Het wordt voor bijna iedereen een spannend weekend zo te lezen. Wensmama, is je verkoudheid al over? Ik had ook krampen op dag 4 en 6 na terugplaatsing. Ik heb ze nu nog steeds wel trouwens. Kan soms ook van de hormonen komen. Ik herken het ook dat je soms niets durft. Ik heb ook wel van die onzeker momenten dan moet alles precies zo en niet anders, omdat ik dan bang ben dat het mis gaat. MissGin, Stillygirl & tweelingmama: succes & sterkte vandaag en morgen! Stillygirl, mag ik vragen wat jij me je darmen hebt? Carmen: welkom & jij zondag succes! LoveAim voor jou wordt het ook erg spannend nu het je laatste poging zal zijn. Ik hoop met je mee! Ik mengde de pregnyl ook altijd zelf, maar was ook altijd wat zenuwachtig als ik dat deed. Pinkflower, ik doe de terugplaatsingen ook altijd in een kunstmatige cyclus. Ik gebruik progynova en utrogestan. Het is hier trouwens inmiddels weer een heel ritueel. Progynova 2 x daags, utrogestan 3 x daags, zwangerschapsvitaminen 1x, floradix 2x, visolie en in een maatbeker plassen.. Ik zit wel eens te twijfelen of ik alles gedaan hebt! Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik hoop dat we allemaal succesverhalen krijgen! 'May the forces be with us!'
EBB; haha, het is bijna een daginvulling al die rompslomp Nog een paar dagen en dan heb je de echo! Stillygirl; hoe was je echo? Een deze dagen de terugplaatsing? Ik vind het wel een prettig idee dat ik een kunstmatige cryo cyclus krijg. Dan weet de arts precies hoever mijn lichaam is en hoef ik zelf niet met ovulatietesten aan de gang. Hopelijk heb ik dit keer ook geen last van de hormonen. Carmen; spannend, zondag je cryo terugplaatsing! Succes! LoveAim; fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Dan kun je je eisprong ook makkelijk vinden. Bij mij kan het weleens een paar dagen variëren. Prettig dat je geen Utrogestan hoeft te gebruiken. Ik vond het niet zo'n probleem. Meer dat je eraan moet denken en dat er een wc in de buurt moet zijn. MissGin & Tweelingmama; succes! Hier nog steeds wachtend op menstruatie. Heb al 2 dagen het idee dat het door gaat zetten, maar nee, alleen minuscule roze stipjes. Geduld, geduld, haha.
Hier ben ik weer ff met een update en antwoorden De echo was goed mooi opgebouwde baarmoederslijmvlies. Dinsdag gaan ze onze cryo ontdooien, als dit goed lukt dan woensdag de terug plaatsing weer spannend spannend. Wel ff fijn heb ik nog ff om bij te komen na het ijzer infuus afgelopen maandag. Maandag een energie behandeling ben benieuwd. Baat het niet schaad het niet. Je probeert van alles he in zo'n traject. Lief dat je kwam vragen pinkflower. Bij jullie nog nieuws? EBB: Jazeker mag je dat vragen. Ik heb de ziekte van ciip Dat houd in dat het zenuwgestelte van mijn darmen langzaam uitvielen passage problemen...uiteindelijk uitval. Ze hebben 2004 mijn dikke darm verwijderd helaas complicaties opgetreden de ergste was buikvliesontsteking door een lek hierop veel volgende operaties. En de na gevolgen kom je helaas nu dan tegen Altijd al kinderwens gehad kwam hard. Maar gelukkig staat de techniek niet stil en kunnen ze veel Jij hebt ook darmoperaties gehad he mag ik ook naar de reden vragen. Voel je niet verplicht het te vertellen hoor omdat ik het verteld heb ben je helemaal vrij in. Is mede de reden van jullie traject. Littekenweefsel verklevingen in eileiders gevolg hydrosalpinx Hoe voel je je verders? AL 1e echo staan? Doet me goed te lezen meid dat je zwanger bent! Voor iedereen trouwens hoor. Maar als je bepaald herkenbaar verhaal leest geeft het nog schepje hoop erbij. Ik duim voor ons allemaal uiteraard hi.
Stillygirl Fijn dat de echo goed was. Voor jou wordt het volgende week dus spannend! Pinkflower Pfff altijd als je erop zit te wachten, komt het maar niet. Hopelijk wordt je snel ongesteld en kan je verder. EBB Wanneer heb je je 1e echo? Wensmama Hoe gaat het nu? Nog veel last van krampen gehad? Carmen Succes voor zondag! Nou hier vanmorgen ook een spannend telefoontje....ik heb Düsseldorf gebeld om te vragen of onze cryo goed ontdooit was....en dat was zo De 1e stap naar een terugplaatsing is gezet! Omdat wij op 3 uur rijden van Düsseldorf wonen, moeten we morgen al om 7.30 uur gaan rijden. Maar om 9.00 uur ga ik nog wel even bellen om te vragen of de embryo het nog steeds goed doet. Beetje lullig om 300 km te rijden en bij aankomst te horen dat er geen terugplaatsing is... Maar we blijven positief en gaan uit van het beste...dus morgen de terugplaatsing en over 2 weken een positieve test
Kleine update, helaas is het embryootje vanmorgen gestopt met delen. Voor mij dus geen terugplaatsing. Maandag maar weer het ziekenhuis bellen voor de volgende cryo. Ik wens iedereen heel veel succes.
Ah tweelingmama, wat een teleurstelling. Balen zeg! Gelukkig had je 8 in de vriezer en heb je nog wat kansen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat dit een tegenvaller is! Pinkflower, het geduld wordt ons altijd wel op de proef gesteld hè.. Stillygirl. Ik heb het even opgezocht CIIP. Heftig hoor en dat jij daarnaast ook nog complicaties hebt gehad. Ik ben blij dat mijn verhaal jou ook weer wat goede moed kan geven. Bij mij is mijn dikke darm verwijderd doordat ik een zware vorm van colitis ulcerosa heb gehad. Daarna ben ik ook nog 2 x geopereerd voor de aanleg van een pouch, ik noem het altijd een creatie in m'n buik zodat ik op de natuurlijk manier naar het toilet kan. Vroeger ging dit nog niet met een laparoscopie, maar met gewoon een snee in de buik van boven naar onder. Vandaar alle verklevingen inderdaad en waarschijnlijk de oorzaak van onvruchtbaarheid en de hydrosalphinx. MissGin, als je dit nog leest. Veel succes vandaag in Dusseldorf! Wij hebben maandag de eerste echo.
Hallo dames! Ik wil me graag bij jullie aansluiten! Ik lees dat de meeste van jullie dit weekend/deze week een terugplaatsing krijgen! Echt spannend dus!! Hopelijk gaat de ontdooiing goed en is er wen terugplaatsing en blijft deze plakken!! @MissGin heel veel succes vandaag!! @tweelingmama heel erg balen!! Dit is iets wat je niet wilt horen natuurlijk!! @EBB gefeliciteerd!! Heel veel succes maandag bij je echo!! Hopelijk zie je een mooi hartje kloppen!! Geniet er van Ik zelf zit nu in de 2e ronde.. 1e keer IVF gehad waarvan 1 verse en 2 cryo terugplaatsingen.. Helaas niet gelukt.. (Had 4 cryo's in de vriezer, maar 2 goed ontdooid) Nu heb ik ICSI gehad als 2e poging.. Bij de verse terugplaatsing had ik eindelijk een positieve test! 11 september.. Na een dag of 3 begon ik te bloeden! Heb 2 dagen vers bloed verloren zonder krampen of stolsels! Dus had hoop maar helaas is het er toch afgegaan! Heel raar want had totaal de klachten niet van een menstruatie of miskraam dan alleen de bloeding.. Nu maandag heb ik een evaluatie.. Dan gaan we bespreken welke kwaliteit de emmies hebben die ingevroren zijn van onze ICSI poging.. Hebben er 10 in de vriezer dus dat is op zich een goede score! We gaan ook de plan van aanpak bespreken.. Hopelijk mag ik meteen starten na mijn menstruatie! Weet niet of hun het beste vinden dat ik nog een maandje extra rust maar ik hoop van niet want wil gewoon zo snel mogelijk weten of het lukt of niet en waar we aan toe zijn.. Dus hopelijk mag ik me aansluiten bij jullie en ook starten na mijn menstruatie
Reageer later uitgebreider, maar voor nu; Tweelingmama; wat ontzettend jammer dat het embryo gestopt is. Jullie hebben nog cryo's, maar kan me voorstellen dat het toch een teleurstelling is. Sterkte! Alle nieuwe meiden; welkom! Voor de meiden die aankomende week een ontdooiing of tp hebben; heel veel sterkte! Hier: de hele erge menstruatiekrampen heb ik gister en vandaag ( tot nu toe ) niet meer gehad, wel veel last van mijn onderrug en de zijkanten van mn buik ( steken en een spierpijn achtig gevoel ). Er gebeurd van alles daar binnen, maar geen idee of het goed is wat er gebeurd...
Tweelingmama; wat een teleurstelling voor jullie! Kun je nu nog door voor een volgende cryo in deze cyclus of een maand later? Stillygirl; lijkt mij een heftige aandoening, Ciip. Je dikke darm werkte uiteindelijk helemaal niet meer? Spannend zeg, dinsdag word je cryo ontdooit! MissGin; hoe is het vandaag gegaan? EBB; Fijn dat je d.m.v. een pouche normaal naar het toilet kan. Lijkt mij erg heftig die operaties. Cheryl; welkom! Fijn dat je 10 cryo's hebt! Wensmama; gelukkig dat je geen krampen meer hebt gehad. Stelt jezelf misschien wat meer gerust. Enige nieuws hier is dat ik vandaag met de Progynova ben gestart. Dus daar ben ik blij mee! Iedereen een fijne, zonnige dag!
Tweelingmama Jeetje wat een teleurstelling zeg, dat jullie cryo niet goed ontdooit is... Gelukkig hebbeb jullie er nog meer, hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. Cheryl Welkom, veel succes gewenst en wat fijn dat je zoveel cryo's hebt! Wensmama Hopelijk zijn al je kwaaltjes van een beginnende zwangerschap. Wanneer mag je testen? Ik heb gisteren een terugplaatsing van een mooie 4-cellige embryo gehad (dag 2) Volgens de arts zag de Emmy er erg mooi uit, dus daar vertrouwen we dan maar op En nu maar die zware wachtweken weer zien door te komen....16 oktober mag ik testen.
Hoi meiden, Op deze regenachtige zondag kom ik ff vragen hoe het met jullie is Tweelingmama: Wat balen zeg is en blijf dan toch ff teleurstelling en hoop en spanning dat de volgende dan goed ontdooit en niet teveel hoeven te ontdooien. Voel met je mee. Weet je al meer? Ontdooien ze volgende of wordt het een nieuwe maand? Pinkflower: Nee mijn dikke darm deed uiteindelijk niks meer die is ook verwijderd. Wat fijn dat je van start hebt kunnen gaan!!!Joehoe wordt het langzaam aftellen en vooruitzicht. Weet je al wanneer je de uitgangsecho hebt voor baarmoederslijmvlies? Cheryll: Bloos bloos Wilde in me vorig berichtje al schrijven welkom hi. Fijn dat we ons hier onder elkaar hebben mekaar begrijpen en dingetjes kunnen vragen. EBB:Morgen is het zover spannend! Ben zo mede benieuwd. Hopelijk mag je heerlijk genieten en hoor je hartje hopelijk al. Jee meid herken mezelf zo in jouw verhaal rillingen. Heftig allemaal.Weet wat colitis is en weet idem wat een pouch is. Heb ik niet heb dunne darm op de endeldarm kan eindelijk weer normaal naar het toilet. Wel tijdelijk een stoma gehad maar gelukkig kunnen op heven. Nu hopelijk betere en mooiere tijd aangebroken meid Hoe is het met verder met jullie alleJullie horen er allemaal bij maar zal boek aan berichten en namen besparen haha?
Pinkflower: fijn dat je kon starten met de progynova ; op naar een mooie cryo terugplaatsing? Cheryl; jij morgen gesprek ziekenhuis? Succes!! Missgin: Welkom in de wachtweken, fijn dat je me gezelschap komt houden . Top dat jullie eskimootje goed ontdooit is en nu veilig bij je zit. EBB; morgen jullie eerste echo. Hopelijk is alles goed en kan je genieten van een bijzonder moment. Gisteren en eergisteren had ik een redelijk rustig dagje qua pijn, zoals gezegd weinig menstruatie pijn, wel veel last van de zijkanten van mijn buik en onderrug. Helaas is vandaag de menstruatiepijn in volle hevigheid aanwezig. Heb wel vrijdag de 2e pregnyl gehad, dus misschien dat het daardoor weer iets erger wordt, maar krijg steeds minder vertrouwen, moet mezelf echt door de dagen heen slepen . I.p. ga ik 14 okt testen als ik dat redt, neem het testen iets ruimer i.v.m. pregnyl gebruik, krijg aankomende donderdag nog een keer 1500 eh.
Goedemorgen! 2 down, 11 to go Hoe ga ik die 11 dagen doorkomen zonder gek te worden? Haha Volgens de calculator is morgen de innesteldag. En het is natuurlijk heel stom, want waarschijnlijk merk je daar helemaal niks van, als je gewoon via de natuurlijke weg zwanger wordt, maar nu ga ik morgen natuurlijk elk krampje, dingetje of wat dan ook koppelen aan een eventuele innesteling. Hoe is het met de rest van de dames? Wensmama Het zou inderdaad goed kunnen dat je zoveel last hebt van de pregnyl. Maar laten we hopen dat het van een beginnende zwangerschap is!
Even snel een positief berichtje tussendoor. Het lijkt allemaal goed. Het ligt op de juiste plaats, het heeft de juiste grootte en er is een snel kloppend hartje. Volgens de arts mogen we nu een feestje vieren! Super blij! Volgens haar zijn we 7 weken en 3 dagen ipv 7 weken.
Lieve EBB, Vanmorgen heb ik aan je gedacht en mee gehoopt op positief nieuws. Ik zag dat je bericht geplaatst had dacht meteen yess even snel kijken haha. Wow een geweldig bericht meid. Super. Heerlijk gevoel. Gefeliciteerd meid. Geniet lekker na van het heerlijke mooie nieuws. Wanneer heb je je volgende echo? Lief dat je ff snel bericht gepost hebt.
@missGin succes met de wachtweken want die zijn altijd het ergste! Haha @EBB hoe was je eerste echo?? Spannend hoor!! Hopelijk een mooi kloppend hartje! @wensmama heb vandaag een gesprek had en ze vonden 10 cryo's een hele mooie uitslag! Ze waren van goede kwaliteit gelukkig!! Zodra ik mijn menstruatie heb gehad mag ik bellen voor een echo op de 10e dag van mijn cyclus en gaan we meteen weer starten met een terugplaatsing in natuurlijke cyclus! Dus was een goed en fijn gesprek! Hoe gaat het met jou?? Misschien zijn die menstruatiekrampen wel een goed teken! Blijf hoop houden want er gebeurd van alles daar binnen!!
@ EBB mn site was nog niet ge-update!! Zie nu pas je berichtje!! Wat goed nieuws zeg!! Dat wordt dan nu echt een feestje vieren en vooral genieten!!!
EBB Jaaaaa is dat even goed nieuws! Gefeliciteerd met jullie knipperlichtje Cheryl Fijn dat je met je volgende cyclus gelijk mag beginnen!
MissGin; mooi dat jullie een cryo geplaatst hebben gekregen, nu twee lange weken in. Succes! Stillygirl; ik heb volgende week dinsdag een echo. Dus nu schiet het op. Wensmama; wat vervelend dat je weer menstruatiepijn hebt. Ik heb geen idee of Pregnyl het erger kan maken. Een week duurt dan nog lang...succes deze dagen! Ik krijg inderdaad een cryo teruggeplaatst als deze tenminste ontdooit. Ga ik wel vanuit; ben positief gestemd! EBB; wat super, een mooi kloppend hartje! Gefeliciteerd! Lekker gaan vieren Cheryl; fijn dat je binnenkort in een natuurlijke cyclus mag starten voor een cryo.