Hoi Madi78. Jullie hebben ook al heel wat meegemaakt lees ik. En wat een pech met de cryo's en de eitjes. Hebben jullie al een nieuw ziekenhuis in gedachten? Ik weet niet of Belgie een optie is voor jullie? Ze zijn daar volgens mij wat verder dan in Nederland en ook wordt gezegd dat de kwaliteit van hun lab beter is, waardoor de embryo's van betere kwaliteit zijn.
Madi, heftig zeg dat jullie al heel wat jaren in het traject zitten met helaas nog geen positief resultaat. Ik wil je veel succes wensen voor je oktober cryo!
EBB; ben jij al flink aan het genieten van je positieve test? Hoe voel je je? Spannend zeg, over 2 weken al een echo! Wensmama; hoe was je echo vandaag? Gelukkig dat de cyste niet in de weg zit voor een behandeling. Inderdaad je vergeet soms snel hoe alles ook alweer ging tijdens een behandeling. Ik heb een fertiliteitsdagboek en schrijf daar mijn ervaringen in. Fijn om even van mij af te schrijven en ook handig als naslagwerk. Skita, fijn zeg dat jullie nog 7 cryo's hebben uit de eerste behandeling! Tweelingmama; jij hebt vrijdag al een echo, spannend! Ik moet nog even geduld hebben. Gisteravond en vanmorgen eindelijk positieve ovulatietesten, dus over 2 weken eindelijk aan de Progynova. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik heb er zin in! De eerste 2 weken 'rust' vond ik fijn, maar nu mijn cyclus een week langer duurt, word ik wat ongeduldig haha.
Madi, ik wens je heel veel succes in oktober! Pinkflower, logisch dat je dan een beetje ongeduldig wordt toch?
Skita en Madi; Welkom! Wat spannend voor jullie beiden zeg. En idd, jullie ook al een heel traject achter de rug. Ik vind dat ons wachten en de hele 'strijd' wel eens beloond mag worden! Heel veel succes met jullie ( aankomende ) cryobehandeling. Pinkflower; jeuj, fijn dat je je eisprong gehad lijkt te hebben. Nog ff; dan mag ook jij van start! EBB; 6 oktober 1e echo. Spannend en heel bijzonder. Hoe gaat het nu met je? Hier: vanmorgen echo gehad en bloed geprikt. Op zich niet heel veel spannende dingen; 2 follikels groeien langzaam, maar ze groeien ( ben wel bekend met een wat late eisprong ). Maandag opnieuw echo en bloed prikken. Bij welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? Wij lopen in Zwolle, Isala, fijn ziekenhuis met meelevende artsen en verpleegkundigen.
Pinkflower en wensmama. Eindelijk gebeurt er weer wat. Ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment na al dat wachten ongeduldig wordt. We wachten allemaal al zo lang! Ik hoop oprecht dat we nu allemaal beloont worden. Dat hebben we één voor één verdiend. Ik probeer nu iedere keer een zin te bedenken wat ik kan zeggen over dat ik nu zwanger ben en jullie nog moeten wachten of het dit keer gaat lukken. Vind dat best moeilijk, hier vertellen hoe blij ik ben, wetende dat jullie er ook allemaal voor knokken. Ik hoop dat jullie er niet te veel moeite mee hebben en dat jullie het eerder zien als een teken dat het ook na lang wachten een keer kan lukken. Want het voelt nu wel als 'de aanhouder wint'. Ik vond het de laatste tijd best moeilijk om de energie op te brengen en keek ook tegen de eventuele volgende ronde op. Ik ging puur door omdat ik het nog niet over m'n hart kon verkrijgen om de droom op te geven. Want dan zou de volgende, misschien nog wel zwaardere fase aanbreken. Nu ben ik blij dat ik doorgeknokt heb en ondanks dat ik nog steeds moe ben (misschien door andere redenen) zit m'n hoofd vol positieve energie. Ik kan voor m'n gevoel de wereld weer aan.
EBB; het is toch hartstikke geweldig dat je zwanger bent! Ik ben blij voor je! Van mij mag je je zeker blij uiten hier. Ik vind het fijn om te lezen dat iemand zwanger is geraakt naar zo'n lange tijd. Dat geeft weer hoop en moed. Heerlijk dat je weer vol zit met positieve energie!
Precies wat pinkflower zegt EBB, ik vind het ook geweldig voor je dat je zwanger bent en wat mij betreft mag je je blijdschap uiten zoveel je wilt . Het lijkt me voor jou/ jullie zo onwerkelijk om dit nu mee te mogen maken! Hier: mijn follikels hebben niet zo'n haast en stagneren wat in groei. Woensdag opnieuw voor een echo, hopelijk zijn ze dan goed vooruit gegaan in groei en kan ik snel mijn eisprong verwachten zodat we naar de ontdooiing toe kunnen gaan leven! Wordt vervolgd...
Lieve wensmama, Wat lief dat je komt vragen hoe het is. Dank je wel. Gisteren menstruatie gekregen en me aangemeld voor een cryo terug plaatsing. 3 oktober de echo. Gaan we weer de spannende dagen in. Is zo dubbel allemaal. Probeer het op me af te laten komen. Hoe is het met jou/jullie? Ik volg jullie mee en houd jullie/je mee op de hoogte.
Wensmama; hoe was gisteren je echo? Hopelijk heb je snel je eisprong. Stillygirl; Het lijkt mij ook spannend als je je eenmaal weer hebt aangemeld. Succes! Ik heb gisteren een evaluatiegesprek gehad en cryo medicatie opgehaald. Nu nog 1,5 week geduld hebben voor de start.
Wensmama: ik ben ook benieuwd hoe de echo is gegaan. Hoop dat de follikels weer wat gegroeid zijn! Voor de andere dames nog even geduld dus. Het worden weer spannende tijden!
Spannende tijden voor iedereen! Hier; zowel gister als vandaag naar t ziekenhuis geweest en voor ons is het bijna zo ver! Maandag gaan ze ons embryo ontdooien en dan word ik 's middags gebeld of het is gelukt. Als het gelukt is, dinsdag de terugplaatsing. Ben nu al zenuwachtig!
Wensmama dat betekend dus dat de follikels wel weer gegroeid zijn. Ik duim mee dat de cryo goed ontdooit! Alvast succes!
Hoi wensmama, We gaan waarschijnlijk samen aftellen. Mijn cryo zal dinsdag ontdooit worden en dan hopelijk vrijdag/zaterdag de terugplaatsing. Samen flink gaan duimen.
Jij ook succes volgende week tweelingmama! Ik ben ontzetten moe, last van m'n darmen, blaren op m'n tong.. Hoop dat het komt omdat m'n lichaam prioriteit geeft aan de ontwikkeling van de baby en ik zelf daarom achteraan in de rij sta. Maakt me wel een beetje onzeker allemaal, het blijft spannend. Nog een dikke week tot de eerste echo. Maandagavond komt er iemand langs van moeders voor moeders. Daar mag je in week 6 mee starten. Gezien onze geschiedenis vind ik dat ik daar wel aan mee moet doen! Ondanks de onzekerheid ben ik natuurlijk hartstikke blij en heb ik alle kwaaltjes er zeker voor over.