ook geen behoefte aan.. Ik heb voorgenomen dat het gewoon klaar is en is ook wel weer fijn dat ik weer een keer een positieve test heb gezien.. Dat er toch weer iets aan gaande is geweest van binnen!! Bij ICSI is kans op vroege miskraam gewoon wat groter maar na zoveel IUI en terugplaatsingen van ivf en ICSI ga je zelfs twijfelen of ze wel iets terug erin spuiten want bedoel toen ik het traject in ging dat ik dat je gewoon meteen zwanger raakt!!! Ben wel even op de feite gedrukt dat dit niet het geval is! Maar dan ben je wel blij met een positieve test.. Het kan dus wel houdt ik nu in mijn achterhoofd!!
    Als ik dadelijk met de medicatie moet stoppen en ongesteld wordt zodat het echt is gestopt dan zal er echt wel en verdrietig momentje zijn want dan is het extra confronterend!! Maar vind me er tot nu toe aardig rustig onder!! En natuurlijk hoop ik nu dat het goed gaat maar heb nog nooit op internet gelezen uit andere ervaringen dat dit nog goed kan gaan.. Als ie nu langzaam donkerder werd de test oke dan is er nog kans maar hij blijft gewoon stabiel helaas!!
    Hopelijk heb jij wel een mooi oplopende knaltest Pinkflower!! Wanneer ga je testen?

LoveAim knap als je kan zeggen dat je na deze 3 geen nieuwe ronde in gaat.. Snap jet wel want ik zeg nu dat als ik er ooit 1 krijg dat ik dit traject nooit meer ga doen voor een 2e! Maar als je echt een 2e wilt dan is deze verlangen net zo groot als de 1ste vermoed ik.. Dus wel knap als je dat kent maar ben benieuwd hihi

19. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    #559 Pinkflower, 17 apr 2015
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
    LoveAim; is je menstruatie al gekomen? Niet vergeten om Gent te sms'en he ;) Ik zou aankijken hoe het loopt met de cryo's. Misschien komt er wel een zwangerschap uit voort en hoef je helemaal niet na te denken over een volgende ICSI. Ik hoop het voor je! Mocht het niet zo zijn dan kunnen jullie altijd nog beslissen of jullie wel of niet doorgaan. Probeer eerst stapje voor stapje te kijken (ik weet dat het makkelijk gezegd is). Logisch dat het veel van jullie gezin vergt! Het traject lijkt mij soms lastig als er al een kindje is. Ik bedoel dan vooral als er negatief nieuws is of als je je rot voelt. Je kindje heeft dan ook aandacht & zorg nodig. Je kunt je niet een dagje afzonderen bij wijze van.

Cheryl; wat kom je sterk over! Wat fijn dat je de rust kunt behouden. Ja helaas, was dit traject maar een wondermiddel! Ontzettend balen dat je test niet oploopt :( Ik mag officieel de 26e testen. Duurt nog langer dan een week dus.

Ik voel mij eigenlijk best rustig. Ben wel wat meer moe sinds dinsdagavond, maar dat zal wel psychisch zijn door het slechte nieuws of de Utrogestan doet nu goed zijn werk ;) De vorige keren werd ik daar namelijk erg moe van. Nu poging 2 qua behandeling ook over is maak ik mijzelf nog niet gek over een eventuele volgende poging. Ik ben blij dat ik op dit moment niet de onrust voel van begin van het jaar. Het blijft wel een flinke teleurstelling dat er geen cryo's zijn. Kan ook zijn dat ik het nog niet helemaal bevat. Het idee dat er binnenkort eventueel een 3e poging start vind ik wel 'apart' aangezien we de vorige keer cryo's hadden. Op dit moment nog maar van het positieve uitgaan :)

20. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkflower zeker van het positieve uit gaan!! Dat is het ook gewoon het beseffen van! Je geloofd pas dat het over is als je menstruatie er is! Ook al zegt een test negatief, dan teste ik de volgende dag nog eens.. Pas bij bloed dacht ik gameover..
    Zoals ook nu 😁 vandaag ongesteld geworden dus het is toch op een vroege miskraam uitgekomen.. Ik had me eigen er al op voor bereid maar was wel een verassing omdat ik niet dat ongi te kunnen worden door de progynova! Maar dat kan dus wel!!
    Nog even volhouden jij en rustig aan doen en in geloven dat het kan en een 3e poging helemaal noet nodig hoeft te zijn!!

Deel Deze Pagina