Hallo allemaal, Januari 2015 is onze dochter geboren, ontstaan uit een verse tp van onze 2e ivf behandeling. Nu besloten om nog een cryo tp te doen. Wij hebben 5 rietjes, al geloof ik nooit dat het ook 5 terugplaatsingen worden. Misschien ook omdat bij de eerste poging geen van de cryos goed genoeg was voor tp. Als deze 5 rietjes op zijn stoppen we ook definitief. Geen nieuwe poging meer dus. 22 maart heb ik een echo, ik zit dan op dag 10. Meer dames die deze maand een tp hebben? Groetjes Anne
Hoi Anne, ik heb ook een tp deze maand. De echo's heb ik al gehad en de tp staat gepland voor komende vrijdag. Dat wordt al de 6e tp voor ons 1e wondertje. Hopelijk eindelijk eens geluk! Wat heerlijk dat jullie dankzij ivf al een mooie dochter hebben mogen krijgen. Maakt dit dat je er nu ook anders in staat? En je geeft aan dat je geen nieuwe behandeling meer zou willen... Waarom is dat? Te heftig om alles opnieuw te doorlopen? Hoe gaat de tp bij jou? Met hormonen of in eigen cyclus? Groetjes Dreamer