Wat bij mij een wereld van verschil maakte is ijzertabletten, is floradix niet iets voor je om te proberen? Het kan iniedegeval geen kwaad.
Volgens mij wel ja. Ik heb de tabletten toen bij de trekpleister gehaald. Je zou het ook kunnen aankaarten bij je echo. Ik kon alleen niet zo tegen ijzertabletten, krijg je flinke verstopping van, en ben toen floradix gaan gebruiken.
EBB; wat naar dat je je zo voelt, ondanks dat 'het er bij hoort' en je het er natuurlijk allemaal voor over hebt. Zorg goed voor je zelf en je kindje hoor, goed en gezond eten, veel vitaminen en de tip van de floradix is idd wel een goede. De dagen naar de echo zullen wel lang duren voor je gevoel of niet? Fijn dat je mee doet aan MvM. Tweelingmama; dan gaan we idd samen op. Maar waarom wordt jouw cryo dinsdag ontdooit en pas een paar dagen later terug geplaatst? Hier is het maandag ontdooien ( 3 dagen oud embryo ) en als dat lukt dinsdag de terugplaatsing. Ben wel echt bang dat de ontdooiing niet lukt, heb jij dat ook?
Ga duimen voor een goede ontdooiing voor jullie!!!! Ik blijf rustig wachten tot ik mij weer kan aanmelden voor cryo terugplaatsing. Door die utrogestanbollen heb ik geen idee waar ik zit in de cyclus...
Dat hadden ze tegen me gezegd in het ziekenhuis (Asz in Zwijndrecht) maar misschien dat het EMC (Rotterdam) het proces anders doet. Ik moet zondagavond de Ovitrelle zetten en zaterdagochtend hoor ik wanneer ik langs moet komen voor de terugplaatsing. Misschien dat mijn embryo ouder is dan 3 dagen, ik heb geen flauw idee, iemand een idee hierover?? Spannend hoor, ik heb er wel vertrouwen in dat het ontdooien goed gaat het gaat meer om mijn eigen lichaam. Is het niet te vroeg of te laat, wordt het dan sneller afgestoten, je gaat echt van die rare dingen denken. Maar we moeten positief blijven, want we hebben nog een kans😃
Tweelingmama & wensmama het komt nu steeds dichterbij hè. Spannend! Ik ga ook voor jullie duimen! Ik heb gister het eerste floradix tablet genomen en voel me nu al wat beter, of kan dat niet zo snel? Had gisteravond wel een heel klein beetje roze bloedverlies met een minispikkeltje rood. Vannacht daardoor wel bang geweest bij elk krampje dat ik voelde. Ik lees op het internet dat dat wel vaker gebeurt. Maar het maakt het nog spannender dan het al is..
Ik heb geen ervaring met een terugplaatsing in de natuurlijke cyclus. Maar zou ieder ziekenhuis het niet op zijn eigen manier doen? Volgens mij haalt mijn ziekenhuis ze er soms zelf s'ochtends pas uit. Het duurt niet zo lang tot ze ontdooit zijn. Ik ben één keer pas smiddags afgebeld toen de cryo niet goed ontdooit was en volgens mij zeiden ze toen dat ze het druk hadden gehad en hij pas eind van de ochtend uit de vriezer was gekomen.
Tweelingmama & wensmama; Ik heb geen idee wanneer een cryo teruggeplaatst wordt in een natuurlijke cyclus. Er zullen vast verschillen zijn per ziekenhuis. Het duurt ongeveer een half uur voordat een cryo is ontdooit. Succes beide! EBB; hoe is het met je? nog last van krampjes / roze afscheiding? Betekent vaak niet veel bijzonders. Fijn dat de Floradix werkt! Blaren op je tong lijkt mij niet prettig. Madi; jij bent ook nog aan het wachten op je menstruatie lees ik. Heb je geen enkel idee waar je zit in je cyclus? Ik heb na zo'n 2 weken na de mislukte ivf poging getemperatuurd en een week daarna mijn eisprong gevonden. Ik vind het wel handig, aangezien ik nu weet wanneer mijn menstruatie ongeveer gaat plaatsvinden.
Tweelingmama; ook geen idee waarom dit verschilt. Misschien idd verschil in protocol ziekenhuis of leeftijd van embryo? Ze zullen wel weten wat ze doen. Heel veel succes ook voor jou, duim voor een mooie ontdooiing. EBB; wat akelig van de roze afscheiding.Het kan er bij horen, dat lees je wel meer, maar kan me toch ook voorstellen dta het onzeker maakt. Nog steeds last? Ik voel de spanning nu wel toe nemen hoor, over 24 uur kan maar zo alles definitief voor bij zijn. Ik hoop zo dat we deze kans nog krijgen!
Fijn dat je roze verlies is gestopt EBB. Ons cryo is goed ontdooit gelukkig. Pfff, was zo zenuwachtig de hele dag, moest werken en ben vanwege het telefoontje iets eerder weg gegaan. Dacht, als ik slecht nieuws krijg wil ik liever thuis zijn. Maar gelukkig ziet het er voor nu goed uit. Het moet alleen de nacht door nog goed blijven ontwikkelen. al ik niks hoor hebben we morgen de terugplaatsing. Ben zo blij dat we iig nog een kans krijgen! Ben alleen niet erg fit, ontzettend verkouden en gammel daar door. Zou dit uitmaken voor de terugplaatsing? Heb geen koorts ofzo.
Super nieuws wensmama! Ik was ook zenuwachtig geweest als ik jou was. Ik zou lekker vroeg onder de wol gaan en flink wat vitaminen nemen. Misschien nog even wat pijnstillers erbij (nu het nog mag) om eventuele griep tegen te gaan. Meestal bouw ik met opkomende verkoudheid een spiegel op: om de 6 uren een pijnstiller (of 2). Je zou vanavond ook nog even kunnen stomen. Succes & beterschap! Ik hoop zo met jullie mee, ook omdat het de laatste kans is. Toi toi toi!
Wensmama; super zeg dat de cryo goed is ontdooit! Ik hoop zo voor jullie dat het goed doordeelt en dat je morgen een terugplaatsing hebt. Je niet fit voelen / griep hebben schijnt geen invloed te hebben. Succes morgen! EBB; fijn zeg dat je geen roze verlies meer hebt gehad! Kan de kleine zich lekker verder nestelen!
Dank jullie wel! Tweelingmama; jij vandaag veel succes voor de ontdooiing van jullie cryo. Ik duim voor een goede afloop!
Tweelingmama; is jullie cryo goed ontdooit? Wij hebben vanmiddag de terugplaatsing gehad van ons cryo. Alles zag er goed uit, nu de wachtweken in, spannend!
Ik ben ook benieuwd tweelingmama! Kunnen jullie deze week voor een terugplaatsing? Wensmama, ben super blij voor jullie dat deze laatste kans jullie nog gegund is. Nu de lange 2 weken in.. Succes!
Ik hoor een zaterdagochtend pas wanneer de terugplaatsing is. Gisteren was de fictieve punctiedag, en aan de hand daarvan gaan ze tellen. Maar wanneer die uit de vriezer wordt gehaald ik heb geen flauw idee. Ik snap ook niet waarom ik pas de zesde dag na de pregnyl een terugplaatsing krijg. Maar ik ga ervanuit dat ze weten wat ze doen😉. En dan die vreselijke wachtweken, die kruipen altijd voorbij. Heb je nog leuke dingen op de planning staan voor afleiding?