Dankjewel! Heeel blij! Ook moe want ik heb slecht geslapen vannacht omdat ik steeds steekjes in m’n baarmoeder voel. Maar dat is helemaal prima natuurlijk!
Oké, ik ben in de war... Cyclusdag 1: de hele dag helderrood bloedverlies maar het is echt veel minder dan ik anders heb. Nu ben ik bang dat ik te vroeg gestart ben met de progynova... Voor de dames die ook op cd1 starten met progynova: is jullie menstruatie dan zoals anders of zorgt de medicatie ervoor dat je minder bloedt?
Wij hebben op cd 10,11 of 12 de uitgangs echo en was het bms dikker dan 8 mm dan 4 dagen later de terugplaatsing ( 3 daagse embryo) alleen als dat in het weekend valt dan schoof het op naar een doordeweekse dag
Bij mij is het hetzelfde als anders, maar heb altijd maar een menstruatie van 4 dagen max. Maar laatste paar keren heb ik dan daarvoor ook nog utro gebruikt dus dan net iets heviger als anders.
Uhm ik weet het niet meer maar mijn menstruaties zijn vaak nep en nooit heftig. Ik snap zelf al nooit waarom we op de eerste menstruatie dag, of 2e.. moeten starten met progynova die zorgt toch voor dikker slijmvlies terwijl als je menstrueert je juist je bms verliest? (Of niet als je menstrueert na duphaston?) Heel gek haha maar maak je geen zorgen hoor! Het klopt namelijk wel en kan dus in mijn ogen goed dat je daar dus minder van bloed.. ik had zelf niks geen bijwerkingen verder van progynova en duphaston ook niet. Succes!!
Dat hoor ik ergens deze week hoop ik! Mag donderdag bloed laten prikken van Gent maar ik bel morgen alvast m’n huisarts ivm schildkliermedicatie. Volgens mij moet ik dat nu zo snel mogelijk gaan ophogen. Kan iemand me knijpen? ❤️
Oh nee.. en dan kom ik hier met m’n testen aan. Ik wil je weer veel sterkte wensen om dit te verwerken. Ook al voelde je het al aan je eigen lijf. Zo k*t weer dit!
Ben blij dat het bij jou wel gelukt is @Krv . Dus deel ook zeker je mooie testen! Biedt ook een beetje hoop
Kak ik duimde voor een grote verrassing, ondanks je voorgevoel... Bedankt vr jullie input rond de progynova en het bloedverlies trouwens, gerustgesteld nu! En typisch dat ik vannacht ook heftiger/normaler beginnen bloeden ben natuurlijk
Vanochtend een echo gehad maar het lijkt erop dat we weer niet voor de ivf kunnen gaan. Heb links 3 en rechts 1 follikel dat al gebarsten is terwijl dat niet zou moeten kunnen door de decapeptyl. Wordt voor ons dus waarschijnlijk een escape iui en dan weer door.. Echt super kut dit, ben er echt ff heel verdrietig van ook. Had dit niet aan zien komen en ik voel me zo ellendig door die decapeptyl, richtte me er enorm op dat ik daar bijna vanaf zou zijn. Dat nu dan alles weer opnieuw moet zometeen, weer hopen dat ik op tijd ongesteld word om überhaupt te kunnen starten en me weer zo kut voelen door die decapeptyl.. Moet woensdag terug om te kijken hoe die 3 follikels verder doorgroeien maar er gaan niet opeens magisch meer follikels bijkomen natuurlijk.. Echt ff kut dus..
Oh nee wat een enorme teleurstelling. Misschien kan je iets anders gebruiken dan decapeptyl, ik zou dat eens navragen woensdag.
Deze cyclus mag ik sowieso niet meer wisselen maar ga dat voor de volgende keer idd wel vragen of ze iets anders hebben..