Wat een mooi resultaat. Hopelijk nog wat verborgen eitjes. Raad je wel aan van het rustig te doen. 1ste IVF poging had ik 18eicellen en heb er toch enorm van afgezien.
Oh, ja, dat klinkt wel vergelijkbaar! Er waren bij mij ook verder nog wat kleintjes, maar die zouden niet meedoen. Wat balen inderdaad dat niet alles aangeprikt kon worden door de pijn Ik denk dat Gonasi vooral in het buitenland gebruikt wordt, na het te hebben opgezocht. Weinig Nederlandse berichten.. Wat ik aan Engelse berichten las, lijken de ervaringen ermee prima. Bedankt!!
Hèhè eindelijk schot in de zaak. Als het goed is krijg ik deze week de medicatie nog binnen. Ik begin met Provera om mijn menstruatie op te wekken. Dan begint de stimulatie met 225 Meriofert (nog nooit gehad, ik heb inmiddels al Rekovelle en Gonal-F gehad dus Meriofert kan ik nu ook al van mijn lijstje afstrepen haha). Ze willen nu Meriofert gebruiken omdat dat het goed zou doen bij PCOS. Ze zijn gelukkig niet dicht met Kerst, dat had ik wel verwacht van die Duitsers dus mooie meevaller. Ik heb er weer “zin” in maar het was net ook wel weer dubbel. Als alles goed was gegaan had ik daar nooit meer hoeven zitten en die rotzooi te gebruiken en was ik nu bijna 14 weken zwanger geweest. Maar goed, helaas is het toch een miskraam geworden dus hebben we geen andere keus. De arts hoopt op geen overstimulatie maar houdt er wel rekening mee, dus geen verse terugplaatsing zit er dus in. Bij een cryo terugplaatsing krijg ik geen Utro meer maar progesteron injecties. Ik mocht kiezen of ik utro wilde of iets anders, dan is bij mij de keus snel gemaakt, iets anders dus! Misschien een beetje een verwarrend bericht maar we zitten nu nog in de auto haha. Oh ja, iemand ervaring met Meriofert?
Jaaaa wat super @LisaW27! Wat fijn dat jullie zo snel al verder kunnen en geen sluiting dus. Top! Hopelijk geen overstimulatie. Kan me je gedachten heel goed voorstellen, zo rot om alles weer opnieuw te moeten doen. Ik wil overstappen naar een andere verzekering maar heb gisteren toch even gecheckt of zij ook buitenlandse zorg vergoeden.. als het toch misgaat dan wil ik niet ook nog eens een financiële domper krijgen. Super spannend nu weer voor jullie! Hier geen ervaring met meriofert.
Ik kom net buiten bij de fertiliteitsarts en baal enorm... Volgende maand geen punctie want ze vindt het te riskant met de sluiting van het labo in het UZ en wil liever niet een punctie moeten doen op een suboptimaal moment door tijdsdruk. Ik begrijp het, maar ik vind het wel echt kut eerlijk gezegd. Oké, het is maar een maand, maar toch... We moeten sowieso ook nog een nieuwe sperma-analyse laten doen (want meer dan 2j geleden) en ik een nieuwe bloedafname voor amh om de dosis te bepalen. Verder wel een goed gesprek, we doen het zoals de laatste punctie. Kort protocol met puregon en orgalutran, en 100% ICSI. Nu maar hopen dat het niet nodig zal zijn en ik gewoon zwanger word van deze cryo. Maar daar reken ik niet op.
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Maayaa - 43 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - IVF Afspraken: 23-11: LisaW27 - behandelplan en medicatie bespreken 23-11: Evi92 - bms meting cryo tp 24-11: Clarajilla - uitgangsecho 24-11: Mamanene - punctie ICSI 2 26-11: Maayaa - bms meting 30-11: LisaW27 - man TESE operatie 30-11: Clarajilla - cryo tp Testdatum: 29-11: mimi87 30-11: SD90 14-12: Clarajilla Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 18-07-2023: Krv Sterretjes: ⭐ LisaW27 ⭐ Stephani27
Fijn dat we eindelijk wat opschiet! Nee die medicatie ken ik noetz en ja dan zou ik de keuze ook snel gemaakt hebben om voor injecties te gaan ipv utro!
Ohnee dat is wel kut dat je niet gelijk door kan gaan en je een maand moet wachten! Echt balen hoor! Wel fijn dat je het met kort protocol kan doen.
Wat een schatje @LisaW27!! Oh wat balen zeg @SD90! Op zich wel goed dat ze het natuurlijk op het beste moment willen doen, maar gewoon echt heel erg balen dat het lab dichtgaat. Ik duim keihard dat dit gewoon niet meer nodig zal zijn. Liefs!