Wel grappig dat elk ziekenhuis zo anders is! Heb ook wel gezien van mensen die echo’s meekregen van het luchtbelletje dat ze er vaak bij doen in de baarmoeder. Hier geen foto meegekregen maar we kregen de embryo te zien op een scherm en mochten dan zelf een foto van het scherm maken. Echt wel heel bijzonder dat je zo’n vroeg beeld hebt dan van je kindje als het lukt. Ik ken ook iemand die een timelapse heeft van hun teruggeplaatste embryo van de bevruchting tot hij teruggeplaatst werd, zo bijzonder ook om te kunnen zien, maar dat doen ze vgm nog maar op 1 plek in nl.
ik heb ook altijd dikke borsten na utro. Ook lage rugpijn. En ook andere zwangerschaps kwalen. Die utro heeft me helemaal labiel gemaakt. Hier zelfs met 6 weken nog geen bloed en toen ik 1 maal gestopt was kwam alles eruit. Hier echt geen voorstander van. En ik maar denken dat ik zwanger was… ( ja heel ff want test was wel positef op nod)
Bij mijn eerste had ik geen utro omdat het een verse terugplaatsing was en bij mijn 2e heb ik het tot de miskraam gebruikt. En zeker geen seks gehad, met dat spul vond ik dat geen probleem. Blegh vies spul hahaha
De foto van de echo met dat “luchtbelletje” kregen we in Nijmegen ook altijd. Voor mij had die niet gehoeven. Er staat net niks op, alleen een witte stip hihi. Nu krijgen we die ook niet meer.
Spannend ik ga voor je duimen! Ik zou wel leuk vinden een foto mee te krijgen. Maar nu kunnen wij wel altijd zelf foto maken van het scherm.
Ik heb iedere maand last van mijn borsten door de utro, bij mij zegt dat dus niks! Ik duim voor je dat het voor jou goed nieuws is
Ik heb verleden week vrijdag de terugplaatsing van een blasto gehad. Deze keer enorm last van symptomen maar steek het maar allemaal op de utro (mottig voelen, steken in buik, pijnlijke boobs en zo moe). Heb deze keer wel enorm last van testdrang maar probeer mij in te houden. De 28ste staat de bloedafname gepland maar is nog zo ver. Verder krijgen wij nooit een foto mee, zeggen zelf niet wat de kwaliteit is van de embryo. Zeggen liefst zo weinig mogelijk zodat we niet teveel lopen te piekeren.
Ben eigenlijk wel benieuwd welk embryo je zoontje werd? Zien er idd twee compleet andere embryo's uit!
Spannend! Pff, wat moet je lang wachten tot je mag testen zeg... Ik ben al blij als ik het 5 dagen uithou voor ik test Eigenlijk is het wel beter dat ze jullie minder info geven... Het zegt allemaal toch niet zó veel en zoals je zegt, geeft alleen maar extra stress.
Zelf met al de kwaaltjes schreeuwt alles in mijn lichaam dat het mislukt is. Heb zelf geen flauw idee vanaf wanneer er iets te zien zou kunnen zijn op een test. En jij lukt het wachtbankje?
Normaalgezien zou je binnen een dag of 2-3 toch zeker al iets moeten zien op een test, als je vrijdag je tp gehad hebt. Nu gaat het nog, tegen volgend weekend vermoed ik dat ik mega testdrang ga krijgen
Volgens mij is die testdrang de schuld van ZP. Ben pas lid geworden 'a de bevalling van de eerste en toen had ik totaal niet de nood om al zo vroeg te testen.
Of je bent lid geworden van ZP omdat je er meer mee bezig bent en test ook om die reden eerder ik duim voor je!
Meer mee bezig denk ik echt niet. Gezien we voor A 7jaar geprobeerd hebben denk ik dat we er toen meer obsessief mee bezig waren. Heb wel nooit met ovulatietesten gewerkt. Hadden toen een nogal actief leven. Nu is het meer komt het is het mooi, komt het niet mogen we blij zijn dat we A hebben gekregen.
Ik ben vandaag naar de kliniek geweest en het gaat opzich goed! Aan de rechter kant zijn er zelfs 9 follikels groot genoeg, aan de linkerkant 3, helemaal mooi dus! Vanavond Gonasi spuiten, dat is blijkbaar net zoiets als pregnyl en ovitrelle, ben benieuwd! Moet mijn wekker om 12uur zetten, ik ga meestal vroeg slapen. Wel gaf de arts aan dat er vocht in mijn buikholte zit en ik rustig aan moet doen en 2 a 3 liter per dag moet drinken. Overstimulatie zou het volgens haar niet worden omdat het gelukkig maar 12 eicellen zijn, maar morgen zou ik met de benen omhoog moeten. Dit advies had ik nog niet eerder gehoord, zo vóór een punctie. De verpleegkundige later, zei dan weer dat het goed was als het voor mij goed voelt wat ik doe, dat het niet erger wordt als ik gewoon ga werken. Ik voel me eigenlijk prima, behalve een beetje gevoeligheid aan de rechterkant in mijn buik, dus ga ik maar gewoon naar school.. Ik had toevallig nogal veel gepland met na schooltijd 3 afspraken en ook in de avond nog een vergadering... heb 1 afspraak afgezegd, maar de rest ga ik als ik me goed blijf voelen gewoon maar doen.
Wat lang zeg, 7 jaar.. Ik kan me voorstellen dat je er toen meer mee bezig was. Dan zal het toch wel ZP zijn inderdaad
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI (cryo) ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Maayaa - 43 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - IVF Afspraken: 21-11: Cvdv87 - FM2 cryo tp 23-11: LisaW27 - behandelplan en medicatie bespreken 21-11: SD90 - cryo tp 23-11: SD90 - bespreken ICSI 3 23-11: Evi92 - bms meting cryo tp 24-11: Clarajilla - uitgangsecho 24-11: Mamanene - punctie ICSI 2 26-11: Maayaa - bms meting 30-11: LisaW27 - man TESE operatie 30-11: Clarajilla - cryo tp Testdatum: 29-11: mimi87 30-11: SD90 14-12: Clarajilla Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 18-07-2023: Krv Sterretjes: ⭐ LisaW27 ⭐ Stephani27
@Mamanene wauw wat mooi! Spannend zeg! Nog nooit gehoord van gonasi, is dat nieuw? Ik ging ook richting overstimulatie met ‘maar’ 11 eicellen (was zichtbaar in m’n bloed) en er waren ongeveer 20 follikels zichtbaar bij de laatste echo. Ze hebben niet alles aangeprikt omdat ik zoveel pijn had. Vond ik achteraf wel jammer om te horen want dan waren er misschien nog meer eicellen gevonden. Doe wat goed voelt voor jou en inderdaad veel drinken. Veel succes alvast donderdag!