Oh ga je naar uza? Laat je iets weten want ik moet helemaal opnieuw beginnen in klina en terugplaatsing int uza. Wou december terug beginnen. Ik duim alvast dat je hcg mooi gedaald is en toch kan beginnen
Uza lab is dicht van 22 december tm 3 Jan. Valt dus wel mee maar ik moet dan even kijken of ik het toch nog haak voor 22 dec , anders zsm pp of na 3 Jan jaa ik hoop t ook, weet iemand van jullie dit... : voor puur en alleen menstruatie op te wekken met duphaston, moet je dit dan 5 dagen slikken of 7 dagen? Ik schrijf alles wel een beetje op want heb eerder m'n menstruatie opgewekt met duphaston, weet t alleen niet precies meer maar dacht dat ik dit toen 7 dagen slikte en 5 dagen later menstrueerde
Net telefoon gehad. Deze avond starten met de utrogestan en maandag terugplaatsing. Gaat sneller dan verwacht zo, fijn.
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Maayaa - 43 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - IVF Afspraken: 18-11 : Cvdv87 - FM1 cryo tp 20-11: Mamanene - 2e echo ICSI 2 23-11: LisaW27 - behandelplan en medicatie bespreken 21-11: SD90 - cryo tp 23-11: SD90 - bespreken ICSI 3 23-11: Evi92 - bms meting cryo tp 24-11: Clarajilla - uitgangsecho 30-11: LisaW27 - man TESE operatie 30-11: Clarajilla - cryo tp Testdatum: 29-11: mimi87 30-11: SD90 14-12: Clarajilla Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 18-07-2023: Krv Sterretjes: ⭐ LisaW27 ⭐ Stephani27
Kunstmatige cyclus, dus dan moet je sowieso progesteron gebruiken want je maakt zelf niks aan. Maar sowieso schrijven ze in ons ziekenhuis bij ivf/icsi altijd progesteron voor eigenlijk (tenzij je zelf uitdrukkelijk vraagt om niks te gebruiken). En ik heb een korte luteale fase + vaak tussentijds bloedverlies dus ik krijg een dubbele dosis. 3x 400mg utro per dag aka 6 poezenbollen. Feest!
Hier ook een terugplaatsing in natuurlijke cyclus en moet ook 2keer per dag utrogestan innemen.natuurlijke cyclus is 2x 200mg en een kunstmatige is 3maal.
@SamirsVrouwtje wat naar voor je. Sterkte met het verwerken @mimi87 succes met de wachtweken! Pupo ook nooit van gehoord maar leuke term Mijn "menstruatie" is maandag licht begonnen met bruinig afscheiding en vandaag de dag nog steeds maar wel meer donker bruin, nog steeds geen rood. Weet nu niet of ik dan al met die Progynova kan beginnen of moet het echt rood bloed zijn..? Wat doen de dames die progynova hebben gebruikt?
dankjewel! Nee ik gebruik het pas wanneer ik echt helder bloed verlies. Dat is mij ooit verteld in het ziekenhuis.
Hier is het bloeden gestart!m. Gelukkig wel snel dus. Stomme utro. Ze hebben mij voor de gek gehouden.
oefff. Verschrikkelijk!! Ik haat die dingen nu echt! Ben blij dat je zo snel de tp hebt! Duimen voor een plakkertje!
Wat een troep eigenlijk, gelukkig wel gelijk na het stoppen alles eruit. Ga je gelijk door met de volgende terugplaatsing?
Ja las dat ook dat het helderrood bloedverlies moet zijn maar ben bang dat ik dan weer te laat start of zo ivm korte luteale fase....
@Maayaa Ik mocht pas starten bij helderrood bloedverlies. @SamirsVrouwtje Gelukkig dat het bloedverlies snel gestart is nu je gestopt bent met de utro. Fijn dat je direct verder mag, zou eigenlijk ook niet weten waarom niet aangezien je hcg (jammergenoeg) mooi op nul staat. Ik ben vooral blij met die paar dagen vroeger omdat de kans dan iets groter wordt dat ik nog een punctie kan krijgen in december... Zoveel vertrouwen heb ik dus in deze tp al vrees ik dat het toch pas januari wordt. Hopelijk een beetje duidelijkheid bij het gesprek met de fertiliteitsarts volgende week...
Kan iemand zich nog herinneren hoe lang jullie moeten stimuleren hebben voor een punctie? Ik kan het me niet meer zo goed herinneren...