Cryo terugplaatsing najaar 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sifra, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het nu echt mis gegaan helaas!! Gister avond is het eraf gekomen.. Pff even baal weekendje en rustig aan doen en maandag even bellen hoe het nu verder moet!

2. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Cheryl, wat balen! :( Je 'wist' het al wel een beetje, maar ja, zolang er geen bloed is heb je hoop en een streep is ook zeer hoopgevend. Dan komt het hard aan als het toch mis gaat.
    Veel sterkte, ik hoop dat je morgen nog een fijne dag hebt waarop je een beetje kunt bijkomen.

Pinkflower, wat knap dat je je nu al over het ontbreken van cryo's heen kunt zetten! De wachtweken zijn vreselijk, hè. Heb je genoeg afleiding?

Ik ben iemand die houdt van een plan B, haha. Vandaar ook dat ik me nu al bezig houdt met de tijd na de cryo's. Het geeft me rust als ik weet wat daarna komt. Ik ben heel slecht in dingen op me af laten komen. Gelukkig hebben we nog even om daarover na te denken, op zijn minst drie maanden. ;)
    Het begint deze cyclus al lekker hier, ben namelijk nog niet ongesteld. Maar alle tekenen zijn er, dus denk dat het morgen zo ver is, misschien vanavond nog. Iets minder stipt dan normaal dus, zal je net zien.

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Cheryl; wat ontzettend balen dat je toch bent gaan menstrueren :( Rustig aan deze dagen en een knuffel!

LoveAim; ik ben ook van een plan B haha. Bij ons is dat poging nr 3 ;) Ik probeer op het moment alles maar een beetje op mij af te laten komen en voel mij (nog) rustig. Ik denk dat het deze week wel zal gaan omslaan haha. Word weer onwijs spannend! Ik weet niet of ik 'over de cryo's heen ben'. Ik baal er nog steeds van. Mijn werk geeft gelukkig afleiding en afgelopen week wat sociale contacten. Aankomende week heb ik eigenlijk geen afspraken gemaakt vanwege de testdag die eraan komt.
    Is je menstruatie doorgekomen?

4. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Mijn menstruatie is vandaag doorgebroken. Ondanks dat het ook niet anders kon, omdat we afgelopen maand geen behandelingen hebben gehad, is het toch altijd weer een k-moment. Weer een maand niks en weer de hoop dat dit de laatste keer voor de komende maanden is. Weer even een realitycheck.
    Gent heeft netjes een sms'je gehad vanochtend. :) Over 11 dagen moet ik beginnen met de ovulatietests.

Pinkflower, slim dat je even vrij hebt gepland aankomende week. Positief of negatief, de testdag hakt er toch altijd in. Welke dag mag je testen?
    Hoe voel je je verder? Gebruik je nu nog medicatie?

5. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; menstrueren is altijd weer een confrontatie in dit traject, ook al heeft het even stil gelegen. Hoe kijk je nu tegen een cryo aan? Succes met je cryo ronde!

Ik had vanmorgen paniek. Sinds Utrogestan gebruik heb ik last van gevoelige borsten en vooral in bed merkte ik het als ik mij omdraaide. Vanmorgen voelde ik het niet. Tevens een beetje weeïg gevoel in mijn buik. Vorig jaar had ik opeens geen gevoelige borsten meer en wat bruinverlies, 2 dagen later ging ik menstrueren. Dus ik kreeg het gevoel dat het nu ook voorbij zou zijn. Gelukkig geen bruinverlies en mijn borsten zijn lichtelijk gevoelig. De onzekerheid slaat toe! :)
    Ik mag zondag officieel testen. Ik moet deze week wel gewoon werken en die zondag ook, maar voor de rest geen andere afspraken gemaakt. Zelfs voor prinsennacht / Koningsdag heb ik het nog een beetje vaag gehouden naar vrienden toe.

6. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Oeff, altijd vervelend als je opeens denkt dat de symptomen weer weg zijn, he. :) Hoe gaat het daar nu mee?
    Verstandig dat je de komende dagen privé een beetje 'vrij' houdt, dan kun je altijd nog spontaan beslissen waar je zin in hebt!

Ik kun nu wel positief tegen de cryo aan. Ik heb er tegelijkertijd zin in en ik zie er vreselijk tegenop. Het is weer een kans, maar ben weer zo bang voor de emoties, die dan weer loskomen. ;)

7. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Pinkflower!! Blijf hoop houden ;)
    Het is bijna zondag!!

LoveAim jij mag volgende week alweer starten met ovulatie testen.. Dan gaan de spanningen voor jou ook weer starten!!

Hier een maandje rust! Zodra mijn volgende menstruatie begint mag ik weer starten met de progynova schema! Misschien ook niet verkeerd even een maandje rust.. Pff het wordt steeds zwaarder allemaal!!

8. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ik snap precies hoe je je voelt. Ik heb het maandje rust als heel prettig ervaren, hoe graag je ook gelijk door wilt. Het wordt inderdaad zwaarder met iedere poging / terugplaatsing en mislukking.

Ego: ik heb vandaag een hele negatieve dag. Hoewel ik probeer positief te blijven zie ik het soms heel somber in. Dan wil ik niet eens meer lezen op zp en me afmelden. Maar waarschijnlijk krijg ik daar spijt van, dus doe het maar (nog) niet. Het is ook fijn om hier af en toe je ei kwijt te kunnen!

9. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    LoveAim; wat vervelend dat je zo'n negatieve dag hebt vandaag! Heel logisch dat je emoties heen en weer worden geslingerd van hoop / positiviteit naar je down voelen / negativiteit. Ik kan mij indenken dat je bang bent voor een eventuele teleurstelling en verdriet. Je hoeft toch ook niet vaak te lezen of te reageren op zp? Als je er een tijdje geen zin in hebt laat je de site lekker links liggen ;)

Cheryl; geniet van je maandje rust. Even geen ovulatietesten of Progynova, echo's etc. Lekker even bijkomen en weer opladen. Ik kan mij indenken dat het steeds zwaarder wordt. Jij hebt al best wat tp's gehad. Knap dat je steeds weer de moed bijelkaar raapt.

De testdag ga ik niet halen. Ik had net wat bruin op het wc papiertje zitten. Ik ga er van uit dat niet veel goeds betekent :( Mijn gevoelige borsten zijn weg. Ik probeer mijzelf nog even goed te houden, want ik moet zo nog werken. Maar eigenlijk wil ik in huilen uitbarsten.

10. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ohw nee toch! :( Veel sterkte, Pinkflower!

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Vanmorgen nog steeds bruinverlies. Ik heb maar een test gedaan en deze gaf natuurlijk 'niet zwanger' aan :( Ondertussen ook roze verlies. IVF2 is alweer game over! Ik moet het nog tot mij door laten dringen.

12. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

2 sep 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    LoveAim ik snap precies wat jij bedoeld!! Het is net een achtbaan waar je in zit!! Momenten van spanningen en vlinders in je buik van de fantasie en andere moment kots misselijk en ziek van de tegenslag!! UPS en downs! Ik heb me ook 2 maanden niet laten zien op de zp hoor.. Kon het even niet aan! Was ook alleen nog maar op internet aan het Google dat ik me even moest concentreren op de realiteit..
    Heb het wel terug gelezen hahaha hoopte toch wel een aantal positieve verhalen terug te lezen wat ook gebeurde gelukkig!!
    Gewoon je gevoel volgen...

Pinkflower dat ga je niet menen!! Wat balen zeg! Pfff dan is dit toch wel even een flinke klap! Nu besef je ook pas denk dat poging gewoon voorbij is.. Wat een ellende zeg!! Hoopte toch wel dat eindelijk weer is iemand positief ging testen! Dat geeft mij dan ook weer hoop dat het gewoon een keer moet lukken.. Wel echt erg!! Sterkte ermee!!
    Ga je rust nemen nu of meteen door? En ga je bij de 3e poging 2 terug laten plaatsen of heb je zover nog niet nagedacht..
    Nou dikke knuf en heel veel sterkte!

13. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ah gadsie Pinkflower!! Ik vind het heel erg voor je. :(
    Ik snap dat je tijd nodig hebt om het door te laten dringen. Op deze manier is de tweede poging wel erg snel voorbij voor jullie. Ik snap je gevoel volledig, wij hadden precies hetzelfde bij icsi2. Dikke knuffel voor jou!!

Ik moet zeggen dat ik alleen dit topic in de gaten houd, omdat ik graag wil weten hoe het met jullie is, en verder kijk ik soms in de topics, die niets met zwanger worden te maken hebben.

Vandaag ben ik in de dierentuin geweest en daar wordt je dan toch weer extra geconfronteerd met je gemis. Ik heb genoten met mijn meisje, maar tegelijkertijd deed mijn hart soms een beetje pijn. Bah, ik wil dat gevoel gewoon niet meer. Ik wil gewoon normaal zijn en zelf kunnen bepalen of en wanneer ik een kindje krijg. :x Sorry, dat moest er even uit!

14. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Ik ben vandaag wat gaan bloeden en begin net weeïg gevoel te krijgen, dus het zal vanavond wel flinke doorbreken. Ik heb gisteren en vandaag even flink gehuild. Pfff, de poging weer verwerken en weer opladen voor poging 3. We weten niet of we gelijk doorgaan of even een pauze inlassen. We zitten ook nog met onze zomervakantie. Vorig jaar viel die in het water vanwege overstimulatie en dat risico ga ik niet nog een keer lopen. Werd aangeraden in NL te blijven en door klachten & negatieve uitslag was 'de vakantie' best verpest. En ik wil ook niet thuisblijven voor ziekenhuisafspraken in mijn vakantie. Eerst dit maar eens verwerken en dan kijken we wel weer verder.

Cheryl; dankjewel! Het is inderdaad dikke ellende! We hebben er gisteren over gehad of we de volgende keer 1 of 2 embryo's terug laten plaatsen mochten we genoeg 'goede' embryo's hebben. Op dit moment zeggen we 2 embryo's, ook al zitten daar risico's aan verbonden (meerling, complicaties etc). De kans op een tweeling is minimaal, maar het kan natuurlijk wel. Ik heb zelf een beetje zoiets van liever 2 terug in mijn buik dan 1 van de 2 de vriezer in. Aangezien de vriezer nog niets goeds heeft gedaan voor ons. Van de 4 ontdooide er maar 1 goed. Maar we hebben nog een tijdje om erover na te denken.
    Hoe sta jij tegenover je volgende cryo?

LoveAim; dankjewel! Jullie waren na 1 tp ook klaar met ICSI2? Echt onwijs zuur is dat.
    Het is echt onwijs rot als je geconfronteerd word met je grote wens. Ik heb dat op dit moment erg. Ik ontwijk kleine kinderen even een paar dagen als dit mogelijk is. Zelfs een collega gevraagd of zij morgen voor mij naar een gezin kan gaan. Ik heb even geen zin om voor andermans kinderen te zorgen. Ja, konden we het maar zelf bepalen of en wanneer we een kindje krijgen. Helaas is dat bij ons 100% uitgesloten en kan het alleen via de medische wereld :( Ik hoop dat je af en toe hier wat van je laat horen, maar begrijp ook als je er geen zin in hebt. Voor jou ook een knuffel!

Tweelingmama; hoe gaat het met jou?

15. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Pinkflower, als ik jou was zou ik 'lekker' wachten met de volgende poging. Ik snap dat je het liefst meteen door zou willen, maar het is ook belangrijk dat je rust hebt tijdens de behandeling. Als je er tegenop ziet dat het misschien weer je vakantie gaat verpesten zou ik eerst van de vakantie genieten en dan uitgerust weer verder gaan.
    Ga je de komende dagen nog wel leuke dingen doen ter afleiding? Misschien iets met Koningsdag?

Onze pogingen waren allemaal snel voorbij. ;) Bij icsi 1 hadden we een tp en 2 cryo's, die het ontdooien niet gehaald hebben. Bij icsi 2 hadden we een verse tp en geen cryo's. Bij icsi 3 een verse tp en een cryo tp. Icsi 4 is de eerste, waar we wat langer mee bezig zijn (hopen we) met een verse tp en 3 cryo's.

16. EBB

EBB Lid

4 sep 2014
    87
    0
    0
    Lieve dames,

Ik heb al een tijdje niets geschreven, maar wel af en toe mee gelezen. Iedere keer hoop ik dan dat ik weer een positief verhaal zal lezen. Ik word er soms emotioneel van wanneer ik de tegenslagen lees die jullie mee maken. Het is zo herkenbaar voor mij. Ik voel me op dit moment zo rijk en gelukkig met die kleine in m'n buik. Ik gun dat iedereen zo van harte. Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal erg dapper vind. Jullie kunnen trots op jullie zelf zijn. Af en toe een pauze inlassen of verdrietig en negatief zijn hoort erbij. Je moet alles ook goed verwerken. Houd vol en pas goed op jezelf!!

Ons kleine wonder doet het goed in m'n buik. 12 mei heb ik een keizersnede gepland staan, 10 dagen voor m'n uitgerekende datum.

17. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Dank je wel, EBB. Logisch dat je hier niet zo vaak meer komt. ;)
    Heel veel succes met de bevalling!!

Een goede vriendin heeft gisteren verteld dat zij ook voor een tweede kindje wil gaan. Dat kwam als donderslag bij heldere hemel, omdat zij al 10 jaar lang roept dat zij nooit een tweede wil en absoluut genoeg heeft aan haar zoon. Maar met een nieuwe partner staat het er kennelijk toch anders voor.
    Ik heb mijn twijfels over haar keuze (maar die moet ze zeker zelf maken, dus daar zeg ik niet veel over) en ik ben nu al bang voor de dag dat zij met een positieve test komt. Ik denk dat ik de knop nog om moet zetten dat zij ook weer zwanger wil worden, kan me er nog niets bij voorstellen namelijk. Helaas roept dat bij mij ook weer allerlei emoties op. Bah bah bah, waarom kan ik niet gewoon 100% blij voor haar zijn zoals het een goede vriendin betaamd?! :(

Morgen beginnen met ovulatietesten. De vorige keer had ik daar niet zulke goede ervaringen mee, dus ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.

Fijn dat ik het hier van me af kan schrijven! Het zijn toch gevoelens en gedachtes waar ik niet trots op ben, dus die gooi je niet zo snel er uit. Helaas kom ik daardoor ook in andere topics, moet ik maar niet meer doen. :D

18. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    EBB; wat leuk dat je een bericht achterlaat! Wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt en dat de keizersnede al over 2 weken gepland staat. Wat vliegt de tijd! Dankjewel voor je lieve woorden! Ik wens je heel veel succes en een mooie, gezonde baby :) Laat je even weten als je bevallen bent?

LoveAim; ja heerlijk dat je hier even kunt spuien :D Gevoelens en gedachtes waar je niet trots op bent...die hebben we allemaal wel eens. Daar kun vaak weinig aan doen. Ik heb vorige week weer 2x schuldgevoel naar mijn man gehad. Gelukkig duurde dat maar kort, maar toch het was weer een rotgevoel. Wij hebben Koningsdag niet gevierd. Vooral ik was totaal niet in de stemming. We hebben gewandeld in het bos en zijn uiteten geweest. Lekkere rustige dag ;) Jij nog wat leuks gedaan? Een vriendin die zwanger probeert te worden is ook altijd weer fijne confrontatie. Zeker als zij wel op een natuurlijke manier zwanger kan raken en dus een grote kans is dat zij eerder zwanger raakt dan jij. Hopelijk vind je weg om hier mee om te gaan. Veel succes met de ovulatietesten!

19. Sifra

Sifra Niet meer actief

EBB; al weer zo ver in je zwangerschap, wat is dat snel gegaan! Fijn dat het goed gaat met de kleine. Nog maar heel even voor je hem/ haar in de je armen kan houden :).

Verder sluit ik me aan bij jouw woorden; ook ik lees af en toe nog mee in dit topic. Idd veel tegenslagen voor jullie. Heel erg veel sterkte met en in alles wat jullie te verwerken krijgen en ik hoop met heel mijn hart dat er binnenkort meer positief nieuws volgt!

20. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Pinkflower, ik snap goed dat je geen zin had in Koningsdag en het rustig aan hebt gedaan. Had ik in jou geval ook gedaan! Wij zijn lekker rustig de stad in geweest, naar de kroeg en s'avonds uit eten. Was een onverwacht leuke dag. Voel je je schuldig tegenover je man omdat je geen zin had iets te gaan doen? Hij zal ook teleurgesteld geweest zijn dat het niet gelukt is, toch?

Het is niet zo zeer dat er weer een vriendin zwanger wil worden, maar meer dat het die vriendin is. Die altijd riep dit nooooiiiiit meer te willen. Dus dat kwam rauw op mijn dak. Inmiddels voel ik me er alweer beter over, hoor. Ik gun het haar van harte.

Sifra, fijn om weer eens van je te horen. Hoe gaat het met je?
    Ik vind je onderschrift altijd zo mooi. Ik kan me voorstellen dat je daar kracht uit kunt putten.

Deel Deze Pagina