Ik heb inmiddels wat afspraken vastgelegd met fertiliteit voor de bloedafname en de sperma-analyse e.d. Lang telefoongesprek en daar nog eens gezegd hoe kut ik die maand wachten vind. Ik mag van hen een pilstrip slikken ipv een eigen (lange) cyclus af te wachten. Daardoor vermoed ik dat ik toch 1 à 2 weken vroeger ga kunnen starten met stimuleren (wss rond kerst). Dat geeft toch al een iets beter gevoel. Elke dag minder wachten is winst
Jep, vanaf 2 januari doen ze weer puncties, dus het zal een beetje afhangen van hoe de stimulatie loopt maar sowieso eind week 1/week 2 denk ik.
Goed!! Wel wat kwaaltjes maar dat vind ik wel fijn voor de bevestiging. Hoe gaat het met jou? Wanneer heb je weer een afspraak? Ben benieuwd hoe een natuurlijke cyclus voor jou gaat zijn.
jaa! Die neem je zeker voor lief hahaha. Wat fijn dat het toch wel gelukt is bij je! Ben super blij voor je! Het gaat hier wel… sommige dagen beter dan andere. Ben ook benieuwd hoe t gaat zijn. Zeker met veel tegenslagen. Ik zie het al voor me. Alles wat er mis kan gaan gaat mis bij mij. Vrijdag heb ik een afspraak om te kijken naar m’n bmsv. Ben ook benieuwd of er een follikel groeit
Super lief, dankjewel! We durfden het echt niet meer te hopen. En mijn cyclus was echt een drama dit keer maar dat zegt blijkbaar helemaal niks. Ik hoop dat jullie ook nog positief verrast mogen worden. Alvast veel succes voor vrijdag!
Heb wel wat kwaaltjes, had van het weekend echt last van mijn borsten nu ineenkeer niet. Wat lage rugpijn gehad maar ook met vlagen! En sinds vanavond knallende koppijn. Rest van de cyclus niet eens gehad waar ik wel bang voor was met progynova! Nee heb niet meer getest. Toevallig vanavond testen binnen gekregen. Denk morgen maar een testje wagen. Dan ben ik 13 dpo. Denk dat als ik zwanger ben er wel wat te zien moet zijn op de test. Wordt vervolgd! Heb echt geen idee nu met een kunstmatige cyclus.
Oh zo spannend! Ik hoop natuurlijk dat het van een beginnende zwangerschap is (je kwaaltjes) maar het kan dus echt nog alle kanten op gaan door die progynova. Benieuwd naar je test.
In het traject: ♡ LisaW27 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Krv - 31 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ SD90 - 32 jaar - 2e (4e) kindje - ICSI ♡ Cvdv87 - 34 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Clarajilla - 30 jaar - 3e kindje - ICSI (cryo) ♡ Mimi87 - 35 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Mamanene - 37 jaar - 2e kindje - ICSI ♡ Stephani27 - 28 jaar - 1e kindje - ICSI (cryo) ♡ Dominique 87- 35jaar-1e kindje- ICSI(cryo) ♡ Maayaa - 43 jaar - 2e kindje - IVF (cryo) ♡ Evi92 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI (cryo) ♡ Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - IVF Afspraken: 24-11: Clarajilla - uitgangsecho 24-11: Mamanene - punctie ICSI 2 26-11: Maayaa - bms meting 30-11: LisaW27 - man TESE operatie 30-11: Clarajilla - cryo tp Testdatum: 29-11: mimi87 30-11: SD90 14-12: Clarajilla Zwanger: ♡ 13-05-2023: SJD1988 ♡ 18-07-2023: Krv Sterretjes: ⭐ LisaW27 ⭐ Stephani27
Dames, vandaag 13dpo, vanochtend een test gedaan en negatief, althans ik zie het hier niet op… sensitest gedaan. Of verbeeld ik mij iets? Fertiliteit gebeld en die zegt dat ik dus veel te vroeg ben met testen…. En dat die nog positief kan worden. Ik geloof er geen bal meer van… wat denken jullie? Ik zie het niet op die test… en dan daarbij als die positief zou zijn is die veel te licht…